Ja, dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik al genoeg. Enige reden dat hij tegen gated communities is, is de simpele reden dat hij er niet toegelaten wordt en/of het niet kan betalen.
Dat weet ik. Toch bedankt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Multiversum duidt op meerdere universums
Of afgunst. Wie weet.quote:
Heul niet.quote:
Ik snap de hele poeha om gated communities niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of afgunst. Wie weet.
Kan geen logische reden verzinnen waarom je mensen niet een afgeschermde woonomgeving zou gunnen.
Het is volgens Von der Dunk tekenend voor de kant die wij opschuiven. Zijn kritiek, al dan niet terecht, is dus vooral ideologisch van aard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of afgunst. Wie weet.
Kan geen logische reden verzinnen waarom je mensen niet een afgeschermde woonomgeving zou gunnen.
Nogmaals, wat is er tekenend aan de behoefte aan een veilige leefomgeving?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is volgens Von der Dunk tekenend voor de kant die wij opschuiven. Zijn kritiek, al dan niet terecht, is dus vooral ideologisch van aard.
Zijn ideologie is niet logisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is volgens Von der Dunk tekenend voor de kant die wij opschuiven. Zijn kritiek, al dan niet terecht, is dus vooral ideologisch van aard.
quote:conform de aversie die al koning Frederik Wilhelm I van Pruisen begin achttiende eeuw tegen oorlog had: 'sintemahl eine gefährliche Sache womit behutsam umzugehen'.
Volgens Von der Dunk is dat een teken dat we meer en meer een klassemaatschappij worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is er tekenend aan de behoefte aan een veilige leefomgeving?
Tuig vs niet-tuig ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Von der Dunk is dat een teken dat we meer en meer een klassemaatschappij worden.
Die van jou evenmin, maar toch vinden we jou een fijne vent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn ideologie is niet logisch.
Het is gewoon slap gezeik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Von der Dunk is dat een teken dat we meer en meer een klassemaatschappij worden.
Omdat de staat er in faalt iedereen een veilige leefomgeving te gunnen, mogen hen die het zich kunnen permitteren, daar niet vrij voor kiezen? Dus het falen van de staat mag niet vanuit de markt gecorrigeerd worden, want buhu, ongelijkheid?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, maar ik ben dan ook chill.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die van jou evenmin, maar toch vinden we jou een fijne vent.
Ik denk dat Von der Dunk vooral de onderliggende oorzaak hekelt: sociaal-economische ongelijkheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat de staat er in faalt iedereen een veilige leefomgeving te gunnen, mogen hen die het zich kunnen permitteren, daar niet vrij voor kiezen? Dus het falen van de staat mag niet vanuit de markt gecorrigeerd worden, want buhu, ongelijkheid?
Voor de eerste keer deze week zonder maagzuur en koppijn op kantoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, maar ik ben dan ook chill.
En jij bent ook wat beter gemutst dan gister en eergister
Hij hekelt het feit dat niet elk mens gelijk is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat Von der Dunk vooral de onderliggende oorzaak hekelt: sociaal-economische ongelijkheid.
Zullen de toilet-juffrouwen ook wel prettig vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor de eerste keer deze week zonder maagzuur en koppijn op kantoor.
Vreemd dat je er een soort van Darwinistisch verhaal van maakt, maar goed. Een woord: nivellering.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij hekelt het feit dat niet elk mens gelijk is?
Tsja, richt je woede dan op de natuur, God of het vliegende spaghetti-monster, maar ga niet op de oplossingen van de mens zeiken die ook alleen maar hun eigen belangen proberen veilig te stellen. De inperfectie van de mens hekelen is een doodlopende weg.
Geen idee. Ze heeft het gisteren af laten weten. De trut.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zullen de toilet-juffrouwen ook wel prettig vinden
Mwoahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die van jou evenmin, maar toch vinden we jou een fijne vent.
Je had je krakeling weer niet doorgetrokken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Ze heeft het gisteren af laten weten. De trut.
Mn Kluivert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je had je krakeling weer niet doorgetrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |