Zou ik er eerst een moeten willen kopen hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nog even en je neemt zelfs een iPad mee op vakantie
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niet niet waar.
dat van de 'kromme koppen' overigens wel. maar ik vind het wel lekker lezen.
dat dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het simplistisch, inhoudsloos en onnozel over het algemeen.. vandaar dat het zo populair is waarschijnlijk ja
jammer-de-bammerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan niet. Zit aan mn bureau vastgekleefd en daarna tennissssss
Ik vind de Telegraaf echt een papieren drol, een betere omschrijving kan ik er niet voor bedenken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niet niet waar.
dat van de 'kromme koppen' overigens wel. maar ik vind het wel lekker lezen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind de Telegraaf echt een papieren drol, een betere omschrijving kan ik er niet voor bedenken.
dat ja. En na 21u eten.. Hou volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef AnneX het volgende:
dan ga ik echt werken buitenshuis en weet nog niet wat het avondeten wordt ! na 21 uur.
Mn. AnneX is nu varen en dan toeteren.
Oh ja, fijn voor de baby van Lie.
Ga er nou maar vanuit dat je het niet wordt. Anders had je wel al bericht gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Bijna 17u en nog niks gehoord, leuk hoor...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
In het kader van tijdens onze vakantie niet naar het buitenland gaan of op reis gaan, maar wel leuke dagdingen doen heb ik bij Niven Kunz in Rijswijk op 21 september gereserveerd voor een speciale Herfstproeverij.
All-in arrangement inclusief wijnproeverij.
ja maar een berichtje zou fijn zijn. toch maar bellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga er nou maar vanuit dat je het niet wordt. Anders had je wel al bericht gehad.
Agressie kan je straks afreageren op de tennisbaan.
leuk! hopelijk heb je daar een goede ervaring!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
In het kader van tijdens onze vakantie niet naar het buitenland gaan of op reis gaan, maar wel leuke dagdingen doen heb ik bij Niven Kunz in Rijswijk op 21 september gereserveerd voor een speciale Herfstproeverij.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
Deze eenmalige herfstproeverij bestaat uit een aperitief en een 4 gangen-diner met bijbehorende wijnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk! hopelijk heb je daar een goede ervaring!
was mijn enige ster-ervaring met lunch en ik vond het niet bijzonder lekker (en had honger achteraf.. ik hoef niet vol te zitten maar honger vond ik ook niet zo best).
leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze eenmalige herfstproeverij bestaat uit een aperitief en een 4 gangen-diner met bijbehorende wijnen.
Ik neem aan dat we daar niet met honger weg gaan.
(overigens via zijn Twitter er achter gekomen en daar dus ook contact met hem er over gehad. Begin Twitter steeds meer door te krijgen en te gebruiken voor dit soort acties.)
Ik zie het, grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze eenmalige herfstproeverij bestaat uit een aperitief en een 4 gangen-diner met bijbehorende wijnen.
Ik neem aan dat we daar niet met honger weg gaan.
(overigens via zijn Twitter er achter gekomen en daar dus ook contact met hem er over gehad. Begin Twitter steeds meer door te krijgen en te gebruiken voor dit soort acties.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |