Ik heb nu wel hele tijd dat hij heel vaak switched van 3G naar H en weer terug, weet iemand waaraan dit ligt?quote:
Aan de dekking van je provider.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Ik heb nu wel hele tijd dat hij heel vaak switched van 3G naar H en weer terug, weet iemand waaraan dit ligt?
Bedankt alvast.
Tof. Ik heb hem linksboven ook niet staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef jampot het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn provider? (achternaam ff geblurd)[ afbeelding ]
Bij Miui staat daar de provider, andere roms inderdaad niet. Ik had het nu veranderd naar mn naam, maar kan natuurlijk ook wat anders zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef Nizno het volgende:
mijn provider staat daar ook niet....
alleen icoontjes als ik mail tweet of iets heb.
Maar hoe, das de questionquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:16 schreef jampot het volgende:
[..]
Bij Miui staat daar de provider, andere roms inderdaad niet. Ik had het nu veranderd naar mn naam, maar kan natuurlijk ook wat anders zijn
ah dankquote:
quote:
gewoon alarmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat is die tijdbom op je scherm?
naar applicaties gaan. links klikken en kiezen voor bewerken. en dan weer icoontjes verslepen vanuit je aplicaties naar de balk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |