Nou die pasta met cacao ook nietquote:
Je hebt er zo één die vanzelf op zou moeten springen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Peter het volgende:
Ik wil morgen rond 17.30 uur aankomen bij walibi... tijd zat nog. Tent staat binnen 30 seconden
Oehquote:
Verkopen ze daar eten dan? Behalve snoep?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oehmaar in de saus van gekarameliseerde uitjes en rode wijn des te meer
De Xenos is echt fijn voor eten!!
De xenos is juist ooit begonnen als toko. Al die andere shit is er later pas bijgekomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verkopen ze daar eten dan? Behalve snoep?
Omdat een kroeg waar jij elke dag te vinden bent vast heel tof isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, Erik en Steve...
Waarom de Regenboog trouwens?
Neuh, en al naar gelang ik zin heb neem ik nog een 2e tentje meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Ang3l het volgende:
O zo'n pop-up ding?
Vind je die niet veel te laag?
Niemand heeft ons uitgenodigdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het best spannend is ene groep uit te nodigen in een kroeg waar jij iedere avond komt
Dat doet hij ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt er zo één die vanzelf op zou moeten springen?
En anders zet ik zelf een tentje opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren is Peter toch ook helemaal niet zo groot? Who needs a big tent?
Erik gaat roddels verzamelen over Vlarp?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het best spannend is ene groep uit te nodigen in een kroeg waar jij iedere avond komt
ZIjn die crew campings trouwens druk of niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, en al naar gelang ik zin heb neem ik nog een 2e tentje meevoor de rest van de zooi
Lekker rustig meestal. Er slapen altijd wel mensen.. Tis aan de andere kant van walibi park. Met clubhuis met bar en een toiletgebouw met gratis warme douchesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZIjn die crew campings trouwens druk of niet?
Alleen als het goede roddels zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Erik gaat roddels verzamelen over Vlarp?
Ja, nou, het zit op 10 minuten lopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De xenos is juist ooit begonnen als toko. Al die andere shit is er later pas bijgekomen.
Wist ik ook niet hoor, vertelde een chinese collega van me.
Ze hebben er heel veel chinese, mexicaanse en itakiaanse gerechten en sauzen etc, best bijzondere vaak en niet duur.
Ja, naar Gay Palacequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat een kroeg waar jij elke dag te vinden bent vast heel tof is. Maar we kunnen altijd daar beginnen en dan doorgaan naar iets anders als het kut is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |