quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
De beeb heeft geronkt naak Eli en Basjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:02 schreef Greys het volgende:
Mogguh Elies! Hebbie lekker geronkt naast je beeb?
Aaaaaahwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef Greys het volgende:
Gisteravond lagen er 3 beestjes op de bank, voor het eerst
En toen Bink naar bed ging, bleven Boor en Biet samen naast elkaar op de bank slapen, de hele nacht. Vanmorgen lagen ze nog naast elkaar en Biet had niks gedaan
Wel aardigquote:
Belangrijkste is dat ze het nog steeds doet. Langer dan de DA had verwacht....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel aardig
Vanmorgen hoorde ik gedoe in de keuken, Bink had gal gespuugd en liep zich daarna in paniek klem onder de keukentrolleyMaar daarna was alles weer goed... Ze houdt het steeds spannend, zullen we maar zeggen.
Het is een wonderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ze het nog steeds doet. Langer dan de DA had verwacht....
heerlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een wonder
En ik ben er heel gelukkig mee, want ik ben er nog lang niet aan toe om haar te missen.
Kijk, wat een rijkdom! Nu rechts naast me op de bank:
[ afbeelding ]
Bij Bink dacht ik dat ook al een tijd en nu is het idd zo, want als ik haar een snoepje voor houd zoekt ze hem meer op reuk dan op zichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Qwea het volgende:
Baloe zijn oogjes worden glazig trouwens, staar denk
Aah, how cute!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef Greys het volgende:
Gisteravond lagen er 3 beestjes op de bank, voor het eerst
En toen Bink naar bed ging, bleven Boor en Biet samen naast elkaar op de bank slapen, de hele nacht. Vanmorgen lagen ze nog naast elkaar en Biet had niks gedaan
nooohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een wonder
En ik ben er heel gelukkig mee, want ik ben er nog lang niet aan toe om haar te missen.
Kijk, wat een rijkdom! Nu rechts naast me op de bank:
[ afbeelding ]
Nou, dat is nog afwachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:18 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Nog steeds weet ik niet het fijne van het verhaal van het (bijna)werk van MM, Q maar ik lees dat het nu (bijna) goed gaat komen![]()
Verplicht thuisblijven, you're doing it wrong.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik moet thuis blijven vanmiddag omdat ze glasvezel tot binnen komen aanleggen.
Bah, dat verplichte thuis wachten![]()
Zo maar eens boodschappen halen enzo.
Je miste de 'vanmiddag' denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verplicht thuisblijven, you're doing it wrong.
Waarom heb je glasvezel genomen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik moet thuis blijven vanmiddag omdat ze glasvezel tot binnen komen aanleggen.
Bah, dat verplichte thuis wachten![]()
Zo maar eens boodschappen halen enzo.
Een echte kamerplant of van plastic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een kamerplant gehaald
En ik ga denk ik straks 2 eleagnus halen voor in de tuin.
Omdat ze dat in de hele wijk kwamen aanleggen en het aansluiten tot in je woning gratis wordt gedaan, sowiesoquote:
eckte. Grotequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een echte kamerplant of van plastic?
aaaah, okiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze dat in de hele wijk kwamen aanleggen en het aansluiten tot in je woning gratis wordt gedaan, sowiesoBij iedereen.
Stel je wilt het zelf niet maar je gaat je huis verkopen, dan hebben de volgende bewoners het vast, de aansluiting. Dus dat vond ik gewoon verstandig!
Jawel he? De hoek daar was zo leeg. En die pot heeft wieltjesquote:
Daar is echt iets mis gegaan jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:13 schreef Muis006 het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #98
Ik ben gefascineerd.
Vooral hoe haar rechterborst ook over lijkt te lopen in die huidplooi/kwab onder haar oksel.
Misschien heeft ze 1 borstimplantaat en 1 pecimplantaat?
Ik hoorde het gister ja! Normaal interesseren dat soort dingen me niet van royals enzo, maar dit vond ik echt leuk voor ze omdat ik het zo'n leuk stel vindquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef tombolafan het volgende:
wachten op nieuws van Takaiki... Maar volgens mij was er "alleen" 1 nederlandse gewonde?
En prinses victoria is zwanger![]()
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is echt iets mis gegaan ja
Gek dat ze dat zelf niet vindt, kennelijk, en er mee te koop gaat lopen
[..]
Ik hoorde het gister ja! Normaal interesseren dat soort dingen me niet van royals enzo, maar dit vond ik echt leuk voor ze omdat ik het zo'n leuk stel vind
Ik heb ze in mijn hart gesloten door zijn toespraak toen, over dat hij de kikker was die in een prins veranderd moest wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookMet die rennende bodyguards toen
Jaaaaaaaaaaaaaa, zo liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn hart gesloten door zijn toespraak toen, over dat hij de kikker was die in een prins veranderd moest wordenEn dat hij dat verhaal vertelde dat toen zij een maand weg moest, dat ze de avond en nacht voor haar vertrek de hele nacht was opgebleven om voor hem voor elke komende dag van die maand weg een briefje had geschreven.
OMG OMG OMG
En alles uit zijn hoofd he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn hart gesloten door zijn toespraak toen, over dat hij de kikker was die in een prins veranderd moest wordenEn dat hij dat verhaal vertelde dat toen zij een maand weg moest, dat ze de avond en nacht voor haar vertrek de hele nacht was opgebleven om voor hem voor elke komende dag van die maand weg een briefje had geschreven.
OMG OMG OMG
En dat hij haar ouders bedankte voor hun geduld bij het 'van kikker naar prins' traject en dat ze zo liefdevol en rustig alles hebben begeleid met zachte hand enzo.quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat hij haar ouders bedankte voor hun geduld bij het 'van kikker naar prins' traject en dat ze zo liefdevol en rustig alles hebben begeleid met zachte hand enzo.
De fitnesstrainer en de prinses.
Ik vond het een ECHT sprookje![]()
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ja
Ik vond haar altijd een wat ongelukkig meisje. Met haar eetproblemen en gedoe enzo.
En sinds d'r fitnesstrainer straalt ze één en al geluk uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |