Ze kunnen best aardig zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat een trieste figuren zijn die Turkentrolls toch
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze kunnen best aardig zijn.
Wahaha dnakjen XDXDquote:
Ook wederzijdsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:22 schreef Trollscience het volgende:
RoburttIk houd van je maat (nohomo)
Gisteravond en vanmorgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ook wederzijds
al gefapt mister?
Vreemdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tegen mij doet Gulmez wel aardig.
Ik overwin.quote:
Valt mee denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VreemdHij haat de rest van FOK!
De wedstijd is ook niet zolang mogelijk niet fappen, de wedstrijd is geen pr0n kijken. Maar toch ga ik proberen een maand niet te fappenquote:
Eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Valt mee denk ik.Komt door de reacties die hij op z'n topics krijgt
Maar hij mag niet haten op coban.
Ja was op mobiel sorry het spijt me vergeef je het zeg maar ja oke dan is het goed.quote:
Weet ik. maaar fappen zonder pr0nquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De wedstijd is ook niet zolang mogelijk niet fappen, de wedstrijd is geen pr0n kijken. Maar toch ga ik proberen een maand niet te fappen
Neen. Ik fap wel vaker zonder pr0n, als ik in bed lig bijvoorbeeld. Daar is niets abnormaals aan hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik. maaar fappen zonder pr0n
En gefappt worden, telt dat?
En dan al je liefdesnectar op de dekensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Neen. Ik fap wel vaker zonder pr0n, als ik in bed lig bijvoorbeeld. Daar is niets abnormaals aan hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |