quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk hier zie je nog redelijk die grote bomen, daar stonden wij dus eerst vlak voor, toen het echt los ging zijn we naar voren gegaan tot waar het ongeveer vandaan gefilmd is. Ze blijven eerst optreden, en dan zie je al dingen voorbij komen, en dan INEENS is het echt helemaal grijs en vliegt echt alles rond.
Ja logisch, als je dat filmpje ziet, het kwam echt horizontaal over het veld, en dus ook allemaal op/tegen het podium.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou toch behoorlijk heftig als ik het zo lees hoor.
En idd, al die kleine tenten en dingen daar maken het ook wat linker denk ik, op Pinkpop bv is het meer 1 groot open terrein zonder bomen, en op Pukkelpop heb je al die kleinere veldjes en tenten en zo.
Brrrrrrr, toch echt wel eng hoor, Skin was zelf ook echt heel bang lees ik overal!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben echt heel, heel erg blij dat jij en V. oké zijn!!
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:46 schreef Ynske het volgende:
Ll, op de FP word naar je verhaal verwezen Zes Nederlanders onder gewonden Pukkelpop
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die denken natuurlijk allemaal 'wat is DVM en waarom nam hij dat mee'
Dus leggen we dat hier even uit: DVM is zeg maar de K3 voor volwassenen (Diana, Veronique en Maielle). Ll heeft ze moedig geredquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die denken natuurlijk allemaal 'wat is DVM en waarom nam hij dat mee'
Uhuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus leggen we dat hier even uit: DVM is zeg maar de K3 voor volwassenen (Diana, Veronique en Maielle). Ll heeft ze moedig gered
Holy shitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk hier zie je nog redelijk die grote bomen, daar stonden wij dus eerst vlak voor, toen het echt los ging zijn we naar voren gegaan tot waar het ongeveer vandaan gefilmd is. Ze blijven eerst optreden, en dan zie je al dingen voorbij komen, en dan INEENS is het echt helemaal grijs en vliegt echt alles rond.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus leggen we dat hier even uit: DVM is zeg maar de K3 voor volwassenen (Diana, Veronique en Maielle). Ll heeft ze moedig gered
quote:
pffffff....quote:
Zou het niet kunnen zijn dat je bedreigend 'ruikt' naar een heleboel andere katten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net bij Rhana geweest en in het begin ging het erg goed. Op een gegeven moment kreeg ik een kopje en toen ging ze me toch aanvallenik zit nu onder de krassen en sommige bloeden. Ik heb het maar genegeerd, maar toen ik later opstond en weg wilde gaan achtervolgde ze me en wilde ze me weer aanvallen
Ja dat kan, maar ik heb me ook weleens gedoucht en schone kleren aangedaan en toen naar haar toe gegaan, dat was hetzelfde verhaal. Dan ruik ik natuurlijk nog wel naar andere katten, maar iets minder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat je bedreigend 'ruikt' naar een heleboel andere katten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |