Kies via WiFi werkt bij mij niet (kan telefoon niet vinden), wel via USB (ook op USB 3.0 poorten). Kies Air is ook wel een handig alternatief, maar daar kun je geen updates mee doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
hmpff, KIES ziet mn telefoon nietals ik m aansluit en kies voor kies (
) dan gebeurt er niks. kan dus ook niet updaten. massa opslag werkt wel gewoon. was ist los?
nieuwste versie downloaden? Mijn computer zag de mijne gister ook niet meer. Nieuwste versie gedownload en nu geen problemen meer..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
hmpff, KIES ziet mn telefoon nietals ik m aansluit en kies voor kies (
) dan gebeurt er niks. kan dus ook niet updaten. massa opslag werkt wel gewoon. was ist los?
Da's wel zonde. Ik heb meteen een beschermcase gekocht toen m'n SGS2 binnen was, want zo'n dun ding laat je gemakkelijk stuiteren lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef Vicky het volgende:
mijn beeldscherm is kapot
mijn moeder heeft van de week mijn telefoon op een stenen vloer laten vallen.. er zit een scheur in het beeldscherm van boven tot onder. Ik ga 'm straks ter reparatie aanbieden, hoop dat ie snel weer terug is.
Hey, ik heb nu wel 3G boven in, maar er gebeurd nog niks?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef Nizno het volgende:
doe eens puur een nieuwe APN maken met alleen de naam ingevuld en bij APN internet invullen.
de rest standaard laten
Wordt die niet overgeslagen voor 3.2quote:
Nee, ik zit er al een klein weekje op zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wordt die niet overgeslagen voor 3.2
dan zou je zeggen dat er idd iets fout staat in de originele instellingen die je had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:06 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Hey, ik heb nu wel 3G boven in, maar er gebeurd nog niks?
ik heb t juist sinds ik de nieuwste versie hebquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
nieuwste versie downloaden? Mijn computer zag de mijne gister ook niet meer. Nieuwste versie gedownload en nu geen problemen meer..mijn beeldscherm is kapot
mijn moeder heeft van de week mijn telefoon op een stenen vloer laten vallen.. er zit een scheur in het beeldscherm van boven tot onder. Ik ga 'm straks ter reparatie aanbieden, hoop dat ie snel weer terug is.
Jij ook nog CM7 dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef jampot het volgende:
[..]
Nee, ik zit er al een klein weekje op zelfs.
Nu werkt het, thanks man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef Nizno het volgende:
doe eens puur een nieuwe APN maken met alleen de naam ingevuld en bij APN internet invullen.
de rest standaard laten
Ik zie het al ik was in de war met 2.5quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef jampot het volgende:
[..]
Nee, ik zit er al een klein weekje op zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |