klopt ja, hij is ook op Pukkelpopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al maar ik wilde het niet zeggen omdat ik het niet zeker wist maar hij ging naar Belgie zei hij een paar dagen terug en de Foo Fighters treden op op Pukkelpop en daar is hij fan van toch, ik hoop dat hij ok is.
enenenenenenenenen?quote:
Daar gaan we gewoon vanuitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
enenenenenenenenen?
Even rationeel; de kans is groot dat hij okee is natuurlijk
Ja dat is natuurlijk zo er waren daar duizenden mensen dus de kans is klein dat hij gewond is geraakt, maar we willen het toch graag zeker wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
enenenenenenenenen?
Even rationeel; de kans is groot dat hij okee is natuurlijk
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk zo er waren daar duizenden mensen dus de kans is klein dat hij gewond is geraakt, maar we willen het toch graag zeker weten
veel mensen in de buurt leveren onderdakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, tuurlijkMaar ik las al dat het netwerk plat lag daar, dus weinig kans op antwoord, en voordat iedereen zich zorgen gaat maken...
Hoewel ik het ook eng vind enzo hoor
rond 18 uur begon tquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Zijn whatsapp zegt laatst online gezien om 19.30.
Hoe laat is het gebeurd?
Idd rond 18 uur, dus dat is een goed teken lijkt me? Ik duim nog even verder, ook voor de collega van Takaiki-man..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Zijn whatsapp zegt laatst online gezien om 19.30.
Hoe laat is het gebeurd?
Lijkt mij ook goed tekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd rond 18 uur, dus dat is een goed teken lijkt me? Ik duim nog even verder, ook voor de collega van Takaiki-man..
Hoezo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga slapen ik hoop dat ean nog even tukt zodat VL haar de fles kan geven als hij thuis komt
Ik hoop vannacht geen sms met slecht nieuws te krijgen van wie dan ook
Ze bedoelt over pukkelpop neem ik aan...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo?heb je vannacht wel een sms met slecht nieuws gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |