Ja als je elke dag hard staat te boenen denk het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Betekent: Wat maakt het uit, is toch hetzelfde
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nee nooitkom er ook nooit
Weetje waarom? Zodat ik gebruik kon maken van desmiley. Echt alleen daarom.
was echt verliefd op die smiley.
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja als je elke dag hard staat te boenen denk het wel.
Ik had eens een keer een meisje gezien die de smileyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb deze ook op msn >
En niet FOK!kers begrijpen die niet.
Op een fotow nie???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had eens een keer een meisje gezien die de smileygebruikte en niet op FOK! zat
Soms op whatsapp ofzo wil ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb deze ook op msn >
En niet FOK!kers begrijpen die niet.
Waarom geef jij geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef amenth het volgende:
you see them 24 spinnin I earnt them
Cewl.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had eens een keer een meisje gezien die de smileygebruikte en niet op FOK! zat
True that.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Soms op whatsapp ofzo wil ikdoen ofzo maar dan denk ik nee niet doen they wont understand
Maargebruikt iedereen wel, maar dan in getypt.
Haha ik wilde eigenlijk wat anders typen maar toen toch maar zo en had geen zin om te verwijderenquote:
Ik heb je niet gequotequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ik wilde eigenlijk wat anders typen maar toen toch maar zo en had geen zin om te verwijderenik hoopte dat niemand het zou zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |