Stand #2371quote:
Ik was inderdaad even een broodje halen. Ik had nog ca. 20 minuutjes op bevestiging van het juiste antwoord gewacht, maar toen werd ik echt te gammel.quote:
Stand #2371quote:
Stand #2371quote:
"Shamed be he who thinks evil of it"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:49 schreef Wasknijper21 het volgende:
shame on them who think bad of it?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef tong80 het volgende:
God save the Queen, the fascist regime.
lolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
"Shamed be he who thinks evil of it"
Maar ik keur het goed als je een potje wilt schaken
inderdaadquote:
quote:
Ik had hem al goedgekeurd, ik vond mijn eigen vraagstelling namelijk iets te vaag, bij nader inzien.quote:
2 verschillende kleurenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Mark het volgende:
Wat was er ook alweer zo bijzonder aan de kijkers van David Bowie?
de accomodatiespier in zijn ene oog werkt niet goed waardoor zijn ene pupil groter isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Mark het volgende:
Wat was er ook alweer zo bijzonder aan de kijkers van David Bowie?
Tikkie terug!quote:
quote:
Zeer herkenbaar, meesterlijk spel. Toevallig vorige week nog eens een keer begonnen met een spelletje Civ IV Beyond The Sword. Zal nooit vervelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Wasknijper21 het volgende:
daar zit toch een groot deel van mijn tijd in in mijn tienerjaren in dat spel
quote:De-formatie is een door vliegtuigen uitgevoerd saluut, als onderdeel van een flypast ter gelegenheid van een begrafenis of herdenking van een piloot.
En dat wou ik vragenquote:
Nee heeft er mee te maken dat in sommige omstandigheden warm water sneller bevriest dan koud water, per toeval ontdekt door een afrikaanse middelbare scholier, hence the namequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef Wasknijper21 het volgende:
is dat dat het juist uitzet vlak onder het nulpunt ipv krimpt?
quote:The Mpemba effect is the observation that warmer water sometimes freezes faster than colder water. Although the observation has been verified, there is no single scientific explanation for the effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |