ok dankje zal het onthoudenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
NL3, dacht ik, vast ook wel op Uitzendinggemist.
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Telegraaf betekent niet direct dat het allemaal niet waar is, geloof ik echt niet. Ze doen wel (teveel) aan showbizz maar dit geloof ik direct.
Dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
pfff ik verveel me dood inmiddels.. wachten tot je mag vertrekken is niet echt mijn ding
oh dat komt wel goed.. we hebben roze poncho's, ducttape en een beoogd slachtoffer voor vannachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, herkenbaarVeel plezier alvast!!
maar niet niet waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..
Ik vind het simplistisch, inhoudsloos en onnozel over het algemeen.. vandaar dat het zo populair is waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar niet niet waar.
dat van de 'kromme koppen' overigens wel. maar ik vind het wel lekker lezen.
Ik zag iets op FB jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh dat komt wel goed.. we hebben roze poncho's, ducttape en een beoogd slachtoffer voor vannachtleuke combi
Nee, zaterdag droogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef borisz het volgende:
Laat het nog maar even somber zijn en volgende week droog
kom maar hier naartoequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stuur het eens hier naartoe alsjeblieft!
Ideaal om contact te houden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, zo leuk dat Es Facebook ontdekt heeft voor ze naar Wales gaat
![]()
quote:
kan niet. Zit aan mn bureau vastgekleefd en daarna tennissssssquote:
Ik heb hem al verwijderd, m'n zus heeft ook FB dus daar kan ik wel foto's kijken van kleuter B en babi S ;-)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben helemaal om inmiddels..
Ga hyves er ook uit gooien denk ik, doe er nu echt niets meer mee..
Ja dat had ik dus ook idd..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb hem al verwijderd, m'n zus heeft ook FB dus daar kan ik wel foto's kijken van kleuter B en babi S ;-)
Als je eenmaal gewend bent is het veel leuker dan Hyves, maar eerst begreep ik niet zo goed hoe het werkte.
Have funquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
pfff ik verveel me dood inmiddels.. wachten tot je mag vertrekken is niet echt mijn ding
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben helemaal om inmiddels..
Ga hyves er ook uit gooien denk ik, doe er nu echt niets meer mee..
Nee, viel wel mee. Bovenaan heb je iets van account of profiel en dan krijg een scherm met links een menu en dan moet je ook iets van accountopties ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook idd..
Nu nog uitvogelen waar je Hyves kan verwijderen, volgens mij hebben ze dat goed verstopt..
ja ik ben ook erg benieuwd! Vooral veel 'kleine' namen checken dit jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have funBen benieuwd naar welke leuke bandjes je allemaal tegenkomt. Ik hou me aanbevolen voor goeie tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |