Denk dat dat alleen met mods kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:08 schreef matchline het volgende:
Ik vroeg me af of er plugins zijn welke de maximale harten van players kunnen veranderen,
Dus beginnen met bijvoorbeeld 5 hartjes en dan kun je met quests meer hartjes krijgen.
iemand zo'n plugin gezien?
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.quote:
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.
Komt goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.
Mooi.quote:
Ben benieuwd wat ie gaat maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
oeh, masterclass games programmeren.
Ik ook.quote:
twitter:notch twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:37:33Waiting for my train to arrive. I will be livestreaming myself creating a game from scratch in like 30 minutes. livestream.com/mojang reageer retweet
Notch zijn timing.twitter:notch twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:45:31Status update: I am riding the train RIGHT NOW! reageer retweet
Niet echt een masterclass, dit is de Ludum Dare competitie waaraan hij al meerdere keren heeft meegedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
oeh, masterclass games programmeren.
Het duurde ff voor ie op gang kwam, maar op zich vind ik het wel interessant om te zien hoe hij een spel programmeert, en problemen oplost.quote:
Ik heb ook niet veel verstand van programmeren dus snap er niet veel van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het duurde ff voor ie op gang kwam, maar op zich vind ik het wel interessant om te zien hoe hij een spel programmeert, en problemen oplost.
Ik heb het zelf ook wel eens in Java geprobeerd, maar het is toch verdomd moeilijk.
Echt lelijk dat die shader mod (waardoor die omgeving zo raar ombuigt) alleen nog maar op 1.5 verkrijgbaar is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:06 schreef Mender het volgende:
Sorry voor de spam maar deze vond ik zo vet.
Naja, mij maakt het niet zoveel uit weetje. Er zijn genoeg video's mee gemaakt, en heb geen interesse in meer van die shader video'squote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Echt lelijk dat die shader mod (waardoor die omgeving zo raar ombuigt) alleen nog maar op 1.5 verkrijgbaar is.
Want, so bad.
Het gaat me niet om videos..quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, mij maakt het niet zoveel uit weetje. Er zijn genoeg video's mee gemaakt, en heb geen interesse in meer van die shader video's
Werd laatst door iemand gewezen op de OptiFine mod, doet echt wonderen voor mij. Ging van max 20 naar 45 FPSquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:53 schreef Johan1994 het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoe je Minecraft sneller kan laten lopen? Het lagt bij mijn echt afschuwlijk terwijl ik op mijn andere laptop er geen last van heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |