Hoeft niet eens darwinistisch te zijn, maar vdd hekelt ongelijkheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd dat je er een soort van Darwinistisch verhaal van maakt, maar goed. Een woord: nivellering.
Schokkend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik de afgelopen 2 maanden gewoon helemaal niets heb gedaan
't is toch watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik de afgelopen 2 maanden gewoon helemaal niets heb gedaan
Tsja.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Je kunt hier komen tuinieren.............quote:
Ja erik, dat is een goeiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Je kunt hier komen tuinieren.............
Je hebt OV, mallootquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
Als ik in de buurt woonde zou ik het overwegen
Je hoeft niks mee te nemen behalve een paar handen die kunnen werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
Als ik in de buurt woonde zou ik het overwegen
Oei, nu wordt het tricky.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hoeft niks mee te nemen behalve een paar handen die kunnen werken
Gefeliciteerd, je hebt bereikt waar de meeste mensen 40 jaar voor werken, zodat ze "na hun pensioen eens lekker kunnen genieten en niks hoeven".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
Dat zijn we allang. Alsof jij zoveel omgaat met Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Von der Dunk is dat een teken dat we meer en meer een klassemaatschappij worden.
Stokerd.quote:
Jawel, maar teveel vakantieuren enzo. Dus opgenomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft erik niet eens een bijbaantje? Verwende rechtse nesten!
Je kon ook naar Afrika gaan om daar vrijwilligerswerk te doen, om jezelf te 'ontwikkelen'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel, maar teveel vakantieuren enzo. Dus opgenomen.
Ik ken een vrouw die dat doet in een weeshuis in Kenyaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kon ook naar Afrika gaan om daar vrijwilligerswerk te doen, om jezelf te 'ontwikkelen'.
Idd, Ghadaffi zoekt momenteel naar vrijwilligers die hem willen helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kon ook naar Afrika gaan om daar vrijwilligerswerk te doen, om jezelf te 'ontwikkelen'.
How comequote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef betyar het volgende:
Ik ben tegen ontwikkelingshulp....In Afrika en co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |