abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:32:19 #201
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100892373
Ik heb de laatste 3 maanden niks meer gedaan _O-
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_100892390
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
Jawel, maar teveel vakantieuren enzo. Dus opgenomen.
Ranzige rechtse rotzak :(

Omdat het zo lekker allitereert :@
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100892428
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:25 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat zijn we allang. Alsof jij zoveel omgaat met Henk en Ingrid.
Uuuuuhm.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:39:05 #205
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_100892627
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

How come
Mensen die willens en wetens in gortdroge gebieden blijven wonen en daardoor steeds in de shit komen moeten maar eens wakker worden. Ik vind het heel erg wat daar allemaal gebeurt alleen werkt het allemaal voor geen flikker. Afrika zou stinkend rijk moeten zijn van al het geld wat daar naartoe zou gaan.
Leer ze maar grond bewerken, lukt het niet dan ga je ergens anders wonen waar het wel lukt. Als je schapen de blaadjes van de bomen af gaan vreten is het te kaal op dat stukje en vertrek je met je vee en ga je niet af liggen wachten en laat je je vee de bomen kaal vreten zodat ook die ook nog eens kapot gaan. Dan is het geen vicieuze cirkel maar een spiraal naar beneden.
de hoorn van Afrika is een mooi voorbeeld ze zouden dat stuk land onbewoonbaar moeten verklaren i.p.v. er steeds een emmer water naar toe te brengen die onderweg verdampt.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:40:05 #206
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100892649
_O-
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:40:27 #207
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100892659
Als bovenstaande in mijn quote zou passen dan stond ie er nu in. Geweldig :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100892670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:39 schreef betyar het volgende:

[..]

Mensen die willens en wetens in gortdroge gebieden blijven wonen en daardoor steeds in de shit komen moeten maar eens wakker worden. Ik vind het heel erg wat daar allemaal gebeurt alleen werkt het allemaal voor geen flikker. Afrika zou stinkend rijk moeten zijn van al het geld wat daar naartoe zou gaan.
Leer ze maar grond bewerken, lukt het niet dan ga je ergens anders wonen waar het wel lukt. Als je schapen de blaadjes van de bomen af gaan vreten is het te kaal op dat stukje en vertrek je met je vee en ga je niet af liggen wachten en laat je je vee de bomen kaal vreten zodat ook die ook nog eens kapot gaan. Dan is het geen vicieuze cirkel maar een spiraal naar beneden.
de hoorn van Afrika is een mooi voorbeeld ze zouden dat stuk land onbewoonbaar moeten verklaren i.p.v. er steeds een emmer water naar toe te brengen die onderweg verdampt.
O, dat geloof ik best, misinterpreteerde je even, dacht dat je beweerde dat we totaal niks moeten doen voor onze Afrikaanse broeders
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_100892683
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:36 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Vet. Dan ga ik weer fietsen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:41:33 #210
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100892706
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

O, dat geloof ik best, misinterpreteerde je even, dacht dat je beweerde dat we totaal niks moeten doen voor onze Afrikaanse broeders
Dat is wel de conclusie uiteindelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:42:22 #211
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_100892740
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Ooh jawel hoor, maar niet dat zinloze gedoe. Haal die mensen weg in die gebieden die totaal onbewoonbaar zijn.
pi_100892752
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is wel de conclusie uiteindelijk.
Het komt op mij over alsof de hulp beter terecht moet komen :P
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_100892786
quote:

[..]

Lul niet, ten tijde van de kolonisatie groeide daar genoeg moois om van te kunnen leven, dus aan het klimaat alleen ligt het niet (uitgezonderd bijv. de landen in de Sahara, maar kijk naar Zimbabwe).
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:43:43 #214
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100892795
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof de hulp beter terecht moet komen :P
Nou, het is nogal simplistisch geformuleerd, maar er zit wel een bepaalde kern van waarheid in.

Hoewel aangetekend moet worden dat die mensen niet zomaar weg kunnen omdat ze worden tegengehouden heb ik begrepen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100892870
Ik wil die berg! :'(
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:48:13 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100892964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
Wat bedoel je Koos?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:48:22 #217
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_100892974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Lul niet, ten tijde van de kolonisatie groeide daar genoeg moois om van te kunnen leven, dus aan het klimaat alleen ligt het niet (uitgezonderd bijv. de landen in de Sahara, maar kijk naar Zimbabwe).
Ooit gehoord van grondarmoede? Als je je grond niet bewerkt en het alleen maar uitput groeit er op den duur niks meer.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:48:46 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100892988
quote:
6s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt bereikt waar de meeste mensen 40 jaar voor werken, zodat ze "na hun pensioen eens lekker kunnen genieten en niks hoeven".
Sommige mensen hebben dit luxeleventje zelfs nog na hun 22e :o
Ik zeg; aanpakken die langstudeerders!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100893000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
Kunnen we de Vaalserberg niet wat verhogen?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:49:30 #220
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_100893026
quote:
5s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Kunnen we de Vaalserberg niet wat verhogen?
Gewoon opkrikken.
pi_100893042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dit luxeleventje zelfs nog na hun 22e :o
Ik zeg; aanpakken die langstudeerders!
Sowieso zou ik daarnaast ook een stop zetten op het onbeperkt uitkeren van pensioenen, iedereen die ouder wordt dan de gemiddelde leeftijd gaat maar een baantje zoeken om rond te komen, i.p.v. te teren op de samenleving en pensioenfondsen.
pi_100893064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat bedoel je Koos?
Zie linkje van dotje bovenin deze pagina.
pi_100893126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Sowieso zou ik daarnaast ook een stop zetten op het onbeperkt uitkeren van pensioenen, iedereen die ouder wordt dan de gemiddelde leeftijd gaat maar een baantje zoeken om rond te komen, i.p.v. te teren op de samenleving en pensioenfondsen.
Dat kan lang niet iedereen op die leeftijd
-Linkse Boomknuffelaar
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:52:12 #224
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100893145
quote:

[..]

En iedereen met een bijstandsuitkering moet in Nederland maar ergens anders zijn geluk beproeven. Zoveel sociale voorzieningen, al dat geld dat we herverdelen, de Henk en Ingrids zouden steenrijk moeten zijn.

O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:53:02 #225
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100893181
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Dat kan lang niet iedereen op die leeftijd
Ha, heb ik niets mee te maken.
Werken zal je, na je tachtigste!

Het is hier potdomme geen hotel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')