Dus? Ze mogen toch gewoon vliegen? Wat een discriminatie zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
vliegende inktvissennnn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dus? Ze mogen toch gewoon vliegen? Wat een discriminatie zeg.
open is minecraft. login>in menu, mods and texture packs. en voila vind daar de magische "open texture pack folder" buttonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mmm ik doe nu door de zips uit te pakken en gewoon bij mindecraft programma in te pleuren.
Er staat namelijk verder geen texture map...
Ja, had ik al gezegd op OSX?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
open is minecraft. login>in menu, mods and texture packs. en voila vind daar de magische "open texture pack folder" button
oh ja lol:Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, had ik al gezegd op OSX?
Die doet dus niks.
ergens in applicatie support zit die texture folder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, had ik al gezegd op OSX?
Die doet dus niks.
waar heb jij het overquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee het is uit een boekenreeks. The hunger games, xatching fire en mockingjay. Erg leuk. Kaliber eragon, harry potter , twilight.
Denk dat dat alleen met mods kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:08 schreef matchline het volgende:
Ik vroeg me af of er plugins zijn welke de maximale harten van players kunnen veranderen,
Dus beginnen met bijvoorbeeld 5 hartjes en dan kun je met quests meer hartjes krijgen.
iemand zo'n plugin gezien?
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.quote:
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.
Komt goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.
Mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |