Ik moest lachenquote:
Je draait je om in je grafquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief tegen mij doen ookal ben ik dood![]()
Ik ben blij dat je deze UI niet hebt gebruikt in het spel... dan hadden we 5 kills door epileptische aanvallen kunnen schrijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief tegen mij doen ookal ben ik dood![]()
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je deze UI niet hebt gebruikt in het spel... dan hadden we 5 kills door epileptische aanvallen kunnen schrijven
Ik gok over 4 of 5 dagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever is![]()
Wanneer begint de volgende ronde ongeveer denken jullie? Over een week ofzo?
als het spel is afgelopenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever is![]()
Wanneer begint de volgende ronde ongeveer denken jullie? Over een week ofzo?
Nee maar zocht iets voor de zwarte vlek, en zag in 1 keer jou UIquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
En nadat ik op je stem ben ik opeens verdacht
sorry deze redenering volg ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef DuTank het volgende:
Reden: ik denk dat ze allebei maffia zijn en dan kan ik beter c_a een grotere voorsprong geven.. als c_a maffia is, dan is o.a. tdrone het zeker ook
ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
sorry deze redenering volg ik niet
dit /\quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet helemaal
Maar ik was al verdacht bij DuTank voordat het spel begonnen was
Misschien is hij zelf wel maffia
ja de hints wijzen niet naar jou in ieder geval maar ik vraag me wel af waarom je me de hele tijd (vanaf het begin) al verdacht zit te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef DuTank het volgende:
Nah, jullie komen teveel voor elkaar op. 100% garandeer ik dat ik dorp ben.
intuïtie en de hints die vervolgens naar voren kwamen wijzen ook nog eens jullie kant op..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja de hints wijzen niet naar jou in ieder geval maar ik vraag me wel af waarom je me de hele tijd (vanaf het begin) al verdacht zit te maken
je hebt het verkeerde lijstjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
##voteCrazy-M. Omdat heel vaag aan het doen (vage hints geven etc.) en veel aanwijzingen.
tdrone (2) DuTank, charmed_angel
charmed_angel (4) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik
Crazy-M (2) Breezerslet17, Maarten-Pieter
Gomi (1) Crazy-M
kijk nog ff goed, want je hebt niet de laatste stand gebruiktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
##voteCrazy-M. Omdat heel vaag aan het doen (vage hints geven etc.) en veel aanwijzingen.
Gomi (1) Crazy-M
Thanksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt het verkeerde lijstje
charmed_angel (5) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik, DuTankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gomi (1) Crazy-M
C_A gedroeg zich ook erg verdacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind c_a en CM beiden erg verdacht, maar door het gedrag ga ik deze stemming voor CM.
##vote Crazy-M
charmed_angel (6) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik, DuTank, PS
Crazy-M (3) Breezerslet17, Maarten - Pieter, IJs
Gomi (2) Crazy-M, charmed_angel
Klopt, maar ik moet toch iemand kiezen. En zoals het er nu uitziet wordt het vandaag toch c_a die gelyncht wordt, dus enorm veel invloed heeft mijn stem toch niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef dakraam het volgende:
[..]
C_A gedroeg zich ook erg verdacht.
Dat zegt zij ook, en aangezien er weinig reden is om te ontkennen dat C-M verdacht is, is het raar dat jij reageertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef dakraam het volgende:
[..]
Beter gaat de nachtwaker bij een van hun winkelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef DuTank het volgende:
tdrone, c_a en C-M zijn de grootste kanshebbers voor maffia.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef lynda het volgende:
Ik stond net in de supermarkt en was meer bezig met moordverhalen bedenken dan de boodschappen..
Nu mag ik weer terug
Ik stond net in de supermarkt en was meer bezig met moordverhalen bedenken dan de boodschappen..
Nu mag ik weer terug
Nu mag ik weer terug
Oh ik dacht dat ik al de enige was... ik ben er ook continue mee bezig in mijn hoofdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef lynda het volgende:
Nu mag ik weer terug
Dat nog net niet, gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zo aan de kassa mompelend "... wurgen of kapotsnijden..."
.
Zullen ze wel raar staan te kijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zo aan de kassa mompelend "... wurgen of kapotsnijden..."
.
dank om te verdedigen, maar niet nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik verdedig je niet, ik zeg alleen dat C_A ook erg verdacht wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zullen ze wel raar staan te kijken
[..]
dank om te verdedigen, maar niet nodig![]()
19:00 zal het blijken wie, en dan weer afwachten wat de nachtwaker en de rest doet
Jij beleeft het wel erg intensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:17 schreef tombolafan het volgende:
charmed_angel (9) PatriQue89, tdrone, dakraam, Tha_Erik, DuTank, PS, Hara, Tombo
Crazy-M (5) Breezerslet17, Maarten - Pieter, IJs, AlbinoBambi, charmed_angel
Gomi (1) Crazy-M,
Nu al zin in morgen, hinthunten
En ik werd vannacht half wakker, zag het rode lichtje van mn wekkerradio en dacht ineens: "scherpschutters!MAFFIA!
"
Dus het kan altijd erger
Ik had ook wel een programma met scherpschutters gezien gister, maar toch vond ik het wel heel ernstig eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij beleeft het wel erg intens
Vier en de extra stem van de dorpsoudste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef tdrone het volgende:
hoeveel mensen zouden nog moeten stemmen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zeg maar tegen haar dat ze dat van mij niet mag
dan zul je zien dat je de hele tijd al fout zit door mij te verdenkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef DuTank het volgende:
nachtwaker moet idd tdrone ofzo pakken vanavond
ik vind jou verdacht... watching you....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef DuTank het volgende:
nachtwaker moet idd tdrone ofzo pakken vanavond
Die is dood! speltechnisch dan hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu is het weer wachten op Anne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |