Haha uit die filmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Coban, i am your father!
ow laat maar die quote zegt je niks![]()
![]()
Jouw reactiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef coban het volgende:
[..]
Je als puber ouder voelen dan je leeftijd.
Echt hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tong80 komt wel over als een 13-jarige
Al mijn reactiesquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ouqz het volgende:
[..]
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.
Valt mee dacht dat je een NL opa was die z'n laatste jaren in een stoffig bejaardentehuis doorbracht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef coban het volgende:
[..]
Al mijn reactiesooit een serieuze tegengekomenn?
Kijk op fok ben ik zogenaamd een 18 jarig turks lief (ahum) meisje, maar in het echt ben ik een nederlandse zakenman van 40 die 3 keer in de week in het buitenland zit.
Amenth knows, you know.
Het is amenth en Gulmezquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Woot.![]()
Amenth en gulmez zijn denk ik geen kloons anders waren ze allang verbannen
Het spijt mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is amenth en Gulmez. <- je was het puntje vergeten
Ja dat zei die zelf ook eerst.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Gulmez is een kloon van zwollesjappie, die van chanant. Amenth is gewoon amenth. En ik, ik ben onkloonbaar.
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me
Een smiley is toch ook een punt ?
chanantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Gulmez is een kloon van zwollesjappie, die van chanant. Amenth is gewoon amenth. En ik, ik ben onkloonbaar.
ooh ik dacht de username chanant.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stijve door chimeid op werk.. chanant
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh ik dacht de username chanant.Dat topic ken ik idd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |