Er waren hotels waar mensen inclusief slaapzak gratis mochten slapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DVH is daar ook volgens mij
En misschien kan iedereen gewoon in zijn/haar tentje slapen daar vannacht? Het noodweer is voorbij denk ik en anders zijn ze misschien naar huis idd. Ik geloof niet dat ik nog zin zou hebben in twee dagen lol nog. Heb nog niet gelezen of ze morgen en overmorgen afgelasten maar denk het wel?
Ook datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Oh...
Weet je, hoe lullig ook, maar het kan ook een gevoel van saamhorigheid en verwerken enzo creëren als je het laat doorgaan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:25 schreef ElisaB het volgende:
Mijn beeb is lekker thuis
Ll leeft
DVH ook
All is well
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Ing!
En Elies, fijn dat de beeb weer goed thuis is
Zelfs dat! Die beeb van mij kan je wel om een boodschap sturen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja!
En alle miniatuurtjes weer mee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs dat! Die beeb van mij kan je wel om een boodschap sturen hoor
quote:
Nee we zijn naar huis, morgen weer kijken of we die kant op gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het echt fijn om bericht te krijgen!
Ben je weer thuis of nog daar?
Verstandigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zijn naar huis, morgen weer kijken of we die kant op gaan
Nou...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, ben een beetje bont en blauw op mn rug van de hagel en rondvliegende rommel, maar mag zeker niet klagen als je die andere mensen ziet
Ja kan ik me helemaal voorstellen. En je familie etc even gerust stellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, geen probleemHet was alleen lastig even wat te sturen, het was eerst totale chaos natuurlijk, en als je dan van het terrein af bent moet je ook even snel de balans opmaken en kijken of je tentje en auto nog in orde zijn, en vervolgens of je blijft of niet. En het GSM netwerk lag de halve tijd plat
Gelukkig maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |