Het werkt. Niet aankijken, beetje tegen kletsen, rustig blijven. Kussen bij de hand houden, zodat je haar ermee kan wegduwen als ze aanvalt. Niet je stem verheffen, zelf zo min mogelijk op reageren; gewoon wegduwen en daarna weer negerenquote:
Charmantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen denkt dat ie dood is
Op deze manier ga ik het nog een keer proberenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het werkt. Niet aankijken, beetje tegen kletsen, rustig blijven. Kussen bij de hand houden, zodat je haar ermee kan wegduwen als ze aanvalt. Niet je stem verheffen, zelf zo min mogelijk op reageren; gewoon wegduwen en daarna weer negeren
Als je geen kussen hebt: dekentje of een dikke handdoek mag ook. Als je haar maar niet met je handen wegdrukt
Hij ligt gewoon van het goede leven te genietenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer gaat het niet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op deze manier ga ik het nog een keer proberenwe zullen het zien vanavond.
Zo lag de hyena in Blijdorp laatst ook in zijn kuil. Alleen dan met een hyenaboner van een halve meter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een keer gaat het niet worden.
Het is een poes met dat karakter. Maar verder: wat Elies zegt
En als antwoord op je vraag: of ik me zou laten meppen en gezellig door zou kletsen?
Nou.... het zou niet voor het eerst zijn. Ik heb er 8 en heb nog anderen gehad. Ik heb me altijd vrolijk laten meppen, riep dan auw en nee en negeerde dat dan eventjes. Daarna heb ik altijd wel vrolijk gebabbeld. Soms duurt het jaaaren voor je een poes zover hebt en sommigen zijn gewoon onberekenbaar. Ik heb niet sterk de behoefte om het te veranderen. Ik zorg dat ik er ben en dan zie jij als poes maar wat je doet. Vind ik het wat, dan doe ik met je mee. Vind ik het niks wat je wil, dan duw ik jje weg.
Love kills, jeweet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijkenGewoon op de bank zitten en afwachten. Ik heb ook jaren op een schuwe kat gepast, tegen de tijd dat ze me leuk vond ging ze dood
zo met half dichte ogen en een glimlach zonder tanden op z'n poes' gaan zitten kijken en dan weer wegkijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en knipogen naar de kat, en idd niet te veel naar ze kijkenGewoon op de bank zitten en afwachten. Ik heb ook jaren op een schuwe kat gepast, tegen de tijd dat ze me leuk vond ging ze dood
Ik mopper er vaak over in de hoop dat ik tips krijg om Rhana op haar gemak te kunnen stellen. Ik had namelijk het idee dat ik alles al geprobeerd had. Dat ik zei dat ik haar maar met rust zou laten was ook bedoelt uit 'liefde'. Als ze alleen maar gestresst wordt als ik langskom kan ik beter zo min mogelijk langskomen. Maar goed ik ga nu naar haar toe en dan zullen we het wel zien met deze methode.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef tombolafan het volgende:
FOK! bokt hier, dus even snel reactie voor ie weer vastloopt:
Met haten bedoelde ik dat je er steeds over loopt te zeuren mopperen. Ik zou dat niet doen bij een kat van iemand die hier misschien wel meeleest, want als ik het zou lezen zou ik me rot voelen op vakantie.
En omdat je zei "ik denk dat ik haar maar gewoon met rust ga laten" kwam dat bij mij niet over als "van alles geprobeerd hebben" dus vandaar.
Ik doe het ook bij anderenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zo met half dichte ogen en een glimlach zonder tanden op z'n poes' gaan zitten kijken en dan weer wegkijken.
Ik vrees dat ik heel vaak heel raar kijk thuis
Ah, nou dan een tip: vraag dan gewoon om tipsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik mopper er vaak over in de hoop dat ik tips krijg om Rhana op haar gemak te kunnen stellen. Ik had namelijk het idee dat ik alles al geprobeerd had. Dat ik zei dat ik haar maar met rust zou laten was ook bedoelt uit 'liefde'. Als ze alleen maar gestresst wordt als ik langskom kan ik beter zo min mogelijk langskomen. Maar goed ik ga nu naar haar toe en dan zullen we het wel zien met deze methode.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat ik wel weer 85 kilo zou wegen nadat we weer terug in ons eigen huis zitten. Woog 2 maanden geleden 83 en vandaag...79
. Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik onder de 80 woog
![]()
Dus 7.9 kilo eraf voor mij![]()
Herkenbaar ja. Maar soms krijg ik dan alsnog een lel. Maar dan klaag ik niet. Ik weet dan dat ik zelf niet goed naar poezetaal heb geluisterd of zo brutaal was om toch door te drammenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe het ook bij anderen
"Die kat houdt niet van vreemden hoor"
En dan ik zitten knipogen dat de mensen denken die spoort niet![]()
Maar mooi dat ie dan een kopje komt geven
Hier begint het toch zomaar opeens flink te onwerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Ik ga nog even wat boodschappen doen want ze voorspellen voor hier noodweer, het zal wel loslopen zoals gewoonlijkmaar dan hoef ik de deur niet meer uit.
Joehoeoeoeoequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat ik wel weer 85 kilo zou wegen nadat we weer terug in ons eigen huis zitten. Woog 2 maanden geleden 83 en vandaag...79
. Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik onder de 80 woog
![]()
Dus 7.9 kilo eraf voor mij![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Nou ik ben er weer en leef nog
Het ging best goed. Ik kwam binnen en gaf Rhana meteen eten. Ze ging aan mijn hand snuffelen en gaf me een paar kopjes. Ik heb haar een paar keer geaaid en toen had ze er genoeg van en begon ze mijn hand en arm te likken. Daarna ben ik op de bank gaan zitten en gaf ik haar een speeltje daarmee heeft ze een hele tijd door de kamer gespeeld en gerold op haar rug. Toen ze daarna haar speeltjes onder de bank had gegooid en ik ze onder de bank vandaan wilde halen vond ze me niet meer zo lief. Ik ben maar weer op de bank gaan zitten en heb nog even tegen haar gekletst en heel lang mijn ogen open en dicht gedaan, ze deed het steeds terug
Het ging dus wel iets beter, maar dat kwam ook omdat ik niet steeds probeerde haar te aaien maar wachtte tot ze naar mij toe kwam (wat ze niet deed maar ok).
Wij hadden het een half uurtje geledenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Bamba het volgende:
Hier begint het toch zomaar opeens flink te onwerenEcht flinke klappen
.
Je hebt de verkeerde kant opgeblazenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden het een half uurtje geleden
Drie en halve minuutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
Oh daar is het onweer al. Elies, duurde het lang bij jou?
Want ik moet om zes uur weg en dan zijn de beestjes even 2,5 uur alleen tot S thuis komt.
En ik weet niet hoe Bietje is met onweer.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef ElisaB het volgende:
Het is hier weer lichter aan het worden; ik zie zelfs al blauw
De beeb staat in de file, dus dat gaat nog wel ff duren
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef nokwanda het volgende:
Herkenbaar ja. Maar soms krijg ik dan alsnog een lel. Maar dan klaag ik niet. Ik weet dan dat ik zelf niet goed naar poezetaal heb geluisterd of zo brutaal was om toch door te drammen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Nou ik ben er weer en leef nog
Het ging best goed. Ik kwam binnen en gaf Rhana meteen eten. Ze ging aan mijn hand snuffelen en gaf me een paar kopjes. Ik heb haar een paar keer geaaid en toen had ze er genoeg van en begon ze mijn hand en arm te likken. Daarna ben ik op de bank gaan zitten en gaf ik haar een speeltje daarmee heeft ze een hele tijd door de kamer gespeeld en gerold op haar rug. Toen ze daarna haar speeltjes onder de bank had gegooid en ik ze onder de bank vandaan wilde halen vond ze me niet meer zo lief. Ik ben maar weer op de bank gaan zitten en heb nog even tegen haar gekletst en heel lang mijn ogen open en dicht gedaan, ze deed het steeds terug
Het ging dus wel iets beter, maar dat kwam ook omdat ik niet steeds probeerde haar te aaien maar wachtte tot ze naar mij toe kwam (wat ze niet deed maar ok).
Ik ben er ook wel blij omquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Maes het volgende:
Met debedoel Hoera ze komt er aan en is veilig geland!!
Hier viel het onweer mee, maar een hoop regen de hele tuin stond blank en de gootsteen was al an het pruttelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier een paar klappen gehad en nu nog wat regen
wow bamba er is al veel af bij je zeg
Ik kreeg een heel zielig hoopje kat meer naar huis die al op 3 plaatsen gespuugd heeft. En morgen moet hij weer terug
F_r welke kat is ziek dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier een paar klappen gehad en nu nog wat regen
wow bamba er is al veel af bij je zeg
Ik kreeg een heel zielig hoopje kat meer naar huis die al op 3 plaatsen gespuugd heeft. En morgen moet hij weer terug
Zolang Jip niet af hoeft te vallen maakt het niets uit tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft een obsessie voor frikandel.
Ja ik hoor het ook net op het nieuwsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef Bamba het volgende:
Jezus![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.html
Och jeetje wat veel in 1x zeg, arme Firequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire moest een tandje laten trekken. Het werden 4 kiezen. Zijn wortels lagen al bijna helemaal bloot ze konden er zo onder komen met een haakje. Ik vind het zo erg dat ik niks gemerkt heb aan hem
O wel fijn ja , dan hoef je Ean ook niet zolang te missenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen controle
En fire at gewoon vrolijk door hij was zelfs aangekomen. Dus ergens hoop ik dat hij er zelf ook nog geen last van had
en het onweert hier nu flink net 2 hele flinke klappen ean slaapt er nog doorheen
En ik ben vanmorgen op mijn toekomstige vervanging geweest
krijg een redelijk relaxt rooster
elke wo en do en van de 16wk moet ik 9 vrijdagen werken
waarbij de wo en de vrij maar tot 12:30 is. natuurlijk ben ik dan nog niet klaar maar het wordt vrijdags geen 18:00 gok ik. En ik krijg toch een contract voor 0,5fte wat een halve baan is
ean gaat naar een gastouder. volgende week dus al ook als ik geen werk heb. Dat is de afspraak maar dan haal ik haar wel 's middags al opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Bamba het volgende:
Klinkt goed F_R! Waar gaat ean naartoe als jij gaat werken?
boom om tent gestort iig 1 dode, meerdere gewondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
wat is er op pukkelpop dan?
neem maar een warme douche om op te warmen.
edit het weer dus
dat is minder dan mijn kcal inname vandaagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1569 kcal![]()
Nou heb ik niet groente gegeten maar brood. Ik sterf van de koppijn en had geen zin om te koken
geen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit Ll niet op Pukkelpop?![]()
En arme Fire
Ja dat dacht ik ook al maar ik wilde het niet zeggen omdat ik het niet zeker wist maar hij ging naar Belgie zei hij een paar dagen terug en de Foo Fighters treden op op Pukkelpop en daar is hij fan van toch, ik hoop dat hij ok is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit Ll niet op Pukkelpop?![]()
En arme Fire
Nee, als ze de spreidbroek 6 weken om heeft wordt er een nieuwe foto gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen idee
heeft frummel haar heupecho al gehad?
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al maar ik wilde het niet zeggen omdat ik het niet zeker wist maar hij ging naar Belgie zei hij een paar dagen terug en de Foo Fighters treden op op Pukkelpop en daar is hij fan van toch, ik hoop dat hij ok is.
klopt ja, hij is ook op Pukkelpopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al maar ik wilde het niet zeggen omdat ik het niet zeker wist maar hij ging naar Belgie zei hij een paar dagen terug en de Foo Fighters treden op op Pukkelpop en daar is hij fan van toch, ik hoop dat hij ok is.
enenenenenenenenen?quote:
Daar gaan we gewoon vanuitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
enenenenenenenenen?
Even rationeel; de kans is groot dat hij okee is natuurlijk
Ja dat is natuurlijk zo er waren daar duizenden mensen dus de kans is klein dat hij gewond is geraakt, maar we willen het toch graag zeker wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
enenenenenenenenen?
Even rationeel; de kans is groot dat hij okee is natuurlijk
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk zo er waren daar duizenden mensen dus de kans is klein dat hij gewond is geraakt, maar we willen het toch graag zeker weten
veel mensen in de buurt leveren onderdakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, tuurlijkMaar ik las al dat het netwerk plat lag daar, dus weinig kans op antwoord, en voordat iedereen zich zorgen gaat maken...
Hoewel ik het ook eng vind enzo hoor
rond 18 uur begon tquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Zijn whatsapp zegt laatst online gezien om 19.30.
Hoe laat is het gebeurd?
Idd rond 18 uur, dus dat is een goed teken lijkt me? Ik duim nog even verder, ook voor de collega van Takaiki-man..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Hoe laat is het gebeurd?
Lijkt mij ook goed tekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd rond 18 uur, dus dat is een goed teken lijkt me? Ik duim nog even verder, ook voor de collega van Takaiki-man..
Hoezo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga slapen ik hoop dat ean nog even tukt zodat VL haar de fles kan geven als hij thuis komt
Ik hoop vannacht geen sms met slecht nieuws te krijgen van wie dan ook
Ze bedoelt over pukkelpop neem ik aan...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo?heb je vannacht wel een sms met slecht nieuws gekregen?
ow hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze bedoelt over pukkelpop neem ik aan...
Ik duim ook nog mee voor collega van Takaiki man en hoop dat LL gauw van zich laat horenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd rond 18 uur, dus dat is een goed teken lijkt me? Ik duim nog even verder, ook voor de collega van Takaiki-man..
als je sms wilt als we iets weten moet je even je nummer dmmenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
nee gaat over LL
Maar als hij om 19:30 nog online was dan is het vast goed afgelopen met hun
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Len heeft nog niet terug gewhatsappt maar het netwerk zal daar wel plat liggen. Ik maak me zorgen... Zit in Shabu te duimen in elk geval, wist het nog helemaal niet. Hij is bij Foo Fighters o.a.
Kon jij toch niet wetenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop gewoon dat ie zich snel ff meldt
Nee, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik snap ook wel dat we niet bovenaan de lijst staan zeg maar
Maar wij maken ons ook zorgen natuurlijk, dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso trouwens, gewond of niet, lijkt het me heel heftig om mee te maken
Ja, en je weet ook niet wat ze gezien hebben enzo, lijkt me heel eng als ik de beelden ziequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd.
Je verheugt je er zo op (is mijn ervaring dan) en dan eindigt het al zo snel en zo akelig
idd, en dan vragen de reporters ook nog wanneer de optredens doorgaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en je weet ook niet wat ze gezien hebben enzo, lijkt me heel eng als ik de beelden zie
Zul je zien dat Ll net op de Dixie zat en van het hele gebeuren niets heeft meegekregenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en je weet ook niet wat ze gezien hebben enzo, lijkt me heel eng als ik de beelden zie
Ik hoop dat ie op de Dixie zat en niks gezien heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zul je zien dat Ll net op de Dixie zat en van het hele gebeuren niets heeft meegekregen![]()
Nee, ik hoop van harte dat ie oke is...
Ll![]()
je zult maar op die dixie zitten, en dat ding flikkert omquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie op de Dixie zat en niks gezien heeft
Gadverquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zult maar op die dixie zitten, en dat ding flikkert om![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
okee okee, dan hoop ik dat ie net een ommetje aan het maken was ofzo, en NIET op die dixie zat
quote:Update 23.10 uur:
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft op dit moment geen aanwijzingen dat zich Nederlanders onder de slachtoffers van Pukkelpop bevinden. Bij Buitenlandse Zaken kwamen donderdagavond twee telefoontjes binnen van verontruste mensen die geen contact konden krijgen met een familielid die het door noodweer getroffen festival bezochten. Korte tijd later bleken de vermiste familieleden echter in orde, aldus een woordvoerder van het ministerie.
Dat klinkt positief voor onsquote:
Dat klopt sowieso never nooit. Mijne stond "Laatst online geweest 02:30" toen sliep ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Hoe laat is het gebeurd?
boor onze hoop eens niet de grond inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso never nooit. Mijne stond "Laatst online geweest 02:30" toen sliep ik
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg toen ik onderweg was van Amsterdam naar huis een Whatsappje dat ie leeft!
Kon het niet eerder melden, ben net binnen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Er stond alleen 'Ik leef!' dus dat is alles wat ik weet, maar ook het belangrijkste
Ons mopje is oke!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg toen ik onderweg was van Amsterdam naar huis een Whatsappje dat ie leeft!
Kon het niet eerder melden, ben net binnen.
Binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Moeten we Ing nog smsen?
ik doe het gewoon
Brrrrrrr, het zal je familie maar weer zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
De namen van de mensen die zijn overleden zijn ook al bekend las ik op een ander forum.
Vind ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze willen morgen gewoon verder gaan he, belachelijk
DVH is daar ook volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
He, ben ik echt blij om.
Hopelijk heeft ie een slaapplaats voor vannacht of ligt ie alweer veilig achter den derriere van DVH
Er waren hotels waar mensen inclusief slaapzak gratis mochten slapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DVH is daar ook volgens mij
En misschien kan iedereen gewoon in zijn/haar tentje slapen daar vannacht? Het noodweer is voorbij denk ik en anders zijn ze misschien naar huis idd. Ik geloof niet dat ik nog zin zou hebben in twee dagen lol nog. Heb nog niet gelezen of ze morgen en overmorgen afgelasten maar denk het wel?
Ook datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Oh...
Weet je, hoe lullig ook, maar het kan ook een gevoel van saamhorigheid en verwerken enzo creëren als je het laat doorgaan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:25 schreef ElisaB het volgende:
Mijn beeb is lekker thuis
Ll leeft
DVH ook
All is well
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Ing!
En Elies, fijn dat de beeb weer goed thuis is
Zelfs dat! Die beeb van mij kan je wel om een boodschap sturen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja!
En alle miniatuurtjes weer mee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs dat! Die beeb van mij kan je wel om een boodschap sturen hoor
quote:
Nee we zijn naar huis, morgen weer kijken of we die kant op gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het echt fijn om bericht te krijgen!
Ben je weer thuis of nog daar?
Verstandigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zijn naar huis, morgen weer kijken of we die kant op gaan
Nou...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, ben een beetje bont en blauw op mn rug van de hagel en rondvliegende rommel, maar mag zeker niet klagen als je die andere mensen ziet
Ja kan ik me helemaal voorstellen. En je familie etc even gerust stellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, geen probleemHet was alleen lastig even wat te sturen, het was eerst totale chaos natuurlijk, en als je dan van het terrein af bent moet je ook even snel de balans opmaken en kijken of je tentje en auto nog in orde zijn, en vervolgens of je blijft of niet. En het GSM netwerk lag de halve tijd plat
Gelukkig maarquote:
quote:
Heel veel plezier Multi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goedeeeemorgen.
Ik heb al boodschappen gedaan..ff langs mn ouders geweest. Straks nog even het dorp in voor een nieuwe broek en schoenen en daarna nog een stoel ophalen. Rond half 1 richting Almkerk om 2 honden op hun oppasadres te dumpen en dan naar Alphen aan de Rijn. Jullie zijn van me af tot zondagavond
Ja ik las vannacht al dat er onder het aantal gewonden ook wel een aantal 'in kritieke toestand' waren. Dat waren er best veel, dus ik hoop echt dat het bij vijf blijftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:49 schreef Muis006 het volgende:
Het aantal doden dat is gevallen, is opgelopen naar vijf, meldt de burgemeester van Hasselt. Afgelopen nacht zijn er helaas nog twee festivalgangers aan hun verwondingen bezweken. Enkele anderen zijn er slecht aan toe.
Boh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. riiiiiight
Moet het eerst zien.
[ Bericht 15% gewijzigd door Qwea op 19-08-2011 09:00:14 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:55 schreef Qwea het volgende:
Ooh, mike moet maandag tekenenWe gaan duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. riiiiiight
Moet het eerst zien.
Fijne vakantie Multi!
Ja om 11u. Ik mot het eerst zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:56 schreef Greys het volgende:
Tekenen dáár op kantoor Q? Dus in het eggie en niet per post?
Dan heb je best kans dat het zomaar echt goed komt nu
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die belt maandagmorgen wel weer met een kutsmoes
Hij belde gisteren in enequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoe heeft hij dat nu te horen gekregen dan?
Dan komt het goedquote:
Je hebt keiharde "hoi ik ben er weer" ochtendsex gehad he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef ElisaB het volgende:
Even wat anders he, liefjes: goedemorgen
Nou, ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan komt het goed
Als hij nu zelf belde om voor a.s. maandag een afspraak te maken heb ik er een goed gevoel over
Reken maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:02 schreef Qwea het volgende:
Je hebt keiharde "hoi ik ben er weer" ochtendsex gehad he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
De beeb heeft geronkt naak Eli en Basjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:02 schreef Greys het volgende:
Mogguh Elies! Hebbie lekker geronkt naast je beeb?
Aaaaaahwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef Greys het volgende:
Gisteravond lagen er 3 beestjes op de bank, voor het eerst
En toen Bink naar bed ging, bleven Boor en Biet samen naast elkaar op de bank slapen, de hele nacht. Vanmorgen lagen ze nog naast elkaar en Biet had niks gedaan
Wel aardigquote:
Belangrijkste is dat ze het nog steeds doet. Langer dan de DA had verwacht....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel aardig
Vanmorgen hoorde ik gedoe in de keuken, Bink had gal gespuugd en liep zich daarna in paniek klem onder de keukentrolleyMaar daarna was alles weer goed... Ze houdt het steeds spannend, zullen we maar zeggen.
Het is een wonderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ze het nog steeds doet. Langer dan de DA had verwacht....
heerlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een wonder
En ik ben er heel gelukkig mee, want ik ben er nog lang niet aan toe om haar te missen.
Kijk, wat een rijkdom! Nu rechts naast me op de bank:
[ afbeelding ]
Bij Bink dacht ik dat ook al een tijd en nu is het idd zo, want als ik haar een snoepje voor houd zoekt ze hem meer op reuk dan op zichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Qwea het volgende:
Baloe zijn oogjes worden glazig trouwens, staar denk
Aah, how cute!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef Greys het volgende:
Gisteravond lagen er 3 beestjes op de bank, voor het eerst
En toen Bink naar bed ging, bleven Boor en Biet samen naast elkaar op de bank slapen, de hele nacht. Vanmorgen lagen ze nog naast elkaar en Biet had niks gedaan
nooohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een wonder
En ik ben er heel gelukkig mee, want ik ben er nog lang niet aan toe om haar te missen.
Kijk, wat een rijkdom! Nu rechts naast me op de bank:
[ afbeelding ]
Nou, dat is nog afwachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:18 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Nog steeds weet ik niet het fijne van het verhaal van het (bijna)werk van MM, Q maar ik lees dat het nu (bijna) goed gaat komen![]()
Verplicht thuisblijven, you're doing it wrong.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik moet thuis blijven vanmiddag omdat ze glasvezel tot binnen komen aanleggen.
Bah, dat verplichte thuis wachten![]()
Zo maar eens boodschappen halen enzo.
Je miste de 'vanmiddag' denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verplicht thuisblijven, you're doing it wrong.
Waarom heb je glasvezel genomen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik moet thuis blijven vanmiddag omdat ze glasvezel tot binnen komen aanleggen.
Bah, dat verplichte thuis wachten![]()
Zo maar eens boodschappen halen enzo.
Een echte kamerplant of van plastic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een kamerplant gehaald
En ik ga denk ik straks 2 eleagnus halen voor in de tuin.
Omdat ze dat in de hele wijk kwamen aanleggen en het aansluiten tot in je woning gratis wordt gedaan, sowiesoquote:
eckte. Grotequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een echte kamerplant of van plastic?
aaaah, okiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze dat in de hele wijk kwamen aanleggen en het aansluiten tot in je woning gratis wordt gedaan, sowiesoBij iedereen.
Stel je wilt het zelf niet maar je gaat je huis verkopen, dan hebben de volgende bewoners het vast, de aansluiting. Dus dat vond ik gewoon verstandig!
Jawel he? De hoek daar was zo leeg. En die pot heeft wieltjesquote:
Daar is echt iets mis gegaan jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:13 schreef Muis006 het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #98
Ik ben gefascineerd.
Vooral hoe haar rechterborst ook over lijkt te lopen in die huidplooi/kwab onder haar oksel.
Misschien heeft ze 1 borstimplantaat en 1 pecimplantaat?
Ik hoorde het gister ja! Normaal interesseren dat soort dingen me niet van royals enzo, maar dit vond ik echt leuk voor ze omdat ik het zo'n leuk stel vindquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef tombolafan het volgende:
wachten op nieuws van Takaiki... Maar volgens mij was er "alleen" 1 nederlandse gewonde?
En prinses victoria is zwanger![]()
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is echt iets mis gegaan ja
Gek dat ze dat zelf niet vindt, kennelijk, en er mee te koop gaat lopen
[..]
Ik hoorde het gister ja! Normaal interesseren dat soort dingen me niet van royals enzo, maar dit vond ik echt leuk voor ze omdat ik het zo'n leuk stel vind
Ik heb ze in mijn hart gesloten door zijn toespraak toen, over dat hij de kikker was die in een prins veranderd moest wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookMet die rennende bodyguards toen
Jaaaaaaaaaaaaaa, zo liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn hart gesloten door zijn toespraak toen, over dat hij de kikker was die in een prins veranderd moest wordenEn dat hij dat verhaal vertelde dat toen zij een maand weg moest, dat ze de avond en nacht voor haar vertrek de hele nacht was opgebleven om voor hem voor elke komende dag van die maand weg een briefje had geschreven.
OMG OMG OMG
En alles uit zijn hoofd he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn hart gesloten door zijn toespraak toen, over dat hij de kikker was die in een prins veranderd moest wordenEn dat hij dat verhaal vertelde dat toen zij een maand weg moest, dat ze de avond en nacht voor haar vertrek de hele nacht was opgebleven om voor hem voor elke komende dag van die maand weg een briefje had geschreven.
OMG OMG OMG
En dat hij haar ouders bedankte voor hun geduld bij het 'van kikker naar prins' traject en dat ze zo liefdevol en rustig alles hebben begeleid met zachte hand enzo.quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat hij haar ouders bedankte voor hun geduld bij het 'van kikker naar prins' traject en dat ze zo liefdevol en rustig alles hebben begeleid met zachte hand enzo.
De fitnesstrainer en de prinses.
Ik vond het een ECHT sprookje![]()
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ja
Ik vond haar altijd een wat ongelukkig meisje. Met haar eetproblemen en gedoe enzo.
En sinds d'r fitnesstrainer straalt ze één en al geluk uit!
Je zou het bijna denken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad
Het kan! Sprookjes bestaaaaaaaaaaaaaaaan
Wordt wel aardig weer morgen he? Klinkt als een leuke dag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:31 schreef Ynske het volgende:
nog 3 uurtjes en t is weekend![]()
morgen lekker struinen en fotograferen op Limburg Festival
Ik geloof hetquote:
Ik ga morgen zwemmen met mn zusje en neefjequote:Wordt wel aardig weer morgen he? Klinkt als een leuke dag!
Ow jeequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Yns, is het bij jou ook nog zo een vies donker weer nu?
Er komt zo iemand van Fok helemaal uit Rotterdam om te wandelen met haar hondje
Ik gun het jou!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof het
En soms komen wensen uit![]()
Leukquote:Ik ga morgen zwemmen met mn zusje en neefje
yepzquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Yns, is het bij jou ook nog zo een vies donker weer nu?
Er komt zo iemand van Fok helemaal uit Rotterdam om te wandelen met haar hondje
Ik gun het iedereenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Ik gun het jou!
En ik hoop dat Vic en d'r fitnesstrainer net zo 'gewoon' en in luv blijven als maar kan!
Oeh, goeie, die heb ik nog ergens!quote:Leuk![]()
Neem je een wegwerp onderwater cameraatje mee?
Ja echt doen, van die spartelbeentjes onder waterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen![]()
[..]
Oeh, goeie, die heb ik nog ergens!
Nou op het moment heb je niet echt tijd om het eng te vinden ofzo, we stonden bij de Main Stage Skunk Anasie te kijken, en het was al een hele tijd 'gewoon' bewolkt, en regende een beetje. Het ging toen wat harder regenen maar niks boeiends. Je bent zelf ook op genoeg festivals geweest, je pakt gewoon je poncho'tje en het waait wel weer over. Skin zat nog lekker het publiek beetje op te jutten en het was gewoon een festival.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Was het erg eng?
Ik zag gisteren die files daar en toen dacht ik nog jee, dat zul je er ook nog maar bij krijgen.
Jullie waren laat thuis zeker?
Balen van wat zo een leuk festival had moeten worden
Heel akelig Ll en ik ben oprecht blij dat jullie het redelijk goed hebben doorstaanquote:
Ik kijk m nietquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk hier zie je nog redelijk die grote bomen, daar stonden wij dus eerst vlak voor, toen het echt los ging zijn we naar voren gegaan tot waar het ongeveer vandaan gefilmd is. Ze blijven eerst optreden, en dan zie je al dingen voorbij komen, en dan INEENS is het echt helemaal grijs en vliegt echt alles rond.
Ja logisch, als je dat filmpje ziet, het kwam echt horizontaal over het veld, en dus ook allemaal op/tegen het podium.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou toch behoorlijk heftig als ik het zo lees hoor.
En idd, al die kleine tenten en dingen daar maken het ook wat linker denk ik, op Pinkpop bv is het meer 1 groot open terrein zonder bomen, en op Pukkelpop heb je al die kleinere veldjes en tenten en zo.
Brrrrrrr, toch echt wel eng hoor, Skin was zelf ook echt heel bang lees ik overal!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben echt heel, heel erg blij dat jij en V. oké zijn!!
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:46 schreef Ynske het volgende:
Ll, op de FP word naar je verhaal verwezen Zes Nederlanders onder gewonden Pukkelpop
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die denken natuurlijk allemaal 'wat is DVM en waarom nam hij dat mee'
Dus leggen we dat hier even uit: DVM is zeg maar de K3 voor volwassenen (Diana, Veronique en Maielle). Ll heeft ze moedig geredquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die denken natuurlijk allemaal 'wat is DVM en waarom nam hij dat mee'
Uhuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus leggen we dat hier even uit: DVM is zeg maar de K3 voor volwassenen (Diana, Veronique en Maielle). Ll heeft ze moedig gered
Holy shitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk hier zie je nog redelijk die grote bomen, daar stonden wij dus eerst vlak voor, toen het echt los ging zijn we naar voren gegaan tot waar het ongeveer vandaan gefilmd is. Ze blijven eerst optreden, en dan zie je al dingen voorbij komen, en dan INEENS is het echt helemaal grijs en vliegt echt alles rond.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus leggen we dat hier even uit: DVM is zeg maar de K3 voor volwassenen (Diana, Veronique en Maielle). Ll heeft ze moedig gered
quote:
pffffff....quote:
Zou het niet kunnen zijn dat je bedreigend 'ruikt' naar een heleboel andere katten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net bij Rhana geweest en in het begin ging het erg goed. Op een gegeven moment kreeg ik een kopje en toen ging ze me toch aanvallenik zit nu onder de krassen en sommige bloeden. Ik heb het maar genegeerd, maar toen ik later opstond en weg wilde gaan achtervolgde ze me en wilde ze me weer aanvallen
Ja dat kan, maar ik heb me ook weleens gedoucht en schone kleren aangedaan en toen naar haar toe gegaan, dat was hetzelfde verhaal. Dan ruik ik natuurlijk nog wel naar andere katten, maar iets minder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat je bedreigend 'ruikt' naar een heleboel andere katten?
Ja gelukkig welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
JF, wat een verhaal zeg![]()
Bijna voor niets zo hard gewerkt voor jullie huissie![]()
Gelukkig zijn jullie heelhuids thuisgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |