SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 18-08-2011 16:37:19 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ook meteen maar de fipo en nu netjes posten heren.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oja, trouwens. We zitten met het volgende probleem: de drie rijksten hebben ongeveer 60% van het geld in handen, en dat is een beetje onhandig. Daarom lijkt het me eerlijker als wij als rijke stinkerds ook spullen in gaan kopen, gewoon voor 60% van jouw verkoopprijs. Dan heeft de rest ook wat kans om geld te verdienen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
add me maar bobbernaut-bobbernaut
rechten pl0x? D:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik heb een leuke server gevonden,iemand zin om te joineni gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Jullie zijn de NWO.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Oja, trouwens. We zitten met het volgende probleem: de drie rijksten hebben ongeveer 60% van het geld in handen, en dat is een beetje onhandig. Daarom lijkt het me eerlijker als wij als rijke stinkerds ook spullen in gaan kopen, gewoon voor 60% van jouw verkoopprijs. Dan heeft de rest ook wat kans om geld te verdienen.
If not now, then when.![]()
ik heb nog steeds geen rechten
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
danke voor de rechten
Je hoeft ook inderdaad niet voor het geld te gaan.
Het kan een manier ipv minen zijn om aan dingen te komen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Prachtig.quote:
Maar even serieus, wat de hell zijn die rode dingen? In de achtergrond staat er ook eentje verstopt tussen de bomen.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Aambeien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Prachtig.
Maar even serieus, wat de hell zijn die rode dingen? In de achtergrond staat er ook eentje verstopt tussen de bomen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
![]()
In de sneeuw schrijven
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Net wanneer het begint te onweren in MC bij mij begint het buiten ook
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ra-ra, wat gaat dat woord linksboven toch worden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
In de sneeuw schrijvenA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Wut?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:37 schreef sjimster het volgende:
MMmmm...... wat word hier verzwegen?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Onmogelijk. Ik denk dat het een texture voor een nieuw soort boom is die nog niet af is. Appelboom?quote:Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
![]()
![]()
Wtfux?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
KANONNEN!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ra-ra, wat gaat dat woord linksboven toch worden?![]()
@notch:
Deep oceans;check!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Lijkt me een biome kaart.quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Oceanen zijn voortaan dieper in Minecraft.quote:
Oh, spuitelf.
Stop met blur het is niet mooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:33 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Drumpie z'n server is ook mooi hoor![]()
1.8![]()
55 vrije 2 kamer woningen![]()
Ruime woonkamer met aangrenzende keuken
Slaapkamer
Lang balkon (of tuin)
Minestate makelaardij ® ©![]()
Dus dan zijn er ook forests nu. En normal plains. En deserts.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Welkom in de Bijlmer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Stop met blur het is niet mooi.![]()
1.8![]()
55 vrije 2 kamer woningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruime woonkamer met aangrenzende keuken
[ afbeelding ]
Slaapkamer
[ afbeelding ]
Lang balkon (of tuin)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minestate makelaardij ® ©A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
4 tnt en de server flipt hem.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ga denk ik een grote muur bouwen...
"winter is coming....."
http://www.syfy.com/tinman/oz/
twitter:notch twitterde op donderdag 18-08-2011 om 22:30:38These lawsuits are getting out of hand! http://t.co/7iTcRrv reageer retweet
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 18-08-2011 om 22:30:38These lawsuits are getting out of hand! http://t.co/7iTcRrv reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Die heb ik gelijk verwijdert toen de server online kwam voordat het opgeblazen werd.quote:If not now, then when.![]()
ik ben op die server van drumpie en ik wil wat bouwenOp dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
Je had de hoeveelheid mensen moeten zijn die in de replies helemaal flipten en niet begrepen dat 't een grapje was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nope, moet effe zien uit te vinden hoe ik mn locale ip adres hetzelfde kan houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eey is je servert nog online btw, kon gister niet joinen?![]()
Aah oke.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nope, moet effe zien uit te vinden hoe ik mn locale ip adres hetzelfde kan houden.twitter:If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah oke.
[ afbeelding ]twitter:![]()
![]()
Spuitelf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:39 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Riviertjes , en links onder mega mushroom ofzo(1.8)
hoe switch je @drumpie naar Survival? Als hiervoor toestemming nodig is, m'n nick daar is ook Maanvis
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
/warp Survivalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:39 schreef Maanvis het volgende:
hoe switch je @drumpie naar Survival? Als hiervoor toestemming nodig is, m'n nick daar is ook Maanvis![]()
@maanvis
Momenteel /warp survival en /warp creative
Maar ik geloof dat Drumpie bezig was dat via portals te doen ipv warps, omdat warps gebruikt kunnen worden om te glitchen ofzo.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Portals zijn alweer verwijderd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik snap niet waarom ze geen stalen ingots/spullen mogelijk maken? De materialen zijn al in het spel aanwezig: ijzer, kolen en een fornuis om het te maken.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik doe wel mee.http://www.syfy.com/tinman/oz/
je bedoelt dus iron? zoals rails, minecart, bucket?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef Maanvis het volgende:
ik snap niet waarom ze geen stalen ingots/spullen mogelijk maken? De materialen zijn al in het spel aanwezig: ijzer, kolen en een fornuis om het te maken.
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95![]()
nee staal, voor bijv sterkere tools en armor tussen iron en diamonds in. Het verschil in durability 251 (ijzer) vs 1563 (diamond) is ook veel te hoog voor pickaxes imo. Daar kan nog best iets tussen, zoals bijvoorbeeld staal.![]()
Maar dan zou wel 1 blok staal minstens 3 blokken iron moeten gebruiken en coal extra ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:
nee staal, voor bijv sterkere tools en armor tussen iron en diamonds in. Het verschil in durability 251 (ijzer) vs 1563 (diamond) is ook veel te hoog voor pickaxes imo. Daar kan nog best iets tussen, zoals bijvoorbeeld staal.
Anders is diamond beetje overbodig.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
ja ijzer = iron en staal = steelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
je bedoelt dus iron? zoals rails, minecart, bucket?
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan dat misschien in een spoilert? Alleen maar extra scrollen. Thnx!![]()
Wij hosten dan een hardcore pvp server met RPG invloeden (:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef maurisioo het volgende:
Als 1.8 er is, gaat er dan nog iemand een survival server starten (en dan zonder mods)?
nu allemaal basic dingen bouwen welke we kunnen overzetten naar de nieuwe map na 1.8,![]()
![]()
dan moeten ze daarvoor maar iets anders verzinnen, zoals sieraden maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef KneusTeun het volgende:
Anders is diamond beetje overbodig.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Industrialcraft moeten we hebben. Enige mod die de moeite waard is.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Sieraden zijn per definitie overbodig, want ze zijn voor de sier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moeten ze daarvoor maar iets anders verzinnen, zoals sieraden maken.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Weet iemand of je meerdere texture packs in je map kan zetten? (OSX)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
magische amuletten en ringen..?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sieraden zijn per definitie overbodig, want ze zijn voor de sier.
Een gedicht over Maanvis
![]()
vliegende inktvissennnn.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
mmm ik doe nu door de zips uit te pakken en gewoon bij mindecraft programma in te pleuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
gewoon de zips in de textures map slepen. eitje
minecraft herkent ze dan auto
Er staat namelijk verder geen texture map...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
LASTIG TE ZIEN JOH.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
vliegende inktvissennnn.
By the way hoe doe je in minecraft een beetje gamma correctie? Zit niet in de opties maar is wel fokking lastig.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vuige xrayert1 tex is zat.
Dat is er niet, echt kut inderdaad. Daarom stel ik 't gewoon via Windows in, brightness/gamma ietsje veranderen en je kan s'nachts prima zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LASTIG TE ZIEN JOH.
By the way hoe doe je in minecraft een beetje gamma correctie? Zit niet in de opties maar is wel fokking lastig.
Daarom is die inktvis ook niet te zien, toen ik brightness omhoog had geschoven zag je 'm duidelijk zitten.
Dus? Ze mogen toch gewoon vliegen? Wat een discriminatie zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
vliegende inktvissennnn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dus? Ze mogen toch gewoon vliegen? Wat een discriminatie zeg.
open is minecraft. login>in menu, mods and texture packs. en voila vind daar de magische "open texture pack folder" buttonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mmm ik doe nu door de zips uit te pakken en gewoon bij mindecraft programma in te pleuren.
Er staat namelijk verder geen texture map...![]()
![]()
Ja, had ik al gezegd op OSX?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
open is minecraft. login>in menu, mods and texture packs. en voila vind daar de magische "open texture pack folder" button
Die doet dus niks.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
oh ja lol:Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, had ik al gezegd op OSX?
Die doet dus niks.
google?:P![]()
Nee het is uit een boekenreeks. The hunger games, xatching fire en mockingjay. Erg leuk. Kaliber eragon, harry potter , twilight.http://www.syfy.com/tinman/oz/
ergens in applicatie support zit die texture folder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, had ik al gezegd op OSX?
Die doet dus niks.![]()
waar heb jij het overquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee het is uit een boekenreeks. The hunger games, xatching fire en mockingjay. Erg leuk. Kaliber eragon, harry potter , twilight.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Die gamemode van eerder. Wat mensen op battle royale vinden lijken. Dat zijn boeken.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Hunger_Gameshttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Bij 1.8 gaat de map op de schop?
Want ben druk aan het bouwen, maar voelt nu zo nutteloos....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik vroeg me af of er plugins zijn welke de maximale harten van players kunnen veranderen,
Dus beginnen met bijvoorbeeld 5 hartjes en dan kun je met quests meer hartjes krijgen.
iemand zo'n plugin gezien?![]()
Denk dat dat alleen met mods kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:08 schreef matchline het volgende:
Ik vroeg me af of er plugins zijn welke de maximale harten van players kunnen veranderen,
Dus beginnen met bijvoorbeeld 5 hartjes en dan kun je met quests meer hartjes krijgen.
iemand zo'n plugin gezien?![]()
Over dat hungergames minecraft wil ik ook wel eens meedoen
lijkt me wel tof.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.quote:If not now, then when.![]()
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Komt goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.If not now, then when.![]()
Mooi.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ben niet dood ofzo.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
I shall return.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Niet?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waarom is de adminshop eigenlijk dicht?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Kwam ongelimiteerd geld vandaan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ben benieuwd wat ie gaat maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
oeh, masterclass games programmeren.![]()
Ik ook.quote:twitter:notch twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:37:33Waiting for my train to arrive. I will be livestreaming myself creating a game from scratch in like 30 minutes. livestream.com/mojang reageer retweet
Notch zijn timing.twitter:notch twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:45:31Status update: I am riding the train RIGHT NOW! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Niet echt een masterclass, dit is de Ludum Dare competitie waaraan hij al meerdere keren heeft meegedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
oeh, masterclass games programmeren.
Het doel is om in 48 uur een spel met een thema te maken, wat dus best moeilijk is
Het duurde ff voor ie op gang kwam, maar op zich vind ik het wel interessant om te zien hoe hij een spel programmeert, en problemen oplost.quote:
Ik heb het zelf ook wel eens in Java geprobeerd, maar het is toch verdomd moeilijk.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik heb ook niet veel verstand van programmeren dus snap er niet veel van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het duurde ff voor ie op gang kwam, maar op zich vind ik het wel interessant om te zien hoe hij een spel programmeert, en problemen oplost.
Ik heb het zelf ook wel eens in Java geprobeerd, maar het is toch verdomd moeilijk.
Maarja, als je eenmaal doorhebt wat hij doet, is het misschien wel leuk ja.![]()
![]()
Notch moest stoppen met de Stream omdat het te duur werd.! (Geen idee dat je daar voor moest betalen?)
Wel interessant om hem te zien programmeren, alleen weet ik niet echt wat je nou van dat spel moet verwachten.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Echt lelijk dat die shader mod (waardoor die omgeving zo raar ombuigt) alleen nog maar op 1.5 verkrijgbaar is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:06 schreef Mender het volgende:
Sorry voor de spam maar deze vond ik zo vet.
Want, so bad.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Naja, mij maakt het niet zoveel uit weetje. Er zijn genoeg video's mee gemaakt, en heb geen interesse in meer van die shader video'squote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Echt lelijk dat die shader mod (waardoor die omgeving zo raar ombuigt) alleen nog maar op 1.5 verkrijgbaar is.
Want, so bad.![]()
![]()
drumpie, kan ik gewoon op je server?
ben nieuw in minecraft
minecraft name = tofreaken dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.![]()
Het gaat me niet om videos..quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, mij maakt het niet zoveel uit weetje. Er zijn genoeg video's mee gemaakt, en heb geen interesse in meer van die shader video's
Ik wou zelf een keer die mod installeren, maar dan moet je weer moeilijk doen met een 1.5 client opzoeken en.. bluh, nee. Ik wacht wel tot er een nieuwere versie uit komt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Het is dood hier.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
kom iemand online? D:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoe je Minecraft sneller kan laten lopen? Het lagt bij mijn echt afschuwlijk terwijl ik op mijn andere laptop er geen last van heb?
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
ehm video settings en dan max fps ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hoe kan ik geld verdienen?
ja maar wat kan ik verkopen, ik heb super veel slimeballs?
Werd laatst door iemand gewezen op de OptiFine mod, doet echt wonderen voor mij. Ging van max 20 naar 45 FPSquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:53 schreef Johan1994 het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoe je Minecraft sneller kan laten lopen? Het lagt bij mijn echt afschuwlijk terwijl ik op mijn andere laptop er geen last van heb?
![]()
![]()
Stilte voor de 1.8 storm. Weinig server rellen. Geen bans. #boring
[ Bericht 77% gewijzigd door SosuaCafe op 21-08-2011 22:07:00 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
NOG MAAR 3 MAANDEN.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Stilte voor de 1.8 storm. Weinig server rellen. Geen bans. #boring
Nu begin ik voor het eerst ook ongeduldig te worden voor de volgende update.Geen zin om nu te bouwen als met 1.8 de map gereset wordt.
Pas aan Portal 2 begonnen. Maar was zo vet dat ik hem in 2 dagen had uitgespeeld.Wat nu, ik wil aan een ander spel beginnen voor tussendoor maar weet niet wat.
![]()
Volgende week was die 1.8 zeker of wanneer is het?Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:45 schreef Mender het volgende:
Nu begin ik voor het eerst ook ongeduldig te worden voor de volgende update.Geen zin om nu te bouwen als met 1.8 de map gereset wordt.
Pas aan Portal 2 begonnen. Maar was zo vet dat ik hem in 2 dagen had uitgespeeld.Wat nu, ik wil aan een ander spel beginnen voor tussendoor maar weet niet wat.
Zodra Drumpie zei dat de map gereset ging worden was mijn motivatie om te bouwen compleet weg.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
NEETOCH?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef Jump het volgende:
Volgende week was die 1.8 zeker of wanneer is het?
Pas 18 november ofzoiets.
kokhals.
ZO LANG WACHTEN NOOOOOOOOOOOOO.
Nee, 11 november komt de 1.0 (geen beta meer)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
NEETOCH?
Pas 18 november ofzoiets.
kokhals.
ZO LANG WACHTEN NOOOOOOOOOOOOO.
1.8 vind ik hier voor na 28 augustus: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_featuresOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh! Ik leefde in de illusie dat in november pas de eerste update kwam. Opgelucht!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, 11 november komt de 1.0 (geen beta meer)
1.8 vind ik hier voor na 28 augustus: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_features
Hoppa, weer alle spullen kwijt. (Ergens opgevreten door spin, nadien plek niet binnen 5 minuten teruggevonden)
Bouwneiging 0,0 nu mede hierdoor. Ik wacht nu ook maar tot 1.8![]()
![]()
):quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoppa, weer alle spullen kwijt. (Ergens opgevreten door spin, nadien plek niet binnen 5 minuten teruggevonden)
Bouwneiging 0,0 nu mede hierdoor. Ik wacht nu ook maar tot 1.8
Toch moest ik lachen om je username in combinatie met je post.
tis idd wel zonde.. ik snap ook niet helemaal waarom dat zo nodig moet gebeuren...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Zodra Drumpie zei dat de map gereset ging worden was mijn motivatie om te bouwen compleet weg.![]()
maar ben ik dan ook mijn inventory kwijt?!
Na map reset ben je alles kwijt, inventory, chests, drumpies, etc.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ik zal vanmiddag de voor- en nadelen is op een rijtje zetten hier, nu eerst naar school.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:55 schreef Sitethief het volgende:
Na map reset ben je alles kwijt, inventory, chests, drumpies, etc.If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag de voor- en nadelen is op een rijtje zetten hier, nu eerst naar school.Het is klote om alles weer kwijt te zijn inderdaad, maar deze update wordt echt zó tof. Dus het is 't wel waard lijkt me.quote:Voordelen
1.8
Nadelen
Geen 1.8
512 map height, rivieren, betere/meer farming, andere dungeons omfggg![]()
Drumpert, ik denk dat je ook wel gewoon naar een nieuw stuk land kunt gaan wat nog gegenereerd wordt.![]()
Gewoon al het ongebruikte land weghalen met mcedit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:42 schreef Berend. het volgende:
Drumpert, ik denk dat je ook wel gewoon naar een nieuw stuk land kunt gaan wat nog gegenereerd wordt.![]()
![]()
Kan ook, maar dan heb je dus een heeel groot stuk waar niemand meer gaat komen omdat het 'saai' is. En de randen tussen de oude en nieuwe biome's worden ook weer lelijk.![]()
Zowiezo is de map een beetje bugged nu, sommige /home doen het niet, etc.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef dnbrainwash het volgende:
Trouwens, Berend die praat over een map behouden?*voelt aan voorhoofd*
![]()
![]()
Die lijst had ik nog niet gezien..quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, 11 november komt de 1.0 (geen beta meer)
1.8 vind ik hier voor na 28 augustus: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_features
Maar als ik het zo bekijk word 1.8 echt EpicBedankt! nu is me FPS van MAX 40 naar 100+ MAXquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Werd laatst door iemand gewezen op de OptiFine mod, doet echt wonderen voor mij. Ging van max 20 naar 45 FPS![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef dnbrainwash het volgende:
![]()
![]()
PCquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
Moet ik trouwens een iPad of een PC kopen als ik 500 euro over heb
edit: Nouja, voor 500 euro...
Misschien toch een Ipad![]()
Ja daarom, ben toch niet zo'n PC gamers en al mn vrienden zitten op XBL, daarom ga ik ook niet veel geld aan een pc uitgeven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
PC
edit: Nouja, voor 500 euro...
Misschien toch een Ipad
Lastig lastig..![]()
afhankelijk van de pc die je nu hebt: upgraden , of doorsparen.. ipad is zo nutteloosquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
Moet ik trouwens een iPad of een PC kopen als ik 500 euro over heb![]()
![]()
Ik heb nu helemaal niks, laptop. Ga er alleen niet zoveel gebruik van maken ven ik bang, een iPad daarintegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van de pc die je nu hebt: upgraden , of doorsparen.. ipad is zo nutteloos
Misschien even afwachten.![]()
We kunnen dus concluderen dat 1.8 gerealiseerd wordt tussen 28 augustus en 11 november. Nouja, weten we nog zowat niks qua releasedatum.![]()
1.8 komt tussen 22-8-2011 en 11-11-2011Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja leuk dat OptiFine, maar welke versie moet ik gebruiken, want de bovenste doet het dus niet bij mij......Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
![]()
![]()
![]()
Bovenste zou altijd moeten werken. Ik heb die voor dualcores. Heb je andere mods draaien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:16 schreef Sitethief het volgende:
Ja leuk dat OptiFine, maar welke versie moet ik gebruiken, want de bovenste doet het dus niet bij mij......![]()
Nee, behalve Minimap niks......Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
PC.. Wat je ook kan doen als je iemand kent natuurlijk. Een pc samenstellen van ongeveer 580 euro of 600 en dan via een bedrijf bestellen van bijv: Kennissen, Vrienden, Vader of moeder etc. Zodat je gewoon de BTW terugkrijgt, Scheelt je weer ongeveer 100 euro en voor 600/500 euries kan je wel een mooi PCtje hebben hoor als je toch niet high-end gamed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
Moet ik trouwens een iPad of een PC kopen als ik 500 euro over heb![]()
![]()
Bijna iedereen die ik ken met een Ipad (zijn er zo'n 20) die waren de eerse week er heel druk mee, en nu gebruiken ze hem als veredelde krant/gids.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal niks, laptop. Ga er alleen niet zoveel gebruik van maken ven ik bang, een iPad daarintegen
Misschien even afwachten.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Paps en mams hebben een eigen bedrijfquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
PC.. Wat je ook kan doen als je iemand kent natuurlijk. Een pc samenstellen van ongeveer 580 euro of 600 en dan via een bedrijf bestellen van bijv: Kennissen, Vrienden, Vader of moeder etc. Zodat je gewoon de BTW terugkrijgt, Scheelt je weer ongeveer 100 euro en voor 600/500 euries kan je wel een mooi PCtje hebben hoor als je toch niet high-end gamed.
En ik ben niet bang dat ik hem niet gebruik, zit nu meestal met mn telefoon te browsen, pingen, msnen de helft van de tijd dat ik thuis ben.
Aan de andere kant wil ik ook wel een nieuwe PC omdat deze kuren begint te vertonen, ben alleen bang dat ik er niks mee doe...![]()
![]()
![]()
![]()
Order and chaos ipad. Wow look a like.
Abc app (us store)- nieuwste series kijken via vpn.
Swords and sorcery coole game.
Garageband.
Minecraft middels remote desktop.
Zomaar een paar punten om voor een ipad te kiezen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik gebruik mijn iPad niet echt meer de laatste tijd. Alleen op vakantie is het wel fijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Order and chaos ipad. Wow look a like.
Abc app (us store)- nieuwste series kijken via vpn.
Swords and sorcery coole game.
Garageband.
Minecraft middels remote desktop.
Zomaar een paar punten om voor een ipad te kiezen.![]()
Notch gebruikt 'xD'. Wat een legend.Dat niveau van dat filmpje ook.twitter:notch twitterde op maandag 22-08-2011 om 12:27:06I wrote a movie!! xD #pigtales http://t.co/IiFy9OB reageer retweet
watquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Berend. het volgende:
http://pigtales.minecraft.net/901b1df8de66463fa7a94e24aa46c3d9
Nog slechterA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
snap je hem niet? Die gast gebruikt emo.gif terwijl die niet weet wat fokkers zijnquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
snap je hem niet? Die gast gebruikt emo.gif terwijl die niet weet wat fokkers zijn
![]()
Eindelijk is het weer zover!
Vanavond is er (als alles goed gaat) weer een Survival Island! Jullie hebben de keus wat voor gameplay het wordt.
Of het wat gaat worden weet ik nog niet, maar ik hoop in ieder geval wel gezellig.
Vanavond rond half 9 gaat het beginnen. Stuur een pm als je mee wilt doen.
Het IP ga ik aan het eind van de middag geven, met daarbij verdere informatie.
Poll: Welke gameplay moet de volgende Survival Island hebben?
• Met zijn allen op een eiland
• Team vs team
• 3 teams tegen elkaar
• Anders, zie post.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Als je het wat vroeger maakt die ik mee.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Moet ik nog even bekijken. Moet de map eerst nog aanpassen aan de gameplay, dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je het wat vroeger maakt die ik mee.![]()
![]()
Naja nog even de voor- en nadelen.
Nadelen:
Alles gaat weg.
Voordelen:
Dikke riveren, dungeons gelijk fresh op de nieuwe spawn.
Stabielere server, waarom? Omdat de huidige maps compleet verneukt zijn door iets wat ik niet kan achterhalen. Er zitten willekeurige strepen door de maps, vage schotsen en het loopt niet soepel terwijl dit wel zou moeten.
p.s. Creative gebouwen worden wel stukje voor stukje op de nieuwe Creative world terug geplaatst.If not now, then when.![]()
je weet dus niet waar het aan ligt, is de kans dan niet erg groot dat het later weer gebeurd omdat het gebeurd door een plugin (of combinatie van)quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nadelen:
Alles gaat weg.
Voordelen:
Stabielere server, waarom? Omdat de huidige maps compleet verneukt zijn door iets wat ik niet kan achterhalen. Er zitten willekeurige strepen door de maps, vage schotsen en het loopt niet soepel terwijl dit wel zou moeten.
p.s. Creative gebouwen worden wel stukje voor stukje op de nieuwe Creative world terug geplaatst.![]()
De kans is er altijd aanwezig natuurlijk, maar waarschijnlijk door de nieuwe creative en survival modes in 1.8 scheelt het wel een boel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dus niet waar het aan ligt, is de kans dan niet erg groot dat het later weer gebeurd omdat het gebeurd door een plugin (of combinatie van)
Al hoewel ik heb gehoord dat Bukkit sowieso foutieve maps kan genereren. Dus ik moet even kijken via waar en hoe ik een goede map laat genereren.If not now, then when.![]()
Kan je serieus gebouwen kopieren uit een andere wereld? Zo - ja. Dan maak ik mijn farm gewoon af (vierkant gebouw) als het dan toch naar de nieuwe wereld geport kan worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gebouwen worden wel stukje voor stukje op de nieuwe Creative world terug geplaatst.
Ik heb trouwens geen flauw idee wat dat survival island is, is er een thread van toevallig met wat uitleg?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Wat ben je toch een heldin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef zerokil het volgende:
Ik zou is speciaal voor jou is zoeken in oudere topicsA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Huh is 1.8 er al dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nadelen:
Alles gaat weg.
Voordelen:
p.s. Creative gebouwen worden wel stukje voor stukje op de nieuwe Creative world terug geplaatst.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nee, maar Notch heeft bevestigd dat het na PAX uitgebracht word (wat de 28e eindigt), dus er worden al voorzorgsmaatregelen genomen.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ehm, is het in Survival of Creative. Want in Survival wil ik liefst niet zoveel kopieren, want dan wilt iedereen het en dan krijg je uiteindelijk alsnog een lekke map.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kan je serieus gebouwen kopieren uit een andere wereld? Zo - ja. Dan maak ik mijn farm gewoon af (vierkant gebouw) als het dan toch naar de nieuwe wereld geport kan worden.
EN WIE IS DIE CHICK BRO!!!If not now, then when.![]()
oke, nouja jammer dat ik dus een paar uur voor niks heb gebouwd
Tegen betaling iemands gebouw overzetten? (2 euro ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehm, is het in Survival of Creative. Want in Survival wil ik liefst niet zoveel kopieren, want dan wilt iedereen het en dan krijg je uiteindelijk alsnog een lekke map.
EN WIE IS DIE CHICK BRO!!!kun je de server ook betalen)
Kopieer dan maximaal 1 gebouw per user, of is dat geen goed idee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehm, is het in Survival of Creative. Want in Survival wil ik liefst niet zoveel kopieren, want dan wilt iedereen het en dan krijg je uiteindelijk alsnog een lekke map.
EN WIE IS DIE CHICK BRO!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kopieer dan maximaal 1 gebouw per user, of is dat geen goed idee?Nee man, geloof me. Het is beter om fresh te beginnen. Want van kopieren kun je ook lekke maps krijgen en dat wil ik nou net juist voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt wel goed, er zitten in ieder geval meer voordelen dan nadelen aan. En tsja wat ik fout deed kan altijd beter hé.
Tevens zal ik wel de Survival map online zetten zodat iedereen hem kan downloaden!
If not now, then when.![]()
Wat stond er?quote:Ik miste het.
Makes sense. Ach ja, jammer dan. Het is maar 1 keer rebuilden, da's niet zo'n ramp.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, geloof me. Het is beter om fresh te beginnen. Want van kopieren kun je ook lekke maps krijgen en dat wil ik nou net juist voorkomen.
Het komt wel goed, er zitten in ieder geval meer voordelen dan nadelen aan. En tsja wat ik fout deed kan altijd beter hé.
Tevens zal ik wel de Survival map online zetten zodat iedereen hem kan downloaden!
OMFG 1.8 IK WIL HET NUUUUUUUUUUUU.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Me2, kut Notch. Hopelijk heeft die wel wat geregeld met Bukkit team.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Makes sense. Ach ja, jammer dan. Het is maar 1 keer rebuilden, da's niet zo'n ramp.
OMFG 1.8 IK WIL HET NUUUUUUUUUUUU.If not now, then when.![]()
Ik ben nu ook wel voor een map reset als 1.8 uit is. Volgens mij is er niemand meer tegen nu of wel?
Survival Island! Ik doe mee.![]()
![]()
Zijn er trouwens geen tools om een mapfile van fouten te ontdoen?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Zal er vast wel zijn maar of het nou 100% werkt is het 2de. Daarbij is een nieuwe map gewoon 10x vetter. Het is slechts een kwestie van afwachten en in het begin alles goed regelen met iConomy enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:57 schreef Sitethief het volgende:
Zijn er trouwens geen tools om een mapfile van fouten te ontdoen?If not now, then when.![]()
Hoe zit dat trouwens met die NPC villages op SMP?Ik hoop dat die stadjes gewoon soort spawnprotection hebben en dat er niet geraid gaat worden om resources te jatten.
Als je maar met een clean client komt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:02 schreef Berend. het volgende:
Cees, Pixiio, D4rkRain, SCCeetger doen mee met survival island :d![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je maar met een clean client komt.
Ik weet niet zeker of ik kom, kijk wel.![]()
als het op jullie server gehost word welquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef zerokil het volgende:
En ceees aub geen Team Avo roepen dalijk he..![]()
wordt. Stam+t.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:39 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
als het op jullie server gehost word wel![]()
512 vanaf zeeniveau?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
[..]
Het is klote om alles weer kwijt te zijn inderdaad, maar deze update wordt echt zó tof. Dus het is 't wel waard lijkt me.
512 map height, rivieren, betere/meer farming, andere dungeons omfggg![]()
![]()
dan kan mn Wolrd Trade Center eindelijk ook in beta![]()
![]()
linkje voor survival? ik ben lui
en ehm wordt er gecheat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb een map gedownload met 3 verschillende eilanden en middenin een gebouw. Met MCedit heb ik het wat bewerkt en ik hoop dat het speelbaar is.
Er worden straks 3 teams gemaakt van 3/4 personen. Elk team krijgt een eiland wat het team niet zelf mag kiezen.
Als jullie alvast willen kijken, hier is het IP: 109.72.37.125
Graag nog niks doen.
Regels komen straks.![]()
Maurisio, de chest in de doolhof glitcht enorm. Ik kreeg een bug melding en vervolgens kan ik niet meer op de server.
Volgens mij heevft bobbernaut hetzelfde probleem, want hij stond er ook roerloos voor.
Ja ik merkte het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:05 schreef MrEarcheese het volgende:
Maurisio, de chest in de doolhof glitcht enorm. Ik kreeg een bug melding en vervolgens kan ik niet meer op de server.
Volgens mij heevft bobbernaut hetzelfde probleem, want hij stond er ook roerloos voor.![]()
Komt volgens mij omdat hij bij de spawn staat. Zal de spawn iets verder zetten.![]()
hier doet ie t?
edit owh toch niet..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Timeout errorhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
omg..quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dan zit zeeniveu zeker op 465 ofzo en dan schieten we er nog niets mee op
Je kan je gebouw nu 5x zo hoog maken..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga eens een keer bij de server van een vriend mijn huis flink pimpen met die bud switches
wat een saai filmpje.. sws niet afgekeken.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Vanavond, na een lange tijd, weer een nieuwe Survival Island!
Het begint om 20:00 uur.
Na aanleiding van de poll (zie eerdere post) heb ik besloten om 3 teams van ongeveer 3 tot 4 personen, elk op een eigen eiland, te zetten.
Alle drie de eilanden zijn anders, en je wordt gewoon op/in een willekeurig eiland/team geplaatst.
Je begint straks bij een speciaal gebouw. Loop hier nou niet gelijk in, maar blijf gewoon buiten dat gebouw wachten. Hier gaat ieder naar zijn eigen eiland (krijg je te horen).
De eerste 10 minuten mag niemand van zijn eiland af. Hier krijgt het team de kans spullen te verzamelen en een verdediging op te bouwen. Daarna is het de bedoeling de soulsand van de andere teams te pakken. Deze moet op het eiland, boven de grond, met minstens één zijde zichtbaar geplaatst worden.
Als je dood gaat of gedood wordt door een ander team, respawn je weer bij het gebouw. Nu ga je gelijk weer terug naar je eigen eiland, en niet naar de andere eilanden.
Het gebouw bij de spawn mag je alleen in met wapens. Dit betekend dat je er niet gelijk in kunt als je net dood bent gegaan. In het gebouw mag gewoon gegriefed of gebouwd worden.
Er zijn dus 3 teams:
- team 1 -- krijgt het eiland van sand
- team 2 -- krijgt het eiland van steen
- team 3 -- krijgt het eiland van dirt
(namen mogen veranderd worden door het team)
Team 1:
Psvunited
Dnbrainwash
MenderV
Sosua (als hij meedoet)
Exuron
Team 2:
Pixiio
Jesse456
Flodder450
D4rkRain
SCCeetger
Team 3:
Bobbernaut
Dockingali
Ceees2
Drumpie
Pietertje25
Zijn er nog meer mensen (die ik misschien vergeten ben), meldt dat dan zo snel mogelijk aub.
Zelf doe ik ook mee, en ik zit in het team dat op het laatst nog het minste spelers heeft.
Als er echt iemand moeite heeft met zijn/haar team, graag pm. Ik zal er dan wel voor zorgen dat het veranderd wordt. Anders blijven de teams gewoon zo.
Ga aub niet lopen kloten en gebruik geen hacks, xray, mods, of wat dan ook, wat invloed op het spel kan hebben. Die mensen krijgen meteen een ban.
Succes!
Het IP is: 109.72.37.125
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 22-08-2011 19:57:53 ]![]()
Vanaf 10 voor acht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef zerokil het volgende:
Vanaf wanneer kunnen we op de server.![]()
![]()
Uit betrouwbare bron begrepen dat de patch morgen om 15:00 live gaat.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Dan zou ik die bron voortaan niet meer vertrouwen als ik jou was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef benx het volgende:
Uit betrouwbare bron begrepen dat de patch morgen om 15:00 live gaat.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef benx het volgende:
Uit betrouwbare bron begrepen dat de patch morgen om 15:00 live gaat.
Ga weg.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
klopt niet ik heb uit nog betrouwbare bron dat t niet zo isOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kom trouwens niet. Heb al plannen, have fun though'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:22 schreef maurisioo het volgende:
Team 3:
Earcheese
Bobbernaut
Ceees2
Drumpie
Pietertje25A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
owh oke, jammer
Owja is goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik kom trouwens niet. Heb al plannen, have fun though'.![]()
![]()
is ie online?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
The river...http://www.syfy.com/tinman/oz/
jaquote:ja, anders zou hij helemaal verwijderd moeten worden en je hebt er toch niks aan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Flodder450 het volgende:
Lol, minimap mod is wel toegestaan?![]()
![]()
![]()
Nog maar 1.http://www.syfy.com/tinman/oz/
nerdgasmquote:'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
kan niet inloggenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik kan niet op de server komen.......Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
raarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef bobbernaut het volgende:
ik kan niet op de server komen.......![]()
Ik ook niet meer...
Iemand zei, Psv je moet reloggen.
Dus ik relog, kan ik er niet meer in
[ Bericht 82% gewijzigd door zerokil op 22-08-2011 20:28:44 ]![]()
Probeer nog eens, even een restart gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef zerokil het volgende:
Ik ook niet meer...
Iemand zei, Psv je moet reloggen.
Dus ik relog, kan ik er niet meer in![]()
![]()
Jep, vlakbij Rivendellquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is die LOTR wereld toch? Ziet er wel bekend uit.![]()
![]()
OMFG HACKERquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Mender het volgende:
Mischien komt dat omdat ik daar dood ben gegaan en daarna terug gegaan voor m'n spullen
ban hemmmmmmmmmmA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
iddOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Was leuk. Volgende keer hele game maybe.http://www.syfy.com/tinman/oz/
anders doe je gewoon een box gamequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef maurisioo het volgende:
Volgende keer doe ik wel een iets betere map. Dit was niet zo handig met 3 verschillende eilanden.
een ruimte van 500x500 en dan gewoon helemaal in een kooi en dan zie je maar hoe je kunt overleven met wat je hebt![]()
Ik vond het wel leuk dat je ook nog wat kon minen en bouwen..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja eerst deed ik gewoon 1 eiland met daarop alles en dan overleven, maar dat werd saai en te makkelijk. En zo'n box is echt veel werk hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
anders doe je gewoon een box game
een ruimte van 500x500 en dan gewoon helemaal in een kooi en dan zie je maar hoe je kunt overleven met wat je hebt![]()
mc edit en dan gewoon een holle bak makenis niet veel werk
Met daarin alle resources die je nodig hebt? Lijkt me wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef bobbernaut het volgende:
mc edit en dan gewoon een holle bak makenis niet veel werk
![]()
![]()
hmm oke
Kan de volgende keer trouwens iemand anders zoiets hosten? Wil zelf ook wel een keer echt meespelen.(maar dan iets anders dan survival island)
![]()
Aww. Ik vond t wel cool zo. Misschien gewoon een kant en klAre downloaden.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: