Dat liegen ze, de makers van buienradar zijn allemaal zuid-hollanders daaromquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk buienradar maar. Het rode gebied gaat richting Duitsland
Omg nu wil ik je helemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef coban het volgende:
Maar hey. Nu MK doodgaat ben ik wel blij ja. Nu word ik nog meer baas.
Ja. Was een geheim eerst, ik probeer het subtiel te brengen weetje. Kanaleneiland is best nice he.quote:
Je bent niet uitgenodigd op mn begrafenisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef coban het volgende:
Maar hey. Nu MK doodgaat ben ik wel blij ja. Nu word ik nog meer baas.
Je hebt ons doorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat liegen ze, de makers van buienradar zijn allemaal zuid-hollanders daarom
Daar woon ik helemaal nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Was een geheim eerst, ik probeer het subtiel te brengen weetje. Kanaleneiland is best nice he.
Welles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je bent niet uitgenodigd op mn begrafenis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lief! Maar waar ga jij dan slapen? Op de bank?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar woon ik helemaal niet
Ik heb nog wel plek in mijn bedje voor je
veize necroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga MK strakkies weer opgraven voor wat extra pleziertjes![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Wat lief! Maar waar ga jij dan slapen? Op de bank?
Necrofiel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Necrofielenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Maar ik ben speciaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt ook geen eerbetoon
Zoek maar een opblaaspop ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef muhahaha het volgende:
Meteen die conclusie he... ik heb iemand nodig in mijn wagen om te carpoolen
Die wordt al voor iets anders gebruiktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zoek maar een opblaaspop ofzo
Jij:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die wordt al voor iets anders gebruikt
Van mijne ook iet maar doe stiekemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:42 schreef coban het volgende:
Van mijn mama mag ik niet in dit soort vieze topics posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |