quote:
Stand #2371quote:
quote:
Stand #2371quote:
daar vroeg ik laatst naar en niemand wist 'tquote:
Ze groeien in populariteit!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
daar vroeg ik laatst naar en niemand wist 't
Je bent er deze periode bijna constant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef outtayourleague het volgende:
ik moest ook ff goed nadenken,
vorige keer was'k er waarschijnlijk niet
Stand #2371quote:
dat was de andere runner upquote:
That's the onequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef Ireyon het volgende:
De grootste baas was natuurlijk Feynman. Gelukkig maar dat-ie niks om zulke prijzen gaf.
quote:The editors of Time believed the 20th century "will be remembered foremost for its science and technology", and Einstein "serves as a symbol of all the scientists—such as Heisenberg, Bohr, Richard Feynman, ...who built upon his work".
Wat heb ik die film vroeger vaak gekeken!quote:
Stond laatst in een zaterdagpuzzel van het AD.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef Wasknijper21 het volgende:
had je die laatst ook niet gevraagd?
toch niet te lastig.quote:
Stand #2371quote:
quote:
Stand #2371quote:
quote:
Is het wel enigszins op gebaseerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef outtayourleague het volgende:
then there were none/ten little niggers
agatha christie?
Wel een leuke film waarin John Cusack een huurmoordenaar speelt.quote:
't is al goedquote:
Heb het altijd een gekke naam gevonden.quote:
Dinsdag werd in de finale van Pointless naar ministers gezocht die onder Gordon Brown gewerkt hadden.quote:
jij baasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dinsdag werd in de finale van Pointless naar ministers gezocht die onder Gordon Brown gewerkt hadden.
Het enige antwoord waar ik op kwam, Lord Adonis (Transport), zou me de jackpot hebben opgeleverd.
blijft een aparte gewoonte, met ziektes scheldenquote:
Stand #2371quote:
Stand #2371quote:
Als ik ooit nog wat voor jou kan doen, moet je het zeggen.quote:
Prima, ik stel ook wel even een vraag voor je:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:42 schreef ß het volgende:
[..]
Als ik ooit nog wat voor jou kan doen, moet je het zeggen.
jazekerquote:
Stand #2371quote:
Stand #2371quote:
Neen, eerder een provincie van Ierland. (Met het risico dat Belfast er ook een isquote:
quote:Draag geen kleren die zijn geweven uit twee soorten garen.
uit welk boek?quote:Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan
De Ulster-vlag heeft volgens mij ook een gele achtergrondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef theSummoner het volgende:
Hm ik zie nu dat ik 'm al lang goed had moeten keuren...het is de Ulster banner, en Ulster wordt nog vaak inwisselbaar met Noord-Ierland gebruikt. Officiële vlag van Noord-Ierland is echter:
Nope, das een net iets andere vlagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
De Ulster-vlag heeft volgens mij ook een gele achtergrond
quote:
quote:
Religiequote:Draag geen kleren die zijn geweven uit twee soorten garen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
MIT? Of die zal wel geen lid zijn van de Ivy-league natuurlijk...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef theSummoner het volgende:
Welke van de Ivy-league universiteiten heeft geen rechtenopleiding?
Stand #2371quote:
Sorry, ik deed het automatisch omdat ik te snel op enter gedrukt had, en ik al tijdens het versturen wist dat het fout moest zijn. Ik dacht dat het nog wel kon om de rede dat het toch wel fout moest zijn er bij te zetten, maar zal het niet meer doenquote:
Doe je het weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sorry, ik deed het automatisch omdat ik te snel op enter gedrukt had, en ik al tijdens het versturen wist dat het fout moest zijn. Ik dacht dat het nog wel kon om de rede dat het toch wel fout moest zijn er bij te zetten, maar zal het niet meer doen
Inderdaad, zag het ook. Was net aan het lezen toen hij versprongquote:
Will Banks?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welk bekend tv-personage uit een Amerikaanse sitcom studeerde aan Princeton?
Will Smith eigenlijk maar je hebt wel de goede in gedachten.quote:
Alleen posts die je antwoord bevatten mag je niet editten.quote:
Nee en met samentrekking bedoelde ik eigenlijk dat de beide namen gewoon achter elkaar worden geplakt. Stel dat het een schildpad en een slang uitbeeldde dan was het een schildpadslangquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh wacht, het zal wel een bij zijn.
quote:
een Tigerente inderdaadquote:
Stand #2371quote:Sie hat die Form einer Ente und besitzt ein tigerartiges Streifenmuster.
Mais ouiquote:
Stand #2371quote:
Die ja. Lemon grass had ik ook wel goed gerekend, omdat dat de Engelse naam is.quote:
Echt niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
foie gras is geen grassoort hoor
Te snel gereageerd... toen ik mijn reactie had verstuurd begon ik al te twijfelen of jouw antwoord wel zo serieus wasquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Te snel gereageerd... toen ik mijn reactie had verstuurd begon ik al te twijfelen of jouw antwoord wel zo serieus was
In enkelvoud (Dust Bowl), maar ik tel het natuurlijk wel goed.quote:
Niet editten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef BusterPosey het volgende:
Indonesie?
* BusterPosey googlet sneltypecursus
quote:
Stand #2371quote:
Juiste groep.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:06 schreef Mark het volgende:
Doet me nog het meeste denken aan Dad's Army maar dat was een serie
Nope.quote:
quote:
Stand #2371quote:
Dit lijkt me dezelfde film, maar dan in de Nederlandse vertaling.quote:
Volgens Wikipedia inderdaad wel ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dit lijkt me dezelfde film, maar dan in de Nederlandse vertaling.
Dat weet ik niet, ik ken alleen de Engelse titel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Stand #2371quote:
Ik dacht dat er bij hem eerst iets anders stondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Post is niet geëdit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij hem eerst iets anders stond
Stand #2371quote:
Ik moest ook wel even glimlachen toen ik je antwoord zagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Goh, laat ik dit antwoord wat veel mensen zullen weten eens rustig voluit schrijven. Goed idee.
Stand #2371quote:
Daartussen wel, maar binnen de bebouwde kom ook nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:12 schreef ß het volgende:
Van Berg en Dal naar Groesbeek. Heeft maar 4 heuvels
Stand #2371quote:
Ik was inderdaad even een broodje halen. Ik had nog ca. 20 minuutjes op bevestiging van het juiste antwoord gewacht, maar toen werd ik echt te gammel.quote:
Stand #2371quote:
Stand #2371quote:
"Shamed be he who thinks evil of it"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:49 schreef Wasknijper21 het volgende:
shame on them who think bad of it?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef tong80 het volgende:
God save the Queen, the fascist regime.
lolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
"Shamed be he who thinks evil of it"
Maar ik keur het goed als je een potje wilt schaken
inderdaadquote:
quote:
Ik had hem al goedgekeurd, ik vond mijn eigen vraagstelling namelijk iets te vaag, bij nader inzien.quote:
2 verschillende kleurenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Mark het volgende:
Wat was er ook alweer zo bijzonder aan de kijkers van David Bowie?
de accomodatiespier in zijn ene oog werkt niet goed waardoor zijn ene pupil groter isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Mark het volgende:
Wat was er ook alweer zo bijzonder aan de kijkers van David Bowie?
Tikkie terug!quote:
quote:
Zeer herkenbaar, meesterlijk spel. Toevallig vorige week nog eens een keer begonnen met een spelletje Civ IV Beyond The Sword. Zal nooit vervelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Wasknijper21 het volgende:
daar zit toch een groot deel van mijn tijd in in mijn tienerjaren in dat spel
quote:De-formatie is een door vliegtuigen uitgevoerd saluut, als onderdeel van een flypast ter gelegenheid van een begrafenis of herdenking van een piloot.
En dat wou ik vragenquote:
Nee heeft er mee te maken dat in sommige omstandigheden warm water sneller bevriest dan koud water, per toeval ontdekt door een afrikaanse middelbare scholier, hence the namequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef Wasknijper21 het volgende:
is dat dat het juist uitzet vlak onder het nulpunt ipv krimpt?
quote:The Mpemba effect is the observation that warmer water sometimes freezes faster than colder water. Although the observation has been verified, there is no single scientific explanation for the effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |