Eenzame opsluiting was een betere optiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Getver.. ik snap alleen nooit waarom de dieren dan óók gedood moeten wordenMaakt het extra naar of zo..
NJa gewoon lekker laten lopen natuurlijk.. die dieren hebben verder niets misdaan, het was alleen een wat ongelukkige keuze voor een maaltje vanuit menselijk oogpunt gezien. Maar die beren waren er toch echt eerder dan de mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenzame opsluiting was een betere optie.
dus omdat zij er eerder waren is t n ongelukje als zij de mens wat aan doen -want dat is hun natuur- en andersom een misdaad? Sorry maar ik vind t erger voor die dame en stiefvader.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa gewoon lekker laten lopen natuurlijk.. die dieren hebben verder niets misdaan, het was alleen een wat ongelukkige keuze voor een maaltje vanuit menselijk oogpunt gezien. Maar die beren waren er toch echt eerder dan de mensen
Ja, als mensen het doen is dat een misdaad idd. Die kunnen namelijk over hun daden en de gevolgen daarvan nadenken. Een dier niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus omdat zij er eerder waren is t n ongelukje als zij de mens wat aan doen -want dat is hun natuur- en andersom een misdaad? Sorry maar ik vind t erger voor die dame en stiefvader.
Tja, je zou ook een gebied af kunnen zetten en de beren eerst proberen weg te jagen, maar dat is waarschijnlijk te eenvoudig gedacht van mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
waarschijnlijk om meer te voorkomen, vooral als t een populair wandelgebied is.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, je zou ook een gebied af kunnen zetten en de beren eerst proberen weg te jagen, maar dat is waarschijnlijk te eenvoudig gedacht van me![]()
Wat een verschrikkelijk verhaal; krijg het er koud vanquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen afschieten als hij je picknickmand jat.
ik weet niet wie nou in welk gebied zat, staat ook niet in het stukje volgens mij. waar was die docu te zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk, als die beren nu de 'bebouwde kom' in zouden komen, dan was het al een heel ander verhaal. Maar als je als mens het territorium van de beren betreedt dan weet je dat dit een risico is. Dat heb ik gister weer eens goed kunnen zien in de docu Grizzly Man..
Vind dat niet de schuld van de beren, die volgen hun instinct, zeker als ze jongen hebben.. Vandaar mijn weerstand tegen meteen doodschieten.
Het is weer komkommertijd en De Telegraaf moet nu zelfs de verhalen uit Russische roddelbladen halen?quote:
ik ook... gewoon nog 3x kunnen bellen met je moeder..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk verhaal; krijg het er koud van
NL3, dacht ik, vast ook wel op Uitzendinggemist.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet wie nou in welk gebied zat, staat ook niet in het stukje volgens mij. waar was die docu te zien?
Daarom geloof ik er ook niets van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook... gewoon nog 3x kunnen bellen met je moeder..
Telegraaf betekent niet direct dat het allemaal niet waar is, geloof ik echt niet. Ze doen wel (teveel) aan showbizz maar dit geloof ik direct.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is weer komkommertijd en De Telegraaf moet nu zelfs de verhalen uit Russische roddelbladen halen?
Overigens:Als het allemaal wel waar zou zijn waarom moesten de 3 berenjongen ook doodgeschoten worden?
Het zijn Russen; die schieten sowieso al beren dood, dus 1,2 of 3 meer doet er ook niet toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef golfer het volgende:
Het is weer komkommertijd en De Telegraaf moet nu zelfs de verhalen uit Russische roddelbladen halen?
Overigens:Als het allemaal wel waar zou zijn waarom moesten de 3 berenjongen ook doodgeschoten worden?
ok dankje zal het onthoudenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
NL3, dacht ik, vast ook wel op Uitzendinggemist.
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Telegraaf betekent niet direct dat het allemaal niet waar is, geloof ik echt niet. Ze doen wel (teveel) aan showbizz maar dit geloof ik direct.
Dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
99% van de tijd schromelijk overdreven, gekleurde koppen of niet goed onderzocht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |