NOG MAAR 3 MAANDEN.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Stilte voor de 1.8 storm. Weinig server rellen. Geen bans. #boring
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:45 schreef Mender het volgende:
Nu begin ik voor het eerst ook ongeduldig te worden voor de volgende update.Geen zin om nu te bouwen als met 1.8 de map gereset wordt.
Pas aan Portal 2 begonnen. Maar was zo vet dat ik hem in 2 dagen had uitgespeeld.Wat nu, ik wil aan een ander spel beginnen voor tussendoor maar weet niet wat.
NEETOCH?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef Jump het volgende:
Volgende week was die 1.8 zeker of wanneer is het?
Nee, 11 november komt de 1.0 (geen beta meer)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
NEETOCH?
Pas 18 november ofzoiets.
kokhals.
ZO LANG WACHTEN NOOOOOOOOOOOOO.
Oh! Ik leefde in de illusie dat in november pas de eerste update kwam. Opgelucht!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, 11 november komt de 1.0 (geen beta meer)
1.8 vind ik hier voor na 28 augustus: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_features
):quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoppa, weer alle spullen kwijt. (Ergens opgevreten door spin, nadien plek niet binnen 5 minuten teruggevonden)
Bouwneiging 0,0 nu mede hierdoor. Ik wacht nu ook maar tot 1.8
tis idd wel zonde.. ik snap ook niet helemaal waarom dat zo nodig moet gebeuren...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Zodra Drumpie zei dat de map gereset ging worden was mijn motivatie om te bouwen compleet weg.
Ik zal vanmiddag de voor- en nadelen is op een rijtje zetten hier, nu eerst naar school.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:55 schreef Sitethief het volgende:
Na map reset ben je alles kwijt, inventory, chests, drumpies, etc.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag de voor- en nadelen is op een rijtje zetten hier, nu eerst naar school.
Het is klote om alles weer kwijt te zijn inderdaad, maar deze update wordt echt zó tof. Dus het is 't wel waard lijkt me.quote:Voordelen
1.8
Nadelen
Geen 1.8
Gewoon al het ongebruikte land weghalen met mcedit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:42 schreef Berend. het volgende:
Drumpert, ik denk dat je ook wel gewoon naar een nieuw stuk land kunt gaan wat nog gegenereerd wordt.
hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef dnbrainwash het volgende:
Trouwens, Berend die praat over een map behouden?*voelt aan voorhoofd*
Die lijst had ik nog niet gezien..quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, 11 november komt de 1.0 (geen beta meer)
1.8 vind ik hier voor na 28 augustus: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_features
Bedankt! nu is me FPS van MAX 40 naar 100+ MAXquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Werd laatst door iemand gewezen op de OptiFine mod, doet echt wonderen voor mij. Ging van max 20 naar 45 FPS
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef dnbrainwash het volgende:
PCquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
Moet ik trouwens een iPad of een PC kopen als ik 500 euro over heb
Ja daarom, ben toch niet zo'n PC gamers en al mn vrienden zitten op XBL, daarom ga ik ook niet veel geld aan een pc uitgeven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
PC
edit: Nouja, voor 500 euro...
Misschien toch een Ipad
afhankelijk van de pc die je nu hebt: upgraden , of doorsparen.. ipad is zo nutteloosquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb nu helemaal niks, laptop. Ga er alleen niet zoveel gebruik van maken ven ik bang, een iPad daarintegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van de pc die je nu hebt: upgraden , of doorsparen.. ipad is zo nutteloos
Bovenste zou altijd moeten werken. Ik heb die voor dualcores. Heb je andere mods draaien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:16 schreef Sitethief het volgende:
Ja leuk dat OptiFine, maar welke versie moet ik gebruiken, want de bovenste doet het dus niet bij mij......
PC.. Wat je ook kan doen als je iemand kent natuurlijk. Een pc samenstellen van ongeveer 580 euro of 600 en dan via een bedrijf bestellen van bijv: Kennissen, Vrienden, Vader of moeder etc. Zodat je gewoon de BTW terugkrijgt, Scheelt je weer ongeveer 100 euro en voor 600/500 euries kan je wel een mooi PCtje hebben hoor als je toch niet high-end gamed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
Bijna iedereen die ik ken met een Ipad (zijn er zo'n 20) die waren de eerse week er heel druk mee, en nu gebruiken ze hem als veredelde krant/gids.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal niks, laptop. Ga er alleen niet zoveel gebruik van maken ven ik bang, een iPad daarintegen
Misschien even afwachten.
Paps en mams hebben een eigen bedrijfquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
PC.. Wat je ook kan doen als je iemand kent natuurlijk. Een pc samenstellen van ongeveer 580 euro of 600 en dan via een bedrijf bestellen van bijv: Kennissen, Vrienden, Vader of moeder etc. Zodat je gewoon de BTW terugkrijgt, Scheelt je weer ongeveer 100 euro en voor 600/500 euries kan je wel een mooi PCtje hebben hoor als je toch niet high-end gamed.
Ik gebruik mijn iPad niet echt meer de laatste tijd. Alleen op vakantie is het wel fijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Order and chaos ipad. Wow look a like.
Abc app (us store)- nieuwste series kijken via vpn.
Swords and sorcery coole game.
Garageband.
Minecraft middels remote desktop.
Zomaar een paar punten om voor een ipad te kiezen.
Dat niveau van dat filmpje ook.twitter:notch twitterde op maandag 22-08-2011 om 12:27:06I wrote a movie!! xD #pigtales http://t.co/IiFy9OB reageer retweet
watquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Berend. het volgende:
http://pigtales.minecraft.net/901b1df8de66463fa7a94e24aa46c3d9
Nog slechter
snap je hem niet? Die gast gebruikt emo.gif terwijl die niet weet wat fokkers zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
snap je hem niet? Die gast gebruikt emo.gif terwijl die niet weet wat fokkers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |