SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Lutte Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. iBenny Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. Wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
9. DuTank Profiel | History | Fotoboek
10. liesje1979 Profiel | History | FotoboekRechercheur
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
12. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek
17. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
18. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
19. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
20. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
21. honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Busdriver
22. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
23. Anne Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
24. Borisz Profiel | History | Fotoboek Maffia
25. dakraam Profiel | History | Fotoboek
26. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: TheVulture en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezing
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Nacht 2.2
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 17-08-2011 23:28:45 ]
op de 2e killquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Buiten dat het school is zie ik echt geen link, en dan vind ik het nog vergezocht. Jij bent echt verdacht bezig, gisteren ook al. Net als Crazy_Mquote:
zie mijn editquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Buiten dat het school is zie ik echt geen link, en dan vind ik het nog vergezocht. Jij bent echt verdacht bezig, gisteren ook al. Net als Crazy_M
Wel, ik ben begonnen/verder gegaan met Gomi, Crazy_M en Tdronequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
We moeten echt de hints bij elkaar gaan zoeken, dit wordt niet zo
ik ben even met Gomi bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek nu iig wel de hints naar crazy bij elkaar, doen jullie ook iemand
Dat kan, maar ik ben het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Zelfs jouJe kan toch wel 2 spelletjes achter elkaar maffia zijn???
Lekker slimquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Nacht 2.2:
[ afbeelding ]
Nadat Honkeytonk(busdriver) de bus in de remise gezet had, zag hij zijn eigen bus opeens op hem afrijden. Nog net op tijd zag hij dat Lynda en TV achter het stuur zaten.
Honkey stierf een eenzame dood zonder PM's
Honkey blijkt zijn rol gedeeld te hebben met andere speler(s) via PM. Dit is voor ons als SL niet acceptabel omdat het de kracht van de rol compleet weghaalt. Honkey tonkt deze ronde dan ook niet meer mee!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
Honkeytonk, ik vraag me soms echt af of je ook maar IETS kunt, en dit is zo'n moment.
Hulde voor die woordspelingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Nacht 2.2:
[ afbeelding ]
Nadat Honkeytonk(busdriver) de bus in de remise gezet had, zag hij zijn eigen bus opeens op hem afrijden. Nog net op tijd zag hij dat Lynda en TV achter het stuur zaten.
Honkey stierf een eenzame dood zonder PM's
Honkey blijkt zijn rol gedeeld te hebben met andere speler(s) via PM. Dit is voor ons als SL niet acceptabel omdat het de kracht van de rol compleet weghaalt. Honkey tonkt deze ronde dan ook niet meer mee!
dat is toch logischquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef honkeytonk het volgende:
Sorry![]()
Ik wist niet dat je het ook niet mocht zeggen! Ik dacht dat je het alleen niet mocht bewijzen![]()
Ik deed het niet met kwaaie bedoelingen! Echt niet! Ik heb mijzelf ook aangegeven toen ik wist dat het niet mocht.
I'm out![]()
Naja, volgende ronde ga ik gewoon weer mee doen!
Bluffen over je rol mag toch wel? Als ik had beweerd busdriver te zijn, is het toch aan de ander om het wel of niet te geloven als ik geen bewijs stuur?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch logisch
Je moet je rol geheim houden muts
Honkey blijkt zijn rol gedeeld te hebben met andere speler(s) via PM.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bluffen over je rol mag toch wel? Als ik had beweerd busdriver te zijn, is het toch aan de ander om het wel of niet te geloven als ik geen bewijs stuur?
Ja, je kan hier wel posten dat je dorpoudste bent, niets aan de hand.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bluffen over je rol mag toch wel? Als ik had beweerd busdriver te zijn, is het toch aan de ander om het wel of niet te geloven als ik geen bewijs stuur?
Ja, ik vind het stiekem ook wel een beetje bij het spel horenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik lees het.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Honkey blijkt zijn rol gedeeld te hebben met andere speler(s) via PM.Even lezen
Ja, nadeel is alleen voor het dorp.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef honkeytonk het volgende:
Achja, elk nadeel heb zijn voordeel! Ik mag weer van UI wisselen
En ook al grote verdachte voor kill 2. Wat mij betreft mag (voorlopig) Crazy_M eraan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Crazy-M
Meerdere keren: NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #18:reeks
Net een klein vakantieresortreeks + UK en Norway
Honden met foto's
Beroep Ze zeggen iets met computers
TAL-topics
Dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Wij hebben reden aan te nemen dat het meer dan bluffen was!
Ja ik snap dat wel, maar het blijkt dus meer dan bluffen te zijn geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik lees het.Maar als ik aan jou PM dat ik busdriver ben, hoef je dat toch niet te geloven tot ik de PM van de SL doorstuur? En volgens mij heeft Honkey dat niet gedaan, zo te lezen.
Einde discussie... terug naar het spel!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij willen opheldering... wat heeft honkey precies gezegd
zwakquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Einde discussie... terug naar het spel!
En Hara voor moord 3 ook hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja hints zoeken.... gomi![]()
Hoewel MP de hints naar Crazy-M ook wel goed heeft gevonden
Waarom in hemelsnaam? We hebben vijf mensen of zo voor 1 moordquote:
Dat zijn maar twee aspecten van het verhaal waarvan die talentenjachten toch wel vaag zijn. Veel mensen posten in TAL. Maar voor kill 2 vind ik Gomi wel verdacht, dus hou ik hem in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Dan Gomi moord 3.
Vakantiebestemming -> Hawaii bloesje [ afbeelding ]
talentenjacht -> Post in TAL
Talentenjacht zijn de laatste tijd alleen maar op vrijdag, Gomi heeft zich geregistreerd op een vrijdagMisschien een beetje te ver gezocht, maar je weet het niet
oh ik dacht voor meer dan 1. Scusi. Was even afgeleid door Obama in de achtertuin (no shit).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? We hebben vijf mensen of zo voor 1 moord
ja maar kill 2 vind ik dan ook wel weer goed passen bij Crazy-Mquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat zijn maar twee aspecten van het verhaal waarvan die talentenjachten toch wel vaag zijn. Veel mensen posten in TAL. Maar voor kill 2 vind ik Gomi wel verdacht, dus hou ik hem in mijn hoofd
Op C_A en Crazy_M.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? We hebben vijf mensen of zo voor 1 moord
ja weet ik veelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is echt vergezocht, je kan nooit uit de hints halen dat tal alleen op vrijdag is
precies, die tweequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op C_A en Crazy_M.
Minimaal één is maffia, en volgens mij allebei.
Het kan ook zijn dat de derde moord van vandaag door beiden is gepleegd
En voor moord twee van vandaag verdenk ik hem ook heftig.
Voor kill 3 zijn er toch eigenlijk wel meerdere verdachten, voor kill 2 maar één grote (Crazy_M) en een iets mindere (Gomi).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar kill 2 vind ik dan ook wel weer goed passen bij Crazy-M
Die had jij weer goed gevonden
wat Obama in jouw achtertuinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik dacht voor meer dan 1. Scusi. Was even afgeleid door Obama in de achtertuin (no shit).
Maar als C_A gomi zegt ben ik meteen geneigd gomi te vertrouwen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet ik veelIk dacht dat het wel algemeen bekend was
toch
Ik zou het echt niet weten hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch
wéér die smileys. Jij gaat er sowieso aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch
Omdat we niet sbij elkaar zoeken weet ik nu dus echt niet wie waarom voor wat verdacht is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor kill 3 zijn er toch eigenlijk wel meerdere verdachten, voor kill 2 maar één grote (Crazy_M) en een iets mindere (Gomi).
Ik gebruik altijd die smileysquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wéér die smileys. Jij gaat er sowieso aan
Beetje een wanhoopsdaad om een ander verdacht te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is echt vergezocht, je kan nooit uit de hints halen dat tal alleen op vrijdag is
Verdachten moord 2:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we niet sbij elkaar zoeken weet ik nu dus echt niet wie waarom voor wat verdacht is.
Ja of andersom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een wanhoopsdaad om een ander verdacht te maken.
Kom opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef tdrone het volgende:
ik heb nog wat hints voor iemand gevonden bij de 2e kill
Ja, dat helpt geen flikkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Verdachten moord 2:
Gomi
Crazy_M
Verdachten moord 3:
C_A
Crazy_M
Tdrone
Gomi
En heel misschien Tombo voor 3 (topic "Overal vlekjes").
Ik zeg nee!quote:
Crazy-M voor kill 3:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Kill 3:
Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Profiel: hobby's/interesses: Gamen, muziek, stappen, hardcore/hardstyle, Engeland, Tenerife
Fobo: Favo Forum: Talentenjachten
Pohi: [RED ROOM #1425] Zwarte vlinders
Pohi: Bomgordel: [Radio 49] #825 waar QOTSA de BOMB is!
Dit wijst naar charmed_angel
Tdrone moord 3:quote:Meerdere keren: NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #18:reeks
Honden met foto's
TAL-topics
quote:- "Red mijn vakantie"
- "Dit jaar geen koffiewekker" -> koffie
- "Zwarte vlinders" -> vlek
- "Opgelicht of slim misleid" -> figuur staat op foto
Plus dat hij gisteren een aantal hints best obvious de andere kant op probeerde te wijzen en mede DuTank (die waarschijnlijk onschuldig is voor eerste moord gisteren) liet verdenken. En hij stemde hetzelfde als Borisz op de burgemeestersverkiezing. C_A overigens. Ook AlbinoBambi en KKJ stemden haar. Wendy ook, maar die is dood en dat lijkt me te verklaren van het "elkaar kennen".
Behalve dat er meerdere hints naar jou leiden dan naar de rest. Eigenlijk is alleen Crazy-M ook serieus verdacht voor die moord, wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of andersom?
Jij post ook in TAL, net als ik, net als Gomi, net als Crazy-M en net als Patrique, dus sowieso zijn we alle 5 verdacht
En dat kan ook weer Tha_Erik zijnquote:
school - gepost in [US] Glee #12 - Met nieuwe studenten? (niet zo'n sterke...)quote:Wat een rot dag op school was dit geweest dacht Anne (Dorpsbewoner), niet wetende dat de dag nog slechter zou aflopen. De hele dag zat alles maar tegen, school zat niet mee, de dorpelingen waren allemaal zo druk bezig met niets doen en hadden nergens zin in en daarbij had ze nog kut geslapen ook. Toen de schemering viel besloot Anne om toch om nog even naar de dorpswinkel te gaan om wat lekkere dingen voor het avondeten te halen. Hey inktvisringen dacht zij, lekker die neem ik mee voor bij de film. Alle losse ingrediënten voor een heerlijke wok maaltijd had ze inmiddels bij elkaar gescharreld en nam deze mee naar de kassa.
Thuis gekomen, merkte zij niet dat er al iemand in de woning aanwezig was. Stil wachtend verborgen onder de keukentafel. Druk bezig met haar jas op te hangen en spullen uit te pakken werd ze vanachter beslopen. Het figuur pakte in een flits glimmende desert eagles uit zijn zak, stak beide armen naar voren en schoot haar van achter door haar rug. Haar darmen spatte uiteen over haar net gekochte verse groenten, van haar romp bleef uiteindelijk weinig over.
Laatste is in het topic, dus geldt niet. Alleen TT.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
school - gepost in [US] Glee #12 - Met nieuwe studenten? (niet zo'n sterke...)
niets doen - in profiel lets waste some time
inktvisringen - hier gepost: [AKQ] #2360: Verse Vis!
knippen en plakken is zo moeilijk nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Laatste is in het topic, dus geldt niet. Alleen TT.
inktvis is toch ook vis dus dat kan dan toch..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Posts in het topic kunnen niet als hint gelden. Alleen TT's kunnen dat
lieve schat ik zou je tijd echt niet verdoen aan mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
inktvis is toch ook vis dus dat kan dan toch..
Das geen weekendtasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Kill 3
Tombo:
Veel verwijzingen naar foto's -> staat in haar fobo met een fototoestel.
zwarte vlekje: SC#1467 Overal vlekken
zijn grote zwarte weekendtas-> Staat in haar fobo op de foto met een grote zwarte tas.
KABAM, BOEM ->SC#1461 BAM! Mama_Mia is jarig jonguh!
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lieve schat ik zou je tijd echt niet verdoen aan mij
dit maakt jou weer verdachthad jij ook niet op C_A gestemd?
zijn toch meer hints naar jou dan naar mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja
maar ik zou je tijd echt niet verdoen aan mij
Jij hebt duidelijke hints en gisteren was je toch wel vaag hints de andere kant op aan het sturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja
maar ik zou je tijd echt niet verdoen aan mij
Was dat geen radio49 ding?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Topic "Groente, fruit en slaap"
Er waren een stuk of 5 met dit topic toch?
Klopt, maar er zijn wel maar 2 verdachten voor die moordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Topic "Groente, fruit en slaap"
Er waren een stuk of 5 met dit topic toch?
Ja ja, maar dan kunnen we beter dat in de lijst stemmen met alle mensen eronder die hem hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn wel maar 2 verdachten voor die moord
Dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, maar dan kunnen we beter dat in de lijst stemmen met alle mensen eronder die hem hebben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Kill 3
Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Charmed_Angel
Talentenjacht op televisie - Favo forum: talentenjachten, plus allerlei TAL in pohi
Vakantiebestemming - profiel geeft aan "Engeland en tenerife" vakantielanden
Bleek op elke foto te staan - staat op elke foto in fobo (eentje onscherp -> vaag figuur?)
Profiel: hobby's/interesses: Gamen, muziek, stappen, hardcore/hardstyle, Engeland, Tenerife
Fobo: Favo Forum: Talentenjachten
Tdrone:
- "Red mijn vakantie"
- "Dit jaar geen koffiewekker" -> koffie
- "Zwarte vlinders" -> vlek
- "Opgelicht of slim misleid" -> figuur staat op foto
Plus dat hij gisteren een aantal hints best obvious de andere kant op probeerde te wijzen en mede DuTank (die waarschijnlijk onschuldig is voor eerste moord gisteren) liet verdenken. En hij stemde hetzelfde als Borisz op de burgemeestersverkiezing. C_A overigens. Ook AlbinoBambi en KKJ stemden haar. Wendy ook, maar die is dood en dat lijkt me te verklaren van het "elkaar kennen".
Crazy-M
Meerdere keren: NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #18:reeks
Honden met foto's
TAL-topics
Gomi
Vakantiebestemming -> Hawaii bloesje
]talentenjacht -> Post in TAL
Talentenjacht zijn de laatste tijd alleen maar op vrijdag, Gomi heeft zich geregistreerd op een vrijdag Misschien een beetje te ver gezocht, maar je weet het niet [/b]
Succes buddy - Gomi heeft in FHF gepost.Fokkers helpen fokkers, toch een beetje buddy project toch?
Tha_erik
fobo: plaatje van ontploffing
Tombo:
Veel verwijzingen naar foto's -> staat in haar fobo met een fototoestel.
zwarte vlekje: SC#1467 Overal vlekken
zijn grote zwarte weekendtas-> Staat in haar fobo op de foto met een grote zwarte tas.
KABAM, BOEM ->SC#1461 BAM! Mama_Mia is jarig jonguh!
Kill2
Gomi
[SC] #332 Boodschappenlijstjes maken, hoppakee!
- Topic "Groente, fruit, slaap" groente -> wok, slaap -> moe
Ja en Tha_erik deze hint nogquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dit overzicht compleet zover? Ofwel kan ik hierbij aanvullen of is er een completere voor de tweede kill?
[..]
Vergezocht, maar oké, het is ook lastig hints zoeken bij dorpelingen als je zelf maffia bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en Tha_erik deze hint nog
Vakantie: [HOMO] #3035 Heaumeux mooie mannen in de zomerzon (zon in nederland is er weinig zon, dus voor zon moet je op vakantie)
Okay, maar die laatste vind ik niets. Er is daar geen school te zien, daarvoor moet je de film kennen. Magertjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Kill 2:
Hara:
In fobo: foto van achter
Did you both sleep well - slecht geslapen
Gifje uit de film Mathilda - bij de film, school
nee sorry, maar is wel zoquote:
Dan moet je beter lezen, want de enige die nu op jou zegt te gaan stemmen is MP, en de rest gaat nog steeds voor c_a.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee sorry, maar is wel zo
en doe ik niet om jou in een kwaad licht te zetten. ik heb de kills nog niet gelezen en dat doe ik morgen pas. Dus voor nu houd ik mn mond maar ik gok dat ik morgen al 14 stemmen heb van mensen die niet weten waarom ze stemmen
ssst ben halfdronken, daarom ook nog niet opzoek naar hintsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen, want de enige die nu op jou zegt te gaan stemmen is MP, en de rest gaat nog steeds voor c_a.
Dus praat geen onzin, want zo maak je jezelf alleen maar meer verdacht.
palm parkies, zie morgen maar fotosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:07 schreef Harajuku. het volgende:
Excuses, excuses. Je zit vanaf dag 1 al op mij met slechte hints, I ain't buying.
ik ???quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe komt die post daar
ik moet geloof ik echt gaan slapen
Dat had ik ookquote:
Mijn hints voor Crazy_M voor kill 2 staan er nog niet bijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dit overzicht compleet zover? Ofwel kan ik hierbij aanvullen of is er een completere voor de tweede kill?
[..]
ik heb voor kill 3 sterke gevonden op dit moment maar zit nu teveel in tunnelvisie te kijken.quote:
schrap mijn naam maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Atm zijn Crazy-M, Gomi, C_A en Tdrone mijn hoofdverdachten...
Het is zo moeilijk en het zijn er zo veel! Maar ik denk dat er ook meer maffia zijn dan 4
idd, maar uiteindelijk telt het bewijs en de stemmingquote:
ook goed, maar denk ff logisch na. ca en crazy zijn t vooral die met vage hints naar mij komen.quote:
vaag figuur en jou foto in jou fobo vind ik niet vaag ...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ook goed, maar denk ff logisch na. ca en crazy zijn t vooral die met vage hints naar mij komen.
beiden alle 2 al verdacht.
rechercheur gaf gister al aan dat ik geen maffia ben
Doe jij eens rouwen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ook goed, maar denk ff logisch na. ca en crazy zijn t vooral die met vage hints naar mij komen.
beiden alle 2 al verdacht.
rechercheur gaf gister al aan dat ik geen maffia ben
hmm k, ms niet danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vaag figuur en jou foto in jou fobo vind ik niet vaag ...
ah idd. heb niet eens gerouwd nog in dit topic.quote:
ik weet dat ik verdacht ben, verdacht gemaakt door hara nadat ik haar verdacht maakte. Beide hebben we zwakke hints, ook al is die bomgordel en mijn oslo reeks wel goed gevonden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm k, ms niet dan
maar k dat is 1 hint. en ws kunnen we op iedereen wel 1 hint vinden.
jij daarentegen bent sinds gister al verdacht, vandaag ook weer. en jouw gedrag met t gehint naar mij maakt je imo helemaal verdacht.
een rechercheur die al aangaf dat ik geen maffia ben
en als 2 redelijk zwaar verdachten beginnen te wijzen naar 1 iemand...
zijn die 2 nog weer verdachter dan ze al waren
die heb ik idd ook gemist.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gemist dat de Rechercheur iemand een clear heeft gegeven?
er hebben vandaag best veel mensen naar hints gezocht toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik weet dat ik verdacht ben, verdacht gemaakt door hara nadat ik haar verdacht maakte. Beide hebben we zwakke hints, ook al is die bomgordel en mijn oslo reeks wel goed gevonden.
maar ik ga pas mijn stem morgen definiteif uitbrengen als ik de rest van de aanwijzingen heb onderzocht. ik heb ook bij jou vermeld dat het de voorlopige resultaten waren
maar ... morgen kan ik mis al wel 13 votes hebben en doet mijn weerwoord niks meer, nu wil ik alleen dat mensen buiten Hara en mij om ook eens zelf naar hints gaan zoeken
waren ze gisteren na jou ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:11 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry hoor, maar de hints naar jou zijn echt niet zwak, Crazy-M.
ze postte gister over mij en erik dat we geen maffia zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gemist dat de Rechercheur iemand een clear heeft gegeven?
Link.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ze postte gister over mij en erik dat we geen maffia zijn
Naar, en jawel. Dat vond de rest ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waren ze gisteren na jou ook niet
als je maar door denkt ...
maar ik kan je al zeggen dat ik jou tot op heden niet kan koppelen aan de kills van vandaag
+ Het vage gedrag. Als er niks (groots) meer verandert, stem ik op je, Crazy-M.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:11 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry hoor, maar de hints naar jou zijn echt niet zwak, Crazy-M.
Vind ik wel! Liesje moet wel een heel handig lijstje gehad hebben als je gelijk twee zeker kan stellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
eh, als je t niet erg vind ga ik dat morgen wel ff zoeken dan
o is goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
+ Het vage gedrag. Als er niks (groots) meer verandert, stem ik op je, Crazy-M.
Ik kan zelf heel goed postenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is goedzal ik hem vast voor je neerzetten ?
maar mijn nachtrust weeg toch zwaarder dan jouw bezwaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik wel! Liesje moet wel een heel handig lijstje gehad hebben als je gelijk twee zeker kan stellen.
ok, scheelt mij weer een votequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik kan zelf heel goed posten
Ik heb vanaf het begin gezegd dat het geen stelregel was en ik op gevoel speel, ik heb gewoon een klein groepje mensen die ik vertrouw en zij mij (denk ik)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik wel! Liesje moet wel een heel handig lijstje gehad hebben als je gelijk twee zeker kan stellen.
denk niet, het is gewoon je gevoel, maar wel belangrijk dat je dit post, want het is geen 100% bewijs dat hun idd dorp zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin gezegd dat het geen stelregel was en ik op gevoel speel, ik heb gewoon een klein groepje mensen die ik vertrouw en zij mij (denk ik)
Als dit spelinfo is, dan spijt mij dat en mag je het weghalen.
nee, mosselsquote:
Het zou kunnen, Honkey werd later uit het spel gehaald dan de nachtpost. Dat laatste weet ik dan weer niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kill 1 kan toch ook een actie van de busdriver zijn (en dat honkey daarover ging opscheppen). Dat de maffia eigenlijk 3 mensen ging vermoorden, maar uiteindelijk 1 van zichzelf heeft vermoord.
Daarnaast een vraag, kan het zijn dat Lutte nog wel een moord heeft gepleegd afgelopen nacht?
Als mafia slim is hebben ze Lutte laten killen ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kill 1 kan toch ook een actie van de busdriver zijn (en dat honkey daarover ging opscheppen). Dat de maffia eigenlijk 3 mensen ging vermoorden, maar uiteindelijk 1 van zichzelf heeft vermoord.
Daarnaast een vraag, kan het zijn dat Lutte nog wel een moord heeft gepleegd afgelopen nacht?
24. Borisz Mafia C_A Luttequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:37 schreef DuTank het volgende:
Op wie hebben de dode maffia gestemd tijdens BM verkiezing?
Tdrone en c_a waren al verdachten voor me, voordat het spel begon en er wijzen nu hints naar ze?
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:37 schreef DuTank het volgende:
Op wie hebben de dode maffia gestemd tijdens BM verkiezing?
Tdrone en c_a waren al verdachten voor me, voordat het spel begon en er wijzen nu hints naar ze?
Lynch moesten ze wel op een maffialid stemmen, anders zou het wel heel verdacht worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
24. Borisz Mafia C_A Lutte
4. Lutte Mafia Tombo Borisz
1e naam is BM, 2e is lynch
idd was ook in de vorige ronde. omdat die toen niet meer te redden waren. daar zag ik erik iets over posten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Lynch moesten ze wel op een maffialid stemmen, anders zou het wel heel verdacht worden.
Haha ja. Misschien dat ik die nog eerder kies, al is het misschien nog niet eens vanwege het plegen van een moord.quote:
en zijn gedrag van tijdens de BM verkiezing, hij zat maar te wroeten om zich eruit te lullen toen ik heb beschuldigde van maffiaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Haha ja. Misschien dat ik die nog eerder kies, al is het misschien nog niet eens vanwege het plegen van een moord.
nee, ontvrienden was de hypequote:
uh nee?quote:
jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
uh nee?
Is er uberhaupt al gestemd? Want dan doe ik dat alvast, voordat ik het vergeet..
ik heb nog geen stemming voorbij zien komen hoor ...quote:
k thanksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Stemmen tot nu toe:
charmed_angel (1) PatriQue89
ja eigenlijk wel, maar ook door dat plaatje in je foboquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus mij? Drie hints, waarvan twee ook naar jou leiden
?
nu kan dit argument ook de prullenbak in?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:47 schreef DuTank het volgende:
Het verdachte gedrag, voornamelijk van tijdens de BM verkiezing. Zelfde gestemd als Borisz. Gestemd op c_a tijdens BM verkiezing, die ook verdachte is. De hints.
In de rest heb ik me nog niet goed verdiept, dus correct me if I'm wrong..
Nee, drie. Twee omdat burgemeester, een omdat dorpsoudste. En bij de dubbele lynch dus 6, maar die mogen niet alle 6 op dezelfde persoon stemmen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, als de dorpsoudste burgemeester word.. heeft diegene dan 4 stemmen per keer? en bij de dubbele lynch 8?
Ik moest lachenquote:
Je draait je om in je grafquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief tegen mij doen ookal ben ik dood![]()
Ik ben blij dat je deze UI niet hebt gebruikt in het spel... dan hadden we 5 kills door epileptische aanvallen kunnen schrijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief tegen mij doen ookal ben ik dood![]()
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je deze UI niet hebt gebruikt in het spel... dan hadden we 5 kills door epileptische aanvallen kunnen schrijven
Ik gok over 4 of 5 dagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever is![]()
Wanneer begint de volgende ronde ongeveer denken jullie? Over een week ofzo?
als het spel is afgelopenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever is![]()
Wanneer begint de volgende ronde ongeveer denken jullie? Over een week ofzo?
Nee maar zocht iets voor de zwarte vlek, en zag in 1 keer jou UIquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
En nadat ik op je stem ben ik opeens verdacht
sorry deze redenering volg ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef DuTank het volgende:
Reden: ik denk dat ze allebei maffia zijn en dan kan ik beter c_a een grotere voorsprong geven.. als c_a maffia is, dan is o.a. tdrone het zeker ook
ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
sorry deze redenering volg ik niet
dit /\quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet helemaal
Maar ik was al verdacht bij DuTank voordat het spel begonnen was
Misschien is hij zelf wel maffia
ja de hints wijzen niet naar jou in ieder geval maar ik vraag me wel af waarom je me de hele tijd (vanaf het begin) al verdacht zit te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef DuTank het volgende:
Nah, jullie komen teveel voor elkaar op. 100% garandeer ik dat ik dorp ben.
intuïtie en de hints die vervolgens naar voren kwamen wijzen ook nog eens jullie kant op..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja de hints wijzen niet naar jou in ieder geval maar ik vraag me wel af waarom je me de hele tijd (vanaf het begin) al verdacht zit te maken
je hebt het verkeerde lijstjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
##voteCrazy-M. Omdat heel vaag aan het doen (vage hints geven etc.) en veel aanwijzingen.
tdrone (2) DuTank, charmed_angel
charmed_angel (4) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik
Crazy-M (2) Breezerslet17, Maarten-Pieter
Gomi (1) Crazy-M
kijk nog ff goed, want je hebt niet de laatste stand gebruiktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
##voteCrazy-M. Omdat heel vaag aan het doen (vage hints geven etc.) en veel aanwijzingen.
Gomi (1) Crazy-M
Thanksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt het verkeerde lijstje
charmed_angel (5) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik, DuTankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gomi (1) Crazy-M
C_A gedroeg zich ook erg verdacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind c_a en CM beiden erg verdacht, maar door het gedrag ga ik deze stemming voor CM.
##vote Crazy-M
charmed_angel (6) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik, DuTank, PS
Crazy-M (3) Breezerslet17, Maarten - Pieter, IJs
Gomi (2) Crazy-M, charmed_angel
Klopt, maar ik moet toch iemand kiezen. En zoals het er nu uitziet wordt het vandaag toch c_a die gelyncht wordt, dus enorm veel invloed heeft mijn stem toch niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef dakraam het volgende:
[..]
C_A gedroeg zich ook erg verdacht.
Dat zegt zij ook, en aangezien er weinig reden is om te ontkennen dat C-M verdacht is, is het raar dat jij reageertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef dakraam het volgende:
[..]
Beter gaat de nachtwaker bij een van hun winkelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef DuTank het volgende:
tdrone, c_a en C-M zijn de grootste kanshebbers voor maffia.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef lynda het volgende:
Ik stond net in de supermarkt en was meer bezig met moordverhalen bedenken dan de boodschappen..
Nu mag ik weer terug
Ik stond net in de supermarkt en was meer bezig met moordverhalen bedenken dan de boodschappen..
Nu mag ik weer terug
Nu mag ik weer terug
Oh ik dacht dat ik al de enige was... ik ben er ook continue mee bezig in mijn hoofdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef lynda het volgende:
Nu mag ik weer terug
Dat nog net niet, gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zo aan de kassa mompelend "... wurgen of kapotsnijden..."
.
Zullen ze wel raar staan te kijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zo aan de kassa mompelend "... wurgen of kapotsnijden..."
.
dank om te verdedigen, maar niet nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik verdedig je niet, ik zeg alleen dat C_A ook erg verdacht wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zullen ze wel raar staan te kijken
[..]
dank om te verdedigen, maar niet nodig![]()
19:00 zal het blijken wie, en dan weer afwachten wat de nachtwaker en de rest doet
Jij beleeft het wel erg intensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:17 schreef tombolafan het volgende:
charmed_angel (9) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik, DuTank, PS, Hara, Tombo
Crazy-M (5) Breezerslet17, Maarten - Pieter, IJs, AlbinoBambi, charmed_angel
Gomi (1) Crazy-M,
Nu al zin in morgen, hinthunten
En ik werd vannacht half wakker, zag het rode lichtje van mn wekkerradio en dacht ineens: "scherpschutters!MAFFIA!
"
Dus het kan altijd erger
Ik had ook wel een programma met scherpschutters gezien gister, maar toch vond ik het wel heel ernstig eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij beleeft het wel erg intens
Vier en de extra stem van de dorpsoudste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef tdrone het volgende:
hoeveel mensen zouden nog moeten stemmen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zeg maar tegen haar dat ze dat van mij niet mag
dan zul je zien dat je de hele tijd al fout zit door mij te verdenkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef DuTank het volgende:
nachtwaker moet idd tdrone ofzo pakken vanavond
ik vind jou verdacht... watching you....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef DuTank het volgende:
nachtwaker moet idd tdrone ofzo pakken vanavond
Die is dood! speltechnisch dan hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu is het weer wachten op Anne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |