Nu werkt het, thanks man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef Nizno het volgende:
doe eens puur een nieuwe APN maken met alleen de naam ingevuld en bij APN internet invullen.
de rest standaard laten
Ik zie het al ik was in de war met 2.5quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef jampot het volgende:
[..]
Nee, ik zit er al een klein weekje op zelfs.
Ik heb nu wel hele tijd dat hij heel vaak switched van 3G naar H en weer terug, weet iemand waaraan dit ligt?quote:
Aan de dekking van je provider.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Ik heb nu wel hele tijd dat hij heel vaak switched van 3G naar H en weer terug, weet iemand waaraan dit ligt?
Bedankt alvast.
Tof. Ik heb hem linksboven ook niet staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef jampot het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn provider? (achternaam ff geblurd)[ afbeelding ]
Bij Miui staat daar de provider, andere roms inderdaad niet. Ik had het nu veranderd naar mn naam, maar kan natuurlijk ook wat anders zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef Nizno het volgende:
mijn provider staat daar ook niet....
alleen icoontjes als ik mail tweet of iets heb.
Maar hoe, das de questionquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:16 schreef jampot het volgende:
[..]
Bij Miui staat daar de provider, andere roms inderdaad niet. Ik had het nu veranderd naar mn naam, maar kan natuurlijk ook wat anders zijn
ah dankquote:
quote:
gewoon alarmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat is die tijdbom op je scherm?
naar applicaties gaan. links klikken en kiezen voor bewerken. en dan weer icoontjes verslepen vanuit je aplicaties naar de balk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |