Wat is er zondag danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat zit ik nu voor a.s. zondag. Benieuwd hoe ik dit zelf op een goede manier oplos.
dubbele afspraak, allebei ruim n maand geleden afgesproken. Ik kan zondag in de finale staan maar er staat ook varen in Amsterdam met de fam, cadeau nog van vaderdag.quote:
leuk leuk en lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef golfer het volgende:
Restaurant-reservering voor a.s. zaterdagsavond is bevestigd.
Wanneer weet je zeker of je in de finale staat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
dubbele afspraak, allebei ruim n maand geleden afgesproken. Ik kan zondag in de finale staan maar er staat ook varen in Amsterdam met de fam, cadeau nog van vaderdag.
zaterdag, dubbel en misschien enkel. Dubbel opgeven is klote voor mijn partner, zeker omdat zij gisteren nog naar Nieuwkoop is gereden om speelschema te wijzigen omdat zatermiddag haar niet uitkomt. Ik kwam er gister achter toen mn zus vroeg of ik een taart wilde bakken voor zondag. Enkel kan ik opgeven, daar doe ik niemand pijn mee behalve mezelf maar dat geeft niet. Snap je t allemaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer weet je zeker of je in de finale staat?
Anders zou ik het varen laten doorgaan.
Dat heb ik nu met de kittens ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja, dat is waar, echt heel zuinig doe ik niet.. En Sam kost ook het een en ander, scheelt ook weer gemiddeld 70,- per maand (ruim geschat)
Ja, ik snap het. Nou dan moet je dus ervoor zorgen dat je de halve finales verliest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
zaterdag, dubbel en misschien enkel. Dubbel opgeven is klote voor mijn partner, zeker omdat zij gisteren nog naar Nieuwkoop is gereden om speelschema te wijzigen omdat zatermiddag haar niet uitkomt. Ik kwam er gister achter toen mn zus vroeg of ik een taart wilde bakken voor zondag. Enkel kan ik opgeven, daar doe ik niemand pijn mee behalve mezelf maar dat geeft niet. Snap je t allemaal?
Dat ia wat dat vriendje van FFT doet toch?quote:
Daar zou ik mijn spaargeld echt niet aan uitgeven, ik heb genoeg andere zinloze bezigheden die geld kostenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil toch ooit trouwen met een leuk feestje erbijdus ik zal wel moeten
Trouwen? Da's echt toch nergens voor nodig johquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn spaargeld echt niet aan uitgeven, ik heb genoeg andere zinloze bezigheden die geld kosten
Hmm... spannend welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet over een uur bij de directeur komen voor een overleg....in mijn uppieIk vraag me af waarom
![]()
Mijn teamlead heeft ook ineens al haar afspraken afgezegd en is niet op kantoor....
Mwjah....zal wel weer niets zijn, maar blijft spannendquote:
Oh...dat kan ik hem zo vertellen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef Felagund het volgende:
Hij vraagt zich natuurlijk af waarom je zit te Fok!ken in je werktijd.
Trouwen wil ik sowiesoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trouwen? Da's echt toch nergens voor nodig johDat feestje kun je zo ook wel geven
Hoeveel kamelen brengen je ouders als bruidschat in?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Komt vast goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet over een uur bij de directeur komen voor een overleg....in mijn uppieIk vraag me af waarom
![]()
Mijn teamlead heeft ook ineens al haar afspraken afgezegd en is niet op kantoor....
Dat doen ze in ons dorp met koeienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel kamelen brengen je ouders als bruidschat in?
We hebben besloten alle IT-zaken uit te besteden aan een extern bureau en jullie worden dus overbodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Achter de wolkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
Waar blijhijft die beloofde zon nouhou?
Hij is hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
Teamlead overspannen en jij wordt vervangend teamlead?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
De directeur ziet door de komst van P. eindelijk in dat hij eigenlijk van toeten noch blazen weet, en gaat nu vragen of P. zijn functie niet wil overnemen, dan gaat hij zelf de toiletten doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Teamlead overspannen en jij wordt vervangend teamlead?
dat kan ook gebeuren natuurlijk. In de dubbel geef ik ons echter n goede kans, kijkend naar de ranking van de rest in t schema.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Nou dan moet je dus ervoor zorgen dat je de halve finales verliest.
In de Achterhoek schijnt ie al uren, Hebben ze in de randstad niet, zonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
leuk hoor, ik zeg doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel jammer als je de finale niet kan spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan ook gebeuren natuurlijk. In de dubbel geef ik ons echter n goede kans, kijkend naar de ranking van de rest in t schema.
t regent hier nuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
varen is om 12u en mn vader zei eerst dat ik moest tennissen maar hij zou t wel erg jammer vinden als ik er niet ben weet ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel jammer als je de finale niet kan spelen
Lukt het niet om na de finales nog naar je familie te gaan?
Zitten wij hier aan deze kant toch beter he Pietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de Achterhoek schijnt ie al uren, Hebben ze in de randstad niet, zon
LOL
Ik vind het hier wat matig qua zon, maar wel aardig warmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zitten wij hier aan deze kant toch beter he Piet![]()
Hopelijk gaat dat meevallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
wij gaan waarschijnlijk zeiknat worden tijdens het opzetten van de tent vanavond
die wolk ging van hier naar julliequote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
Het wordt hier steeds meer donker. Denk dat er zo een bui losbarst.
Och, we smelten niet, droogt wel weer allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat meevallenin ieder geval veel plezier dit weekend!
denk dat t droog blijft vnvquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
wij gaan waarschijnlijk zeiknat worden tijdens het opzetten van de tent vanavond
Daar zijn de voorspellingen en buienradar het niet mee eens, maar goed, die zitten er wel vaker naastquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk dat t droog blijft vnv
Sun is stoer, ik pas als de tent staat, pas daarna maakt het me weinig meer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel
@Sun ik vind jullie stoer
Bah. Een kat in de koelkastquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef Sarabi het volgende:
Omdat we in CUL zitten
Een kat in de koelkast:
[ afbeelding ]
Vooral net uit de kattenbakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bah. Een kat in de koelkastJij liever dan ik.
Ik zal maar nooit voor jullie gaan koken danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Járen geleden op een verjaardag bij iemand de koelkast opengetrokken en toen kwam er 1 van vele huiskatten uitstappenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Awwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Járen geleden op een verjaardag bij iemand de koelkast opengetrokken en toen kwam er 1 van vele huiskatten uitstappenWaar gebeurd!
Vast niet zo heel lang; die koelkast werd steeds gebruikt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef Sarabi het volgende:
Awwhoelang zat die er al in?
Als de katten zo hoog konden springen dan zaten ze bij ons ook gewoon op de aanrecht, waarschijnlijk kunnen ze dat ook wel over een paar maanden
Ja. Hou je rotzooi bij je.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
die wolk ging van hier naar jullie
ooh aah vanmiddag bij ons, vnv bij jullie. idd hopelijk slaat ie jullie over, en anders bbq in de tent en jullie binnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar zijn de voorspellingen en buienradar het niet mee eens, maar goed, die zitten er wel vaker naast
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Járen geleden op een verjaardag bij iemand de koelkast opengetrokken en toen kwam er 1 van vele huiskatten uitstappenWaar gebeurd!
hiiiiiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Hou je rotzooi bij je.![]()
Nu is het hier ook nat.
is dat promotie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
Nou......het lijkt erop dat ik onofficieel coordinator automatisering ben geworden![]()
Onofficieel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
Nou......het lijkt erop dat ik onofficieel coordinator automatisering ben geworden![]()
Is dat positief?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
Directeur wil het nog niet bekend maken aan het bedrijf om ervoor te zorgen dat ik niet gelijk wegren van alle mensen die opeens aan mijn bureau staanquote:
dat klinkt goed zeg, van harte! zo snel al in het nieuwe bedrijfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Directeur wil het nog niet bekend maken aan het bedrijf om ervoor te zorgen dat ik niet gelijk wegren van alle mensen die opeens aan mijn bureau staanTeamlead lijkt nog even niet terug te komen
Komt er in feite op neer dat ik alle leuke dingen mag doen en met de directie over IT-zaken mag praten
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
Tof!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Directeur wil het nog niet bekend maken aan het bedrijf om ervoor te zorgen dat ik niet gelijk wegren van alle mensen die opeens aan mijn bureau staanTeamlead lijkt nog even niet terug te komen
Komt er in feite op neer dat ik alle leuke dingen mag doen en met de directie over IT-zaken mag praten
Proeftijd is al voorbij. En het lijkt me best een uitdaging eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef AnneX het volgende:
die P. !
Zit je nog in je proeftijd eigenlijk? Het is zo snel gegaan?
En wil je dat?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast niet want niet officieelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]zit daar een loonsverhoging aan vast?
Zie bovenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof!
Levert dat ook nog een officiële promotie en salarisverhoging op?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Maar nu kan je echt dingen gaan veranderen dusWat leuk, P!
Veel mensen laten het liggen. Mede omdat ze niet weten dat je het tot 5 jaar terug kan terugvorderen. Ik krijg ook nog wat van 2008, maar daar zijn ze niet zo snel meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:
O jah ... Vork en Anthraxx noemden de meevaller van de zorgtoeslag.
Omdat ik gister de IB cijfers verzamelde over 2010 - zag ik weer , dat dankzij een topic in WGR
erachter kwam, dat ik het van 2008 en 09 kon terugvragen !
Dat was toen ook een leuke meevaller.
Ik noem het maar, stel je voor dat andere mensen dit p.o. laten liggen.
Komt vanzelf wel denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef golfer het volgende:
De nieuwe uitdaging is natuurlijk op zichzelf ook best leuk, maar het zou natuurlijk nog leuker zijn als het officieel werd gemaakt met promotie en bijbehorende salarisverhoging.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef LieLie het volgende:
We zijn weer online
Het was iets heel doms dat zowel wij als de meneer van Ziggo hadden kunnen bedenken
Door de reset stond het modem weer op de fabrieksinstellingen, met bijbehorende netwerknaam en wachtwoord. En wij hadden dat veranderd dus de apparaten herkenden het niet meer
Getver.. ik snap alleen nooit waarom de dieren dan óók gedood moeten wordenquote:
Eenzame opsluiting was een betere optiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Getver.. ik snap alleen nooit waarom de dieren dan óók gedood moeten wordenMaakt het extra naar of zo..
NJa gewoon lekker laten lopen natuurlijk.. die dieren hebben verder niets misdaan, het was alleen een wat ongelukkige keuze voor een maaltje vanuit menselijk oogpunt gezien. Maar die beren waren er toch echt eerder dan de mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenzame opsluiting was een betere optie.
dus omdat zij er eerder waren is t n ongelukje als zij de mens wat aan doen -want dat is hun natuur- en andersom een misdaad? Sorry maar ik vind t erger voor die dame en stiefvader.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa gewoon lekker laten lopen natuurlijk.. die dieren hebben verder niets misdaan, het was alleen een wat ongelukkige keuze voor een maaltje vanuit menselijk oogpunt gezien. Maar die beren waren er toch echt eerder dan de mensen
Ja, als mensen het doen is dat een misdaad idd. Die kunnen namelijk over hun daden en de gevolgen daarvan nadenken. Een dier niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus omdat zij er eerder waren is t n ongelukje als zij de mens wat aan doen -want dat is hun natuur- en andersom een misdaad? Sorry maar ik vind t erger voor die dame en stiefvader.
Tja, je zou ook een gebied af kunnen zetten en de beren eerst proberen weg te jagen, maar dat is waarschijnlijk te eenvoudig gedacht van mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
waarschijnlijk om meer te voorkomen, vooral als t een populair wandelgebied is.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, je zou ook een gebied af kunnen zetten en de beren eerst proberen weg te jagen, maar dat is waarschijnlijk te eenvoudig gedacht van me![]()
Wat een verschrikkelijk verhaal; krijg het er koud vanquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen afschieten als hij je picknickmand jat.
ik weet niet wie nou in welk gebied zat, staat ook niet in het stukje volgens mij. waar was die docu te zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk, als die beren nu de 'bebouwde kom' in zouden komen, dan was het al een heel ander verhaal. Maar als je als mens het territorium van de beren betreedt dan weet je dat dit een risico is. Dat heb ik gister weer eens goed kunnen zien in de docu Grizzly Man..
Vind dat niet de schuld van de beren, die volgen hun instinct, zeker als ze jongen hebben.. Vandaar mijn weerstand tegen meteen doodschieten.
Het is weer komkommertijd en De Telegraaf moet nu zelfs de verhalen uit Russische roddelbladen halen?quote:
ik ook... gewoon nog 3x kunnen bellen met je moeder..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk verhaal; krijg het er koud van
NL3, dacht ik, vast ook wel op Uitzendinggemist.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet wie nou in welk gebied zat, staat ook niet in het stukje volgens mij. waar was die docu te zien?
Daarom geloof ik er ook niets van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook... gewoon nog 3x kunnen bellen met je moeder..
Telegraaf betekent niet direct dat het allemaal niet waar is, geloof ik echt niet. Ze doen wel (teveel) aan showbizz maar dit geloof ik direct.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is weer komkommertijd en De Telegraaf moet nu zelfs de verhalen uit Russische roddelbladen halen?
Overigens:Als het allemaal wel waar zou zijn waarom moesten de 3 berenjongen ook doodgeschoten worden?
Het zijn Russen; die schieten sowieso al beren dood, dus 1,2 of 3 meer doet er ook niet toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef golfer het volgende:
Het is weer komkommertijd en De Telegraaf moet nu zelfs de verhalen uit Russische roddelbladen halen?
Overigens:Als het allemaal wel waar zou zijn waarom moesten de 3 berenjongen ook doodgeschoten worden?
ok dankje zal het onthoudenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
NL3, dacht ik, vast ook wel op Uitzendinggemist.
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Telegraaf betekent niet direct dat het allemaal niet waar is, geloof ik echt niet. Ze doen wel (teveel) aan showbizz maar dit geloof ik direct.
Dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
pfff ik verveel me dood inmiddels.. wachten tot je mag vertrekken is niet echt mijn ding
oh dat komt wel goed.. we hebben roze poncho's, ducttape en een beoogd slachtoffer voor vannachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, herkenbaarVeel plezier alvast!!
maar niet niet waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..
Ik vind het simplistisch, inhoudsloos en onnozel over het algemeen.. vandaar dat het zo populair is waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niet niet waar.
dat van de 'kromme koppen' overigens wel. maar ik vind het wel lekker lezen.
Ik zag iets op FB jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh dat komt wel goed.. we hebben roze poncho's, ducttape en een beoogd slachtoffer voor vannachtleuke combi
Nee, zaterdag droogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef borisz het volgende:
Laat het nog maar even somber zijn en volgende week droog
kom maar hier naartoequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stuur het eens hier naartoe alsjeblieft!
Ideaal om contact te houden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, zo leuk dat Es Facebook ontdekt heeft voor ze naar Wales gaat
![]()
quote:
kan niet. Zit aan mn bureau vastgekleefd en daarna tennissssssquote:
Ik heb hem al verwijderd, m'n zus heeft ook FB dus daar kan ik wel foto's kijken van kleuter B en babi S ;-)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben helemaal om inmiddels..
Ga hyves er ook uit gooien denk ik, doe er nu echt niets meer mee..
Ja dat had ik dus ook idd..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb hem al verwijderd, m'n zus heeft ook FB dus daar kan ik wel foto's kijken van kleuter B en babi S ;-)
Als je eenmaal gewend bent is het veel leuker dan Hyves, maar eerst begreep ik niet zo goed hoe het werkte.
Have funquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
pfff ik verveel me dood inmiddels.. wachten tot je mag vertrekken is niet echt mijn ding
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben helemaal om inmiddels..
Ga hyves er ook uit gooien denk ik, doe er nu echt niets meer mee..
Nee, viel wel mee. Bovenaan heb je iets van account of profiel en dan krijg een scherm met links een menu en dan moet je ook iets van accountopties ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook idd..
Nu nog uitvogelen waar je Hyves kan verwijderen, volgens mij hebben ze dat goed verstopt..
ja ik ben ook erg benieuwd! Vooral veel 'kleine' namen checken dit jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have funBen benieuwd naar welke leuke bandjes je allemaal tegenkomt. Ik hou me aanbevolen voor goeie tips
Zou ik er eerst een moeten willen kopen hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nog even en je neemt zelfs een iPad mee op vakantie
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niet niet waar.
dat dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het simplistisch, inhoudsloos en onnozel over het algemeen.. vandaar dat het zo populair is waarschijnlijk ja
jammer-de-bammerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan niet. Zit aan mn bureau vastgekleefd en daarna tennissssss
Ik vind de Telegraaf echt een papieren drol, een betere omschrijving kan ik er niet voor bedenken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niet niet waar.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind de Telegraaf echt een papieren drol, een betere omschrijving kan ik er niet voor bedenken.
dat ja. En na 21u eten.. Hou volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef AnneX het volgende:
dan ga ik echt werken buitenshuis en weet nog niet wat het avondeten wordt ! na 21 uur.
Mn. AnneX is nu varen en dan toeteren.
Oh ja, fijn voor de baby van Lie.
Ga er nou maar vanuit dat je het niet wordt. Anders had je wel al bericht gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Bijna 17u en nog niks gehoord, leuk hoor...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
In het kader van tijdens onze vakantie niet naar het buitenland gaan of op reis gaan, maar wel leuke dagdingen doen heb ik bij Niven Kunz in Rijswijk op 21 september gereserveerd voor een speciale Herfstproeverij.
All-in arrangement inclusief wijnproeverij.
ja maar een berichtje zou fijn zijn. toch maar bellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga er nou maar vanuit dat je het niet wordt. Anders had je wel al bericht gehad.
Agressie kan je straks afreageren op de tennisbaan.
leuk! hopelijk heb je daar een goede ervaring!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
In het kader van tijdens onze vakantie niet naar het buitenland gaan of op reis gaan, maar wel leuke dagdingen doen heb ik bij Niven Kunz in Rijswijk op 21 september gereserveerd voor een speciale Herfstproeverij.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
Deze eenmalige herfstproeverij bestaat uit een aperitief en een 4 gangen-diner met bijbehorende wijnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk! hopelijk heb je daar een goede ervaring!
was mijn enige ster-ervaring met lunch en ik vond het niet bijzonder lekker (en had honger achteraf.. ik hoef niet vol te zitten maar honger vond ik ook niet zo best).
leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze eenmalige herfstproeverij bestaat uit een aperitief en een 4 gangen-diner met bijbehorende wijnen.
Ik neem aan dat we daar niet met honger weg gaan.
(overigens via zijn Twitter er achter gekomen en daar dus ook contact met hem er over gehad. Begin Twitter steeds meer door te krijgen en te gebruiken voor dit soort acties.)
Ik zie het, grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze eenmalige herfstproeverij bestaat uit een aperitief en een 4 gangen-diner met bijbehorende wijnen.
Ik neem aan dat we daar niet met honger weg gaan.
(overigens via zijn Twitter er achter gekomen en daar dus ook contact met hem er over gehad. Begin Twitter steeds meer door te krijgen en te gebruiken voor dit soort acties.)
Ik ben wel jaloers hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja ik ben ook erg benieuwd! Vooral veel 'kleine' namen checken dit jaar
Sonos is mooi speelgoedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef borisz het volgende:
Hoe meer ik naar de Sonos kijk, hoe meer ik die wil hebben.
Leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
Obel trekt me niet voor op een festival, al staat ze 's middags dus rustig wakker worden zou een optie zijn. Cloud Control willen we misschien checken ja, dEUS al eerder gezien, ken alleen het jaren 90 werk van ze maar wellicht vanaf de heuvel ff bekijken jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers hoorJe kan gewoon Agnes Obel gaan luisteren
Da's echt zulke mooie fragiele piano-muziek
En Fleet Foxes, Cloud Control en ik begreep dat dEUS ook komt. Schijnt ook tof te zijn
En The Deaf voor het betere festival-hakwerk
ze zei nu dat het verzetten van t overleg niet wordt doorgegeven en dat ze morgen sowieso bellen. Tis n vreselijk groot bedrijf dus hoop goed. Maar ze kon niet zeggen of ik op hun voorkeurslijstje stond helaas. Toen ik per ongeluk zei dat ik t beter had kunnen doen zei ze mja. Gelukkig vond ze t echt niet erg dat ik belde ook al was ik de enigequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef freecell het volgende:
Lekker duidelijk bedrijf FFT.
Sowieso afwijzen per SMS is al een beetje jammer natuurlijk. Dus als je het niet wordt, mis je niks aan het bedrijf
Dat hebben ze vast ook nog nooit eerder gehoordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toen ik per ongeluk zei dat ik t beter had kunnen doen zei ze mja.
hehe, niet voor de uitslag kwam want ik ben de enige doos die zich niet in kon houden en moest bellen. Ik had graag nu wat telefoonangst van Steer over willen nemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast ook nog nooit eerder gehoord
Interessantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef golfer het volgende:
Voor mensen in Delft en Pee:
http://www.wijnspijs.nl/delft.html
jammer van het wandelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
InteressantWeet nog niet of ik dat ga doen. Lijkt me het leukste met meer mensen en vooralsnog denk ik niet dat ik geinteresseerden meekrijg
Dat is inderdaad het leukste om in een groepje te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
InteressantWeet nog niet of ik dat ga doen. Lijkt me het leukste met meer mensen en vooralsnog denk ik niet dat ik geinteresseerden meekrijg
Gelukkig is het de binnenstad dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dicht op elkaarquote:
Ja. Ik zal eens rondinformerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het leukste om in een groepje te doen.
Ah...die zit ook in de tas voor vanavondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef borisz het volgende:
Ondertussen staat de Italiaanse Kippenstoofpot op. Recept uit de nieuwste delicious.
Die heb ik ook gezien volgens mij. Klinkt wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef borisz het volgende:
Ondertussen staat de Italiaanse Kippenstoofpot op. Recept uit de nieuwste delicious.
Zal ff kijken of ik dan puf hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Dat is goed nieuws voor de Babi van Mr. Lie
Ja, vaag! Ik eet er een keer drie of vier, maar dan houdt het echt op!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Bluezz het volgende:
En dat slankbrood : 7 sneetjes brood per dag? Whut![]()
Achtbaan ? Het is vandaag een glijbaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik dan puf heb
Borisz, nog de achtbaan beetje in de gaten gehouden
beurskoersen
Ow wacht ik heb even goed gelezen, het is een dieet : je houdt af en toe een slankbrooddag!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef LieLie het volgende:
Ja, vaag! Ik eet er een keer drie of vier, maar dan houdt het echt op!
Is het niet gewoon een marketingtruc?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het alleen zo vaag dat ze de naam van dat graan niet ff noemen..
base-jumpen zonder parachute zoals iemand het ooit omschreef in 2009quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Achtbaan ? Het is vandaag een glijbaan
quote:Eet 1 dag normaal zoals je gewend bent en eet in plaats van gewoon brood het Slankbrood. Maak van de volgende dag een Slankbrood dag. Je zult merken dat je hierdoor nog sneller gaat afvallen. Het extra snel afvalprogramma niet langer volgen dan maximaal 6 weken.
Staat het niet bij de ingredienten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het alleen zo vaag dat ze de naam van dat graan niet ff noemen..
Weet ik niet, ben niet verder gekomen dan die 1e pagina waar ze opscheppen over een 'vergeten graan' maar geen naam noemen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Staat het niet bij de ingredienten?
Dat valt dan weer meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig is het de binnenstad dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dicht op elkaar
Grappig, ben benieuwd hoe het smaaktquote:
quote:ALPHEN AAN DEN RIJN - Thiemo de Bakker, Thomas Schoorel, Jesse Huta Galung en Igor Sijsling hebben hun deelname toegezegd aan het challenger-toernooi in Alphen aan den Rijn. Dat liet de organisatie donderdag weten.
© ANP
Het evenement wordt van 6 tot en met 11 september gehouden. In die periode staat ook de US Open in New York op het programma.
Nu de vier tennissers zijn ingeschreven kunnen ze wel meedoen in Alphen als ze bij het Grand Slam-toernooi niet door de kwalificaties komen of vroegtijdig worden uitgeschakeld in het hoofdtoernooi.
Robin Haase concentreert zich volledig op de US Open. De anderen moeten kwalificaties spelen. De Bakker heeft laten weten niet voor de voorrondes naar New York te gaan. Maar wellicht krijgt hij toch nog rechtstreeks toegang. Er moeten zich dan nog drie spelers afmelden.
http://www.expedia.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezzz, weten jullie nog een goedkoop hotel aan zuidkant van Haarlem?
Bovenaan de trapquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Godsakke wat een end lopen deze trap, maar dan heb je ook wat.
Props voor degene die raadt waar ik momenteel ben
Ergens in Belgiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Godsakke wat een end lopen deze trap, maar dan heb je ook wat.
Props voor degene die raadt waar ik momenteel ben
P's dieettips, deel 567: Neem een neefjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn neefje is gevoederd door Oma maar zit nu mijn avondeten op te eten![]()
Of een kindquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
P's dieettips, deel 567: Neem een neefje
Uhuhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
P's dieettips, deel 567: Neem een neefje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Of een kind
Ik zit ook iets te vaak boterham met kaas, zonder kaas te eten
http://www.hotels.nl/nl/h(...)Sj2aoCFc2FDgodClMV6gquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezzz, weten jullie nog een goedkoop hotel aan zuidkant van Haarlem?
*BURP*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef borisz het volgende:
Toch zie je dat effect niet bij de meeste moedersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Of een kind
Ik zit ook iets te vaak boterham met kaas, zonder kaas te eten
Ik wil jou nog wel eens zien als je 9 maanden een strandbal onder je buik-huid hebt gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Toch zie je dat effect niet bij de meeste moeders
We have a winner!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Felagund het volgende:
Is het niet gewoon een marketingtruc?
Maar het gaat hier om de eigenschappen van het ingredient, niet om het feit dat je brood eet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We have a winner!
Want het brooddieet is al ouder dan ik ben
Dit meen je niet, toch? Toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef LieLie het volgende:
Maar het gaat hier om de eigenschappen van het ingredient, niet om het feit dat je brood eet.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
God, wat kunnen kinderen treuzele zeg. Meneer had honger dus kreeg nog twee boterhammen met permissie van moeder. Hij Zit nu chocovlokje voor chocvlokje naar binnen te werken
da's 30 jaar geleden. Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dat heb jij als kind nooit gedaan?
Ouders vragenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
da's 30 jaar geleden. Ik zou het niet weten
Ik vrees een ontzettend lang en hard lachsalvo als ik hierover ga bellenquote:
Ja, dat weet ik wel. Maar die dieetproducten kunnen daarbij wel als middel werken natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Je weet toch hopelijk wel dat je alleen afvalt omdat je minder energie binnen krijgt dan je verbruikt hè? Of dat nu een dieet op alleen wat plakjes brood, een kilo appels of een zak m&m's is: je zal afvallen. En miljoenen (wat zeg ik, miljarden) euros aan dieetvoedsel en dieetproducten en marketing proberen ons steeds weer wijs te maken dat het zo heel makkelijk kan en toch vallen mensen zelden blijvend af tenzij je voor altijd je eetgewoontes aanpast. En dat heeft niets met slankbrood (what's in a name) te maken.
Ja jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
da's 30 jaar geleden. Ik zou het niet weten
Gewoon belfobie zoals Steerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vrees een ontzettend lang en hard lachsalvo als ik hierover ga bellen
Ja shit hey.. die hebben echt een storm over zich heen gekregen.. Hopen dat het mee valt met de gewonden..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Pukkelpop.. Er stort wat in.
[ afbeelding ]
Maar ze willen dus om af te vallen dat je het brooddieet doet van 6 plakjes brood per dag om de dag en verder niets. Hoeveel energie denk je dat er in 6 plakjes brood zit? Natuurlijk val je dan afquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:
Ja, dat weet ik wel. Maar die dieetproducten kunnen daarbij wel als middel werken natuurlijk.
Als je door dat brood lang een vol gevoel hebt zul je minder eten. Dus kun je afvallen. Dat kun je net zo goed op andere manieren bereiken, maar het wil niet zeggen dat het dan niet kan werken.
Dus ja, natuurlijk is het ook marketing, maar ze hebben wel een product met eigenschappen die echt effectief kunnen zijn als je de linkjes van Bluezz zo bekijkt. Vandaar mijn reactie.
Heel veel plezier!quote:
En jij ookquote:
De Standaard spreekt al over zes dodenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja shit hey.. die hebben echt een storm over zich heen gekregen.. Hopen dat het mee valt met de gewonden..
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:44 schreef borisz het volgende:
De Standaard spreekt al over zes doden
Aiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, fuck, iemand uit mijn roleplaying groep zit daar dus per vandaag.
Afgelast.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
en ik las dat het avondprogramma werd hervat...
Hopelijk hebben ze het beiden mis en zijn er geen doden gevallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Felagund het volgende:
Niet iedereen meld 6 doden, volgens teletekst melden sommige persbureau dat er minstens 1 dode is gevallen.
Linkje gezien haagie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
Toch zie je dat effect niet bij de meeste moeders
Dat een noodweer zoiets kan bewerkstelligen he ..........quote:
Netjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)kelpop-hasselthelpt/
De buurtbewoners helpen volop mee met de opvang
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:41 schreef borisz het volgende:
Ze hebben je gemist in Noorwegen Steer.
Leuke foto's.
TOen je nog eigen topics kreegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:33 schreef golfer het volgende:
Ooit nog eens Borisz z'n 16e verjaardag ook op Fok! meegemaakt.
Als ik iets niet op het VWO heb gedaan, is het lerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:53 schreef golfer het volgende:
Je was ook altijd al het braafste jongetje van de klas, ook toen al:
Spieken tijdens Examens !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |