blijft een aparte gewoonte, met ziektes scheldenquote:
Stand #2371quote:
Stand #2371quote:
Als ik ooit nog wat voor jou kan doen, moet je het zeggen.quote:
Prima, ik stel ook wel even een vraag voor je:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:42 schreef ß het volgende:
[..]
Als ik ooit nog wat voor jou kan doen, moet je het zeggen.
jazekerquote:
Stand #2371quote:
Stand #2371quote:
Neen, eerder een provincie van Ierland. (Met het risico dat Belfast er ook een isquote:
quote:Draag geen kleren die zijn geweven uit twee soorten garen.
uit welk boek?quote:Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan
De Ulster-vlag heeft volgens mij ook een gele achtergrondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef theSummoner het volgende:
Hm ik zie nu dat ik 'm al lang goed had moeten keuren...het is de Ulster banner, en Ulster wordt nog vaak inwisselbaar met Noord-Ierland gebruikt. Officiële vlag van Noord-Ierland is echter:
Nope, das een net iets andere vlagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
De Ulster-vlag heeft volgens mij ook een gele achtergrond
quote:
quote:
Religiequote:Draag geen kleren die zijn geweven uit twee soorten garen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
MIT? Of die zal wel geen lid zijn van de Ivy-league natuurlijk...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef theSummoner het volgende:
Welke van de Ivy-league universiteiten heeft geen rechtenopleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |