Me2, kut Notch. Hopelijk heeft die wel wat geregeld met Bukkit team.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Makes sense. Ach ja, jammer dan. Het is maar 1 keer rebuilden, da's niet zo'n ramp.
OMFG 1.8 IK WIL HET NUUUUUUUUUUUU.
Zal er vast wel zijn maar of het nou 100% werkt is het 2de. Daarbij is een nieuwe map gewoon 10x vetter. Het is slechts een kwestie van afwachten en in het begin alles goed regelen met iConomy enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:57 schreef Sitethief het volgende:
Zijn er trouwens geen tools om een mapfile van fouten te ontdoen?
Als je maar met een clean client komt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:02 schreef Berend. het volgende:
Cees, Pixiio, D4rkRain, SCCeetger doen mee met survival island :d
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je maar met een clean client komt.
als het op jullie server gehost word welquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef zerokil het volgende:
En ceees aub geen Team Avo roepen dalijk he..
wordt. Stam+t.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:39 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
als het op jullie server gehost word wel
512 vanaf zeeniveau?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
[..]
Het is klote om alles weer kwijt te zijn inderdaad, maar deze update wordt echt zó tof. Dus het is 't wel waard lijkt me.
512 map height, rivieren, betere/meer farming, andere dungeons omfggg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ja ik merkte het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:05 schreef MrEarcheese het volgende:
Maurisio, de chest in de doolhof glitcht enorm. Ik kreeg een bug melding en vervolgens kan ik niet meer op de server.
Volgens mij heevft bobbernaut hetzelfde probleem, want hij stond er ook roerloos voor.
omg..quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dan zit zeeniveu zeker op 465 ofzo en dan schieten we er nog niets mee op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |