SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel gebruikte termenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lagfix
Veel mensen klagen dat hun telefoon zou lagen. De grootste reden hiervoor is dat Samsung gebruikt maakt van een zogeheten RFS-bestandsindeling waardoor het geheugen een zeer lage leessnelheid zou krijgen. Oplossing hiervoor is de bestandsindeling veranderen in Ext2 of Ext4. Op Xda-developers zijn veel oplossingen te vinden voor dit probleem.
Enkele voorbeelden hiervan zijn
• Speedmodkernel
• Voodoo Lagfix
• OCLF
Bekende tweaks
• Voodoo sound, color, sharpness fix
• OV/UC, oftewel onder en overclocken
Links naar boeiende tweeps
SuperCurio-Ontwikkelaar voodoo lag-, sound-, colorfix
Romkitchen-Nieuws over romkitchen
Codeworkx- Ontwikkelaar CM7 voor SGS
Handige links en tutorials
3 button combo-fix voor wie deze niet heeft [Belangrijk]
EFS-folder back-up [Belangrijk]
Rooten van je telefoon
Voor de gevorde gebruiker die alles uit zijn telefoon wil halen
Geflashed toestel wat niet meer opstart herstellen
Vorige delen:
Samsung Galaxy S #1 - Kom maar door met die yoghurt!
Samsung Galaxy S #2
Samsung Galaxy S #3
Samsung Galaxy S #4
Samsung Galaxy S #5
Samsung Galaxy S #6
Samsung Galaxy S #7 Flashen, flashen en nog eens flashen.
Samsung Galaxy S #8 Waar je je eigen rom kan bakken
Samsung Galaxy S #9
Samsung Galaxy S #10 waar het Gingerbread-deeg al in de oven ligt.
Samsung Galaxy S #11 Eerder officiele Gingerbread hebben dan HTC!
Samsung Galaxy S #12 Threekransje van Pino en Kandijfijn met peperkoek
Samsung Galaxy S #13 waar je alles kan vinden!
Samsung Galaxy S #14 blijkt leerzamer dan vaders zouden willen.
Samsung Galaxy S #15 Met Regina3d en TW4 ?
AlarmDroidquote:
Mjah, de software van Samsung is al stukken beter dan in het begin. Wanneer je graag root-toegang wil voor bepaalde taken kan het wel makkelijk zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb nog de standaard software op mijn i9000...is het aan te bevelen de telefoon te flashen/rooten of hoe je het ook mag noemen...
Dat ie vaak uitvalt en ik de batterij eruit moet halen kan ik niet echt beter noemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, de software van Samsung is al stukken beter dan in het begin. Wanneer je graag root-toegang wil voor bepaalde taken kan het wel makkelijk zijn.
Ow, is eigenlijk alleen van horen zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ie vaak uitvalt en ik de batterij eruit moet halen kan ik niet echt beter noemen.
Kandijfijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik leef nog![]()
,
CM7 <3,...
Druk druk druk
Ik al een week of twee na aankoop niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ow, is eigenlijk alleen van horen zeggen, ik draai al maanden geen stock meer
Een uur of 7 na de aankoop niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kandijfijn.
Jij.
Ik ook nog steeds CM7, maar mn batterijtijd is kut onder gebruik..
[..]
Ik al een week of twee na aankoop niet meer.
Net zo slim als Pino112 proberen te wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat moet ik doen dan om die andere software te krijgen?
Maar maar maar, jij zat al enige tijd in tha scene, ik was compleet noobie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Een uur of 7 na de aankoop niet meer, althans toen had ik root
Flashen van Froyo beta 48 uur ofzo, andere rom iets van een week
.
Nu alleen geen tijd meer voor zowat, of vooral geen zin om er weer tijd in te steken. CM7 is ook gewoon *klik klik en hij doet updaten
The scenequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar maar maar, jij zat al enige tijd in tha scene, ik was compleet noobie.
Oke, een keer een HTC op WM gebricked, meer niet.
Kan ook wel <2 weken zijn, dat zou ik dan moeten opzoeken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar applicaties gaan. links klikken en kiezen voor bewerken. en dan weer icoontjes verslepen vanuit je aplicaties naar de balk.
ik weet t... ik ben goedquote:
Een goed alternatief heb ik nog niet gevonden, maar als je de app Home switcher hebt (of installeert) kan je kiezen welke launcher je wilt gebruiken, hoef je pro niet eens voor te verwijderen geloof ik. Anders gewoon via instellingen>toepassingen beheren dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Hoe kan ik launcher pro weer verwijderen? En wat is een stabiel en snel alternatief?
Go Launcher EX.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Hoe kan ik launcher pro weer verwijderen? En wat is een stabiel en snel alternatief?
thanks, zal launcher ex proberen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Go Launcher EX.
Launcherpro gewoon verwijderen op de manier hoe je een andere app ook verwijdert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |