Ik moest lachenquote:
Je draait je om in je grafquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief tegen mij doen ookal ben ik dood![]()
Ik ben blij dat je deze UI niet hebt gebruikt in het spel... dan hadden we 5 kills door epileptische aanvallen kunnen schrijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief tegen mij doen ookal ben ik dood![]()
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je deze UI niet hebt gebruikt in het spel... dan hadden we 5 kills door epileptische aanvallen kunnen schrijven
Ik gok over 4 of 5 dagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever is![]()
Wanneer begint de volgende ronde ongeveer denken jullie? Over een week ofzo?
als het spel is afgelopenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende ronde maak ik eentje die nog hyperactiever is![]()
Wanneer begint de volgende ronde ongeveer denken jullie? Over een week ofzo?
Nee maar zocht iets voor de zwarte vlek, en zag in 1 keer jou UIquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
En nadat ik op je stem ben ik opeens verdacht
sorry deze redenering volg ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:36 schreef DuTank het volgende:
Reden: ik denk dat ze allebei maffia zijn en dan kan ik beter c_a een grotere voorsprong geven.. als c_a maffia is, dan is o.a. tdrone het zeker ook
ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
sorry deze redenering volg ik niet
dit /\quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet helemaal
Maar ik was al verdacht bij DuTank voordat het spel begonnen was
Misschien is hij zelf wel maffia
ja de hints wijzen niet naar jou in ieder geval maar ik vraag me wel af waarom je me de hele tijd (vanaf het begin) al verdacht zit te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef DuTank het volgende:
Nah, jullie komen teveel voor elkaar op. 100% garandeer ik dat ik dorp ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |