Denk dat dat alleen met mods kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:08 schreef matchline het volgende:
Ik vroeg me af of er plugins zijn welke de maximale harten van players kunnen veranderen,
Dus beginnen met bijvoorbeeld 5 hartjes en dan kun je met quests meer hartjes krijgen.
iemand zo'n plugin gezien?
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.quote:
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja gozert, je bent de hele avond al irritant bezig. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg.
Komt goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de andere schatjes.
Mooi.quote:
Ben benieuwd wat ie gaat maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
oeh, masterclass games programmeren.
Ik ook.quote:
twitter:notch twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:37:33Waiting for my train to arrive. I will be livestreaming myself creating a game from scratch in like 30 minutes. livestream.com/mojang reageer retweet
Notch zijn timing.twitter:notch twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:45:31Status update: I am riding the train RIGHT NOW! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |