Vanavond, na een lange tijd, weer een nieuwe Survival Island! Het begint om
20:00 uur.Na aanleiding van de poll (zie eerdere post) heb ik besloten om 3 teams van ongeveer 3 tot 4 personen, elk op een eigen eiland, te zetten.
Alle drie de eilanden zijn anders, en je wordt gewoon op/in een willekeurig eiland/team geplaatst.
Je begint straks bij een speciaal gebouw. Loop hier nou niet gelijk in, maar blijf gewoon buiten dat gebouw wachten. Hier gaat ieder naar zijn eigen eiland (krijg je te horen).
De
eerste 10 minuten mag niemand van zijn eiland af. Hier krijgt het team de kans spullen te verzamelen en een verdediging op te bouwen. Daarna is het de bedoeling de
soulsand van de andere teams te pakken. Deze moet op het eiland, boven de grond, met minstens één zijde zichtbaar geplaatst worden.
Als je
dood gaat of gedood wordt door een ander team, respawn je weer bij het gebouw. Nu ga je gelijk weer terug naar je eigen eiland, en
niet naar de andere eilanden.
Het
gebouw bij de spawn mag je alleen in met wapens. Dit betekend dat je er niet gelijk in kunt als je net dood bent gegaan. In het gebouw mag gewoon gegriefed of gebouwd worden.
Er zijn dus 3 teams:
- team 1 -- krijgt het eiland van sand
- team 2 -- krijgt het eiland van steen
- team 3 -- krijgt het eiland van dirt
(namen mogen veranderd worden door het team
)Team 1: Psvunited
Dnbrainwash
MenderV
Sosua (als hij meedoet)
Exuron
Team 2:Pixiio
Jesse456
Flodder450
D4rkRain
SCCeetger
Team 3:Bobbernaut
Dockingali
Ceees2
Drumpie
Pietertje25
Zijn er nog meer mensen (die ik misschien vergeten ben), meldt dat dan zo snel mogelijk aub.
Zelf doe ik ook mee, en ik zit in het team dat op het laatst nog het minste spelers heeft.
Als er echt iemand moeite heeft met zijn/haar team, graag pm. Ik zal er dan wel voor zorgen dat het veranderd wordt. Anders blijven de teams gewoon zo.
Ga aub niet lopen kloten en gebruik geen hacks, xray, mods, of wat dan ook, wat invloed op het spel kan hebben. Die mensen krijgen meteen een ban.
Succes!
Het IP is: 109.72.37.125[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 22-08-2011 19:57:53 ]