Stand #2371quote:
Sorry, ik deed het automatisch omdat ik te snel op enter gedrukt had, en ik al tijdens het versturen wist dat het fout moest zijn. Ik dacht dat het nog wel kon om de rede dat het toch wel fout moest zijn er bij te zetten, maar zal het niet meer doenquote:
Doe je het weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sorry, ik deed het automatisch omdat ik te snel op enter gedrukt had, en ik al tijdens het versturen wist dat het fout moest zijn. Ik dacht dat het nog wel kon om de rede dat het toch wel fout moest zijn er bij te zetten, maar zal het niet meer doen
Inderdaad, zag het ook. Was net aan het lezen toen hij versprongquote:
Will Banks?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welk bekend tv-personage uit een Amerikaanse sitcom studeerde aan Princeton?
Will Smith eigenlijk maar je hebt wel de goede in gedachten.quote:
Alleen posts die je antwoord bevatten mag je niet editten.quote:
Nee en met samentrekking bedoelde ik eigenlijk dat de beide namen gewoon achter elkaar worden geplakt. Stel dat het een schildpad en een slang uitbeeldde dan was het een schildpadslangquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh wacht, het zal wel een bij zijn.
quote:
een Tigerente inderdaadquote:
Stand #2371quote:Sie hat die Form einer Ente und besitzt ein tigerartiges Streifenmuster.
Mais ouiquote:
Stand #2371quote:
Die ja. Lemon grass had ik ook wel goed gerekend, omdat dat de Engelse naam is.quote:
Echt niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
foie gras is geen grassoort hoor
Te snel gereageerd... toen ik mijn reactie had verstuurd begon ik al te twijfelen of jouw antwoord wel zo serieus wasquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Te snel gereageerd... toen ik mijn reactie had verstuurd begon ik al te twijfelen of jouw antwoord wel zo serieus was
In enkelvoud (Dust Bowl), maar ik tel het natuurlijk wel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |