ow hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze bedoelt over pukkelpop neem ik aan...
Ik duim ook nog mee voor collega van Takaiki man en hoop dat LL gauw van zich laat horenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd rond 18 uur, dus dat is een goed teken lijkt me? Ik duim nog even verder, ook voor de collega van Takaiki-man..
als je sms wilt als we iets weten moet je even je nummer dmmenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
nee gaat over LL
Maar als hij om 19:30 nog online was dan is het vast goed afgelopen met hun
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Len heeft nog niet terug gewhatsappt maar het netwerk zal daar wel plat liggen. Ik maak me zorgen... Zit in Shabu te duimen in elk geval, wist het nog helemaal niet. Hij is bij Foo Fighters o.a.
Kon jij toch niet wetenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop gewoon dat ie zich snel ff meldt
Nee, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik snap ook wel dat we niet bovenaan de lijst staan zeg maar
Maar wij maken ons ook zorgen natuurlijk, dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso trouwens, gewond of niet, lijkt het me heel heftig om mee te maken
Ja, en je weet ook niet wat ze gezien hebben enzo, lijkt me heel eng als ik de beelden ziequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd.
Je verheugt je er zo op (is mijn ervaring dan) en dan eindigt het al zo snel en zo akelig
idd, en dan vragen de reporters ook nog wanneer de optredens doorgaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en je weet ook niet wat ze gezien hebben enzo, lijkt me heel eng als ik de beelden zie
Zul je zien dat Ll net op de Dixie zat en van het hele gebeuren niets heeft meegekregenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en je weet ook niet wat ze gezien hebben enzo, lijkt me heel eng als ik de beelden zie
Ik hoop dat ie op de Dixie zat en niks gezien heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zul je zien dat Ll net op de Dixie zat en van het hele gebeuren niets heeft meegekregen![]()
Nee, ik hoop van harte dat ie oke is...
Ll![]()
je zult maar op die dixie zitten, en dat ding flikkert omquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie op de Dixie zat en niks gezien heeft
Gadverquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zult maar op die dixie zitten, en dat ding flikkert om![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
okee okee, dan hoop ik dat ie net een ommetje aan het maken was ofzo, en NIET op die dixie zat
quote:Update 23.10 uur:
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft op dit moment geen aanwijzingen dat zich Nederlanders onder de slachtoffers van Pukkelpop bevinden. Bij Buitenlandse Zaken kwamen donderdagavond twee telefoontjes binnen van verontruste mensen die geen contact konden krijgen met een familielid die het door noodweer getroffen festival bezochten. Korte tijd later bleken de vermiste familieleden echter in orde, aldus een woordvoerder van het ministerie.
Dat klinkt positief voor onsquote:
Dat klopt sowieso never nooit. Mijne stond "Laatst online geweest 02:30" toen sliep ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Zijn whatsapp zegt laatst online gezien om 19.30.
Hoe laat is het gebeurd?
boor onze hoop eens niet de grond inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso never nooit. Mijne stond "Laatst online geweest 02:30" toen sliep ik
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg toen ik onderweg was van Amsterdam naar huis een Whatsappje dat ie leeft!
Kon het niet eerder melden, ben net binnen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Er stond alleen 'Ik leef!' dus dat is alles wat ik weet, maar ook het belangrijkste
Ons mopje is oke!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg toen ik onderweg was van Amsterdam naar huis een Whatsappje dat ie leeft!
Kon het niet eerder melden, ben net binnen.
Binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Moeten we Ing nog smsen?
ik doe het gewoon
Brrrrrrr, het zal je familie maar weer zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
De namen van de mensen die zijn overleden zijn ook al bekend las ik op een ander forum.
Vind ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze willen morgen gewoon verder gaan he, belachelijk
DVH is daar ook volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
He, ben ik echt blij om.
Hopelijk heeft ie een slaapplaats voor vannacht of ligt ie alweer veilig achter den derriere van DVH
Er waren hotels waar mensen inclusief slaapzak gratis mochten slapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DVH is daar ook volgens mij
En misschien kan iedereen gewoon in zijn/haar tentje slapen daar vannacht? Het noodweer is voorbij denk ik en anders zijn ze misschien naar huis idd. Ik geloof niet dat ik nog zin zou hebben in twee dagen lol nog. Heb nog niet gelezen of ze morgen en overmorgen afgelasten maar denk het wel?
Ook datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Oh...
Weet je, hoe lullig ook, maar het kan ook een gevoel van saamhorigheid en verwerken enzo creëren als je het laat doorgaan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:25 schreef ElisaB het volgende:
Mijn beeb is lekker thuis
Ll leeft
DVH ook
All is well
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Ing!
En Elies, fijn dat de beeb weer goed thuis is
Zelfs dat! Die beeb van mij kan je wel om een boodschap sturen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja!
En alle miniatuurtjes weer mee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs dat! Die beeb van mij kan je wel om een boodschap sturen hoor
quote:
Nee we zijn naar huis, morgen weer kijken of we die kant op gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het echt fijn om bericht te krijgen!
Ben je weer thuis of nog daar?
Verstandigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zijn naar huis, morgen weer kijken of we die kant op gaan
Nou...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, ben een beetje bont en blauw op mn rug van de hagel en rondvliegende rommel, maar mag zeker niet klagen als je die andere mensen ziet
Ja kan ik me helemaal voorstellen. En je familie etc even gerust stellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, geen probleemHet was alleen lastig even wat te sturen, het was eerst totale chaos natuurlijk, en als je dan van het terrein af bent moet je ook even snel de balans opmaken en kijken of je tentje en auto nog in orde zijn, en vervolgens of je blijft of niet. En het GSM netwerk lag de halve tijd plat
Gelukkig maarquote:
quote:
Heel veel plezier Multi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goedeeeemorgen.
Ik heb al boodschappen gedaan..ff langs mn ouders geweest. Straks nog even het dorp in voor een nieuwe broek en schoenen en daarna nog een stoel ophalen. Rond half 1 richting Almkerk om 2 honden op hun oppasadres te dumpen en dan naar Alphen aan de Rijn. Jullie zijn van me af tot zondagavond
Ja ik las vannacht al dat er onder het aantal gewonden ook wel een aantal 'in kritieke toestand' waren. Dat waren er best veel, dus ik hoop echt dat het bij vijf blijftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:49 schreef Muis006 het volgende:
Het aantal doden dat is gevallen, is opgelopen naar vijf, meldt de burgemeester van Hasselt. Afgelopen nacht zijn er helaas nog twee festivalgangers aan hun verwondingen bezweken. Enkele anderen zijn er slecht aan toe.
Boh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. riiiiiight
Moet het eerst zien.
[ Bericht 15% gewijzigd door Qwea op 19-08-2011 09:00:14 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:55 schreef Qwea het volgende:
Ooh, mike moet maandag tekenenWe gaan duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. riiiiiight
Moet het eerst zien.
Fijne vakantie Multi!
Ja om 11u. Ik mot het eerst zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:56 schreef Greys het volgende:
Tekenen dáár op kantoor Q? Dus in het eggie en niet per post?
Dan heb je best kans dat het zomaar echt goed komt nu
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die belt maandagmorgen wel weer met een kutsmoes
Hij belde gisteren in enequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoe heeft hij dat nu te horen gekregen dan?
Dan komt het goedquote:
Je hebt keiharde "hoi ik ben er weer" ochtendsex gehad he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef ElisaB het volgende:
Even wat anders he, liefjes: goedemorgen
Nou, ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan komt het goed
Als hij nu zelf belde om voor a.s. maandag een afspraak te maken heb ik er een goed gevoel over
Reken maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:02 schreef Qwea het volgende:
Je hebt keiharde "hoi ik ben er weer" ochtendsex gehad he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |