O wel fijn ja , dan hoef je Ean ook niet zolang te missenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen controle
En fire at gewoon vrolijk door hij was zelfs aangekomen. Dus ergens hoop ik dat hij er zelf ook nog geen last van had
en het onweert hier nu flink net 2 hele flinke klappen ean slaapt er nog doorheen
En ik ben vanmorgen op mijn toekomstige vervanging geweest
krijg een redelijk relaxt rooster
elke wo en do en van de 16wk moet ik 9 vrijdagen werken
waarbij de wo en de vrij maar tot 12:30 is. natuurlijk ben ik dan nog niet klaar maar het wordt vrijdags geen 18:00 gok ik. En ik krijg toch een contract voor 0,5fte wat een halve baan is
ean gaat naar een gastouder. volgende week dus al ook als ik geen werk heb. Dat is de afspraak maar dan haal ik haar wel 's middags al opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Bamba het volgende:
Klinkt goed F_R! Waar gaat ean naartoe als jij gaat werken?
boom om tent gestort iig 1 dode, meerdere gewondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
wat is er op pukkelpop dan?
neem maar een warme douche om op te warmen.
edit het weer dus
dat is minder dan mijn kcal inname vandaagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1569 kcal![]()
Nou heb ik niet groente gegeten maar brood. Ik sterf van de koppijn en had geen zin om te koken
geen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit Ll niet op Pukkelpop?![]()
En arme Fire
Ja dat dacht ik ook al maar ik wilde het niet zeggen omdat ik het niet zeker wist maar hij ging naar Belgie zei hij een paar dagen terug en de Foo Fighters treden op op Pukkelpop en daar is hij fan van toch, ik hoop dat hij ok is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit Ll niet op Pukkelpop?![]()
En arme Fire
Nee, als ze de spreidbroek 6 weken om heeft wordt er een nieuwe foto gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen idee
heeft frummel haar heupecho al gehad?
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al maar ik wilde het niet zeggen omdat ik het niet zeker wist maar hij ging naar Belgie zei hij een paar dagen terug en de Foo Fighters treden op op Pukkelpop en daar is hij fan van toch, ik hoop dat hij ok is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |