Ergens in Belgiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Godsakke wat een end lopen deze trap, maar dan heb je ook wat.
Props voor degene die raadt waar ik momenteel ben
P's dieettips, deel 567: Neem een neefjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn neefje is gevoederd door Oma maar zit nu mijn avondeten op te eten![]()
Of een kindquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
P's dieettips, deel 567: Neem een neefje
Uhuhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
P's dieettips, deel 567: Neem een neefje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Of een kind
Ik zit ook iets te vaak boterham met kaas, zonder kaas te eten
http://www.hotels.nl/nl/h(...)Sj2aoCFc2FDgodClMV6gquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezzz, weten jullie nog een goedkoop hotel aan zuidkant van Haarlem?
*BURP*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef borisz het volgende:
Ondertussen staat de Italiaanse Kippenstoofpot op. Recept uit de nieuwste delicious.
Toch zie je dat effect niet bij de meeste moedersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Of een kind
Ik zit ook iets te vaak boterham met kaas, zonder kaas te eten
Ik wil jou nog wel eens zien als je 9 maanden een strandbal onder je buik-huid hebt gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Toch zie je dat effect niet bij de meeste moeders
We have a winner!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Felagund het volgende:
Is het niet gewoon een marketingtruc?
Maar het gaat hier om de eigenschappen van het ingredient, niet om het feit dat je brood eet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We have a winner!
Want het brooddieet is al ouder dan ik ben
Dit meen je niet, toch? Toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef LieLie het volgende:
Maar het gaat hier om de eigenschappen van het ingredient, niet om het feit dat je brood eet.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
God, wat kunnen kinderen treuzele zeg. Meneer had honger dus kreeg nog twee boterhammen met permissie van moeder. Hij Zit nu chocovlokje voor chocvlokje naar binnen te werken
da's 30 jaar geleden. Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dat heb jij als kind nooit gedaan?
Ouders vragenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
da's 30 jaar geleden. Ik zou het niet weten
Ik vrees een ontzettend lang en hard lachsalvo als ik hierover ga bellenquote:
Ja, dat weet ik wel. Maar die dieetproducten kunnen daarbij wel als middel werken natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Je weet toch hopelijk wel dat je alleen afvalt omdat je minder energie binnen krijgt dan je verbruikt hè? Of dat nu een dieet op alleen wat plakjes brood, een kilo appels of een zak m&m's is: je zal afvallen. En miljoenen (wat zeg ik, miljarden) euros aan dieetvoedsel en dieetproducten en marketing proberen ons steeds weer wijs te maken dat het zo heel makkelijk kan en toch vallen mensen zelden blijvend af tenzij je voor altijd je eetgewoontes aanpast. En dat heeft niets met slankbrood (what's in a name) te maken.
Ja jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
da's 30 jaar geleden. Ik zou het niet weten
Gewoon belfobie zoals Steerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vrees een ontzettend lang en hard lachsalvo als ik hierover ga bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |