Ja, dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik al genoeg. Enige reden dat hij tegen gated communities is, is de simpele reden dat hij er niet toegelaten wordt en/of het niet kan betalen.
Dat weet ik. Toch bedankt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Multiversum duidt op meerdere universums
Of afgunst. Wie weet.quote:
Heul niet.quote:
Ik snap de hele poeha om gated communities niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of afgunst. Wie weet.
Kan geen logische reden verzinnen waarom je mensen niet een afgeschermde woonomgeving zou gunnen.
Het is volgens Von der Dunk tekenend voor de kant die wij opschuiven. Zijn kritiek, al dan niet terecht, is dus vooral ideologisch van aard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of afgunst. Wie weet.
Kan geen logische reden verzinnen waarom je mensen niet een afgeschermde woonomgeving zou gunnen.
Nogmaals, wat is er tekenend aan de behoefte aan een veilige leefomgeving?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is volgens Von der Dunk tekenend voor de kant die wij opschuiven. Zijn kritiek, al dan niet terecht, is dus vooral ideologisch van aard.
Zijn ideologie is niet logisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is volgens Von der Dunk tekenend voor de kant die wij opschuiven. Zijn kritiek, al dan niet terecht, is dus vooral ideologisch van aard.
quote:conform de aversie die al koning Frederik Wilhelm I van Pruisen begin achttiende eeuw tegen oorlog had: 'sintemahl eine gefährliche Sache womit behutsam umzugehen'.
Volgens Von der Dunk is dat een teken dat we meer en meer een klassemaatschappij worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is er tekenend aan de behoefte aan een veilige leefomgeving?
Tuig vs niet-tuig ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Von der Dunk is dat een teken dat we meer en meer een klassemaatschappij worden.
Die van jou evenmin, maar toch vinden we jou een fijne vent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn ideologie is niet logisch.
Het is gewoon slap gezeik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Von der Dunk is dat een teken dat we meer en meer een klassemaatschappij worden.
Omdat de staat er in faalt iedereen een veilige leefomgeving te gunnen, mogen hen die het zich kunnen permitteren, daar niet vrij voor kiezen? Dus het falen van de staat mag niet vanuit de markt gecorrigeerd worden, want buhu, ongelijkheid?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, maar ik ben dan ook chill.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die van jou evenmin, maar toch vinden we jou een fijne vent.
Ik denk dat Von der Dunk vooral de onderliggende oorzaak hekelt: sociaal-economische ongelijkheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat de staat er in faalt iedereen een veilige leefomgeving te gunnen, mogen hen die het zich kunnen permitteren, daar niet vrij voor kiezen? Dus het falen van de staat mag niet vanuit de markt gecorrigeerd worden, want buhu, ongelijkheid?
Voor de eerste keer deze week zonder maagzuur en koppijn op kantoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, maar ik ben dan ook chill.
En jij bent ook wat beter gemutst dan gister en eergister
Hij hekelt het feit dat niet elk mens gelijk is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat Von der Dunk vooral de onderliggende oorzaak hekelt: sociaal-economische ongelijkheid.
Zullen de toilet-juffrouwen ook wel prettig vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor de eerste keer deze week zonder maagzuur en koppijn op kantoor.
Vreemd dat je er een soort van Darwinistisch verhaal van maakt, maar goed. Een woord: nivellering.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij hekelt het feit dat niet elk mens gelijk is?
Tsja, richt je woede dan op de natuur, God of het vliegende spaghetti-monster, maar ga niet op de oplossingen van de mens zeiken die ook alleen maar hun eigen belangen proberen veilig te stellen. De inperfectie van de mens hekelen is een doodlopende weg.
Geen idee. Ze heeft het gisteren af laten weten. De trut.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zullen de toilet-juffrouwen ook wel prettig vinden
Mwoahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die van jou evenmin, maar toch vinden we jou een fijne vent.
Je had je krakeling weer niet doorgetrokken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Ze heeft het gisteren af laten weten. De trut.
Mn Kluivert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je had je krakeling weer niet doorgetrokken?
Hoeft niet eens darwinistisch te zijn, maar vdd hekelt ongelijkheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd dat je er een soort van Darwinistisch verhaal van maakt, maar goed. Een woord: nivellering.
Schokkend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik de afgelopen 2 maanden gewoon helemaal niets heb gedaan
't is toch watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik de afgelopen 2 maanden gewoon helemaal niets heb gedaan
Tsja.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Je kunt hier komen tuinieren.............quote:
Ja erik, dat is een goeiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Je kunt hier komen tuinieren.............
Je hebt OV, mallootquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
Als ik in de buurt woonde zou ik het overwegen
Je hoeft niks mee te nemen behalve een paar handen die kunnen werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
Als ik in de buurt woonde zou ik het overwegen
Oei, nu wordt het tricky.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hoeft niks mee te nemen behalve een paar handen die kunnen werken
Gefeliciteerd, je hebt bereikt waar de meeste mensen 40 jaar voor werken, zodat ze "na hun pensioen eens lekker kunnen genieten en niks hoeven".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Dat zijn we allang. Alsof jij zoveel omgaat met Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stokerd.quote:
Jawel, maar teveel vakantieuren enzo. Dus opgenomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft erik niet eens een bijbaantje? Verwende rechtse nesten!
Je kon ook naar Afrika gaan om daar vrijwilligerswerk te doen, om jezelf te 'ontwikkelen'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel, maar teveel vakantieuren enzo. Dus opgenomen.
Ik ken een vrouw die dat doet in een weeshuis in Kenyaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kon ook naar Afrika gaan om daar vrijwilligerswerk te doen, om jezelf te 'ontwikkelen'.
Idd, Ghadaffi zoekt momenteel naar vrijwilligers die hem willen helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kon ook naar Afrika gaan om daar vrijwilligerswerk te doen, om jezelf te 'ontwikkelen'.
How comequote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef betyar het volgende:
Ik ben tegen ontwikkelingshulp....In Afrika en co.
Ranzige rechtse rotzakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
Jawel, maar teveel vakantieuren enzo. Dus opgenomen.
Uuuuuhm.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zijn we allang. Alsof jij zoveel omgaat met Henk en Ingrid.
Mensen die willens en wetens in gortdroge gebieden blijven wonen en daardoor steeds in de shit komen moeten maar eens wakker worden. Ik vind het heel erg wat daar allemaal gebeurt alleen werkt het allemaal voor geen flikker. Afrika zou stinkend rijk moeten zijn van al het geld wat daar naartoe zou gaan.quote:
O, dat geloof ik best, misinterpreteerde je even, dacht dat je beweerde dat we totaal niks moeten doen voor onze Afrikaanse broedersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die willens en wetens in gortdroge gebieden blijven wonen en daardoor steeds in de shit komen moeten maar eens wakker worden. Ik vind het heel erg wat daar allemaal gebeurt alleen werkt het allemaal voor geen flikker. Afrika zou stinkend rijk moeten zijn van al het geld wat daar naartoe zou gaan.
Leer ze maar grond bewerken, lukt het niet dan ga je ergens anders wonen waar het wel lukt. Als je schapen de blaadjes van de bomen af gaan vreten is het te kaal op dat stukje en vertrek je met je vee en ga je niet af liggen wachten en laat je je vee de bomen kaal vreten zodat ook die ook nog eens kapot gaan. Dan is het geen vicieuze cirkel maar een spiraal naar beneden.
de hoorn van Afrika is een mooi voorbeeld ze zouden dat stuk land onbewoonbaar moeten verklaren i.p.v. er steeds een emmer water naar toe te brengen die onderweg verdampt.
Vet. Dan ga ik weer fietsen.quote:
Dat is wel de conclusie uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, dat geloof ik best, misinterpreteerde je even, dacht dat je beweerde dat we totaal niks moeten doen voor onze Afrikaanse broeders
Ooh jawel hoor, maar niet dat zinloze gedoe. Haal die mensen weg in die gebieden die totaal onbewoonbaar zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, dat geloof ik best, misinterpreteerde je even, dacht dat je beweerde dat we totaal niks moeten doen voor onze Afrikaanse broeders
Het komt op mij over alsof de hulp beter terecht moet komenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel de conclusie uiteindelijk.
Lul niet, ten tijde van de kolonisatie groeide daar genoeg moois om van te kunnen leven, dus aan het klimaat alleen ligt het niet (uitgezonderd bijv. de landen in de Sahara, maar kijk naar Zimbabwe).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die willens en wetens in gortdroge gebieden blijven wonen en daardoor steeds in de shit komen moeten maar eens wakker worden. Ik vind het heel erg wat daar allemaal gebeurt alleen werkt het allemaal voor geen flikker. Afrika zou stinkend rijk moeten zijn van al het geld wat daar naartoe zou gaan.
Leer ze maar grond bewerken, lukt het niet dan ga je ergens anders wonen waar het wel lukt. Als je schapen de blaadjes van de bomen af gaan vreten is het te kaal op dat stukje en vertrek je met je vee en ga je niet af liggen wachten en laat je je vee de bomen kaal vreten zodat ook die ook nog eens kapot gaan. Dan is het geen vicieuze cirkel maar een spiraal naar beneden.
de hoorn van Afrika is een mooi voorbeeld ze zouden dat stuk land onbewoonbaar moeten verklaren i.p.v. er steeds een emmer water naar toe te brengen die onderweg verdampt.
Nou, het is nogal simplistisch geformuleerd, maar er zit wel een bepaalde kern van waarheid in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof de hulp beter terecht moet komen
Wat bedoel je Koos?quote:
Ooit gehoord van grondarmoede? Als je je grond niet bewerkt en het alleen maar uitput groeit er op den duur niks meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet, ten tijde van de kolonisatie groeide daar genoeg moois om van te kunnen leven, dus aan het klimaat alleen ligt het niet (uitgezonderd bijv. de landen in de Sahara, maar kijk naar Zimbabwe).
Sommige mensen hebben dit luxeleventje zelfs nog na hun 22equote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt bereikt waar de meeste mensen 40 jaar voor werken, zodat ze "na hun pensioen eens lekker kunnen genieten en niks hoeven".
Gewoon opkrikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kunnen we de Vaalserberg niet wat verhogen?
Sowieso zou ik daarnaast ook een stop zetten op het onbeperkt uitkeren van pensioenen, iedereen die ouder wordt dan de gemiddelde leeftijd gaat maar een baantje zoeken om rond te komen, i.p.v. te teren op de samenleving en pensioenfondsen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dit luxeleventje zelfs nog na hun 22e
Ik zeg; aanpakken die langstudeerders!
Zie linkje van dotje bovenin deze pagina.quote:
Dat kan lang niet iedereen op die leeftijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik daarnaast ook een stop zetten op het onbeperkt uitkeren van pensioenen, iedereen die ouder wordt dan de gemiddelde leeftijd gaat maar een baantje zoeken om rond te komen, i.p.v. te teren op de samenleving en pensioenfondsen.
En iedereen met een bijstandsuitkering moet in Nederland maar ergens anders zijn geluk beproeven. Zoveel sociale voorzieningen, al dat geld dat we herverdelen, de Henk en Ingrids zouden steenrijk moeten zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ha, heb ik niets mee te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat kan lang niet iedereen op die leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |