quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:Ja, dat weet ik wel. Maar die dieetproducten kunnen daarbij wel als middel werken natuurlijk.
Als je door dat brood lang een vol gevoel hebt zul je minder eten. Dus kun je afvallen. Dat kun je net zo goed op andere manieren bereiken, maar het wil niet zeggen dat het dan niet kan werken.
Dus ja, natuurlijk is het ook marketing, maar ze hebben wel een product met eigenschappen die echt effectief kunnen zijn als je de linkjes van Bluezz zo bekijkt. Vandaar mijn reactie.
Maar ze willen dus om af te vallen dat je het brooddieet doet van 6 plakjes brood per dag om de dag en verder niets. Hoeveel energie denk je dat er in 6 plakjes brood zit? Natuurlijk val je dan af

En ik geloof niet zo in wonderingredienten waardoor je plots geen honger meer hebt. Honger/trek/zin in muffins is een heel gecompliceerd iets in je hersens en niet altijd simpel op te lossen met een verzadigd gevoel. Elke zoveel jaar is er weer een nieuw ingrediënt (bijv chlorella, kelp, zemelen) wat dat belooft en na een tijd hoor je er niets meer van.
Weet je wat wetenschappelijk is aangetoond, effectief en waanzinnig goedkoop? Twee glazen water voor je gaat eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."