Hiermee nog wel. Met een sterker Europa en meer macht gaat het mis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Over het opblazen van het kabinet gesproken... Hoewel ik verwacht dat de gemiddelde PVV-kiezer alles slikt wat Wilders beweerd, hoe kunnen ze dit verkopen aan hun achterban? Gewoon (wederom) vingertje wijzen?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hiermee nog wel. Met een sterker Europa en meer macht gaat het mis.
vergeet niet dat Wilders uit de partij komt die dit tot een kunstvorm heeft verheven: de VVD.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Over het opblazen van het kabinet gesproken... Hoewel ik verwacht dat de gemiddelde PVV-kiezer alles slikt wat Wilders beweerd, hoe kunnen ze dit verkopen aan hun achterban? Gewoon (wederom) vingertje wijzen?
CDA was erger de afgelopen paar jaar (zie bijv. "u draait & u liegt", terwijl het CDA veel vaker draait & draaide)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
vergeet niet dat Wilders uit de partij komt die dit tot een kunstvorm heeft verheven: de VVD.
Wanneer er daadwerkelijk een centrale regering komt met meer macht en geld kan de PVV dat echt niet verkopen aan de achterban. Het piept en het kraakt nu al.quote:
Ligt er een beetje aan hoe ze gaan stemmen, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer er daadwerkelijk een centrale regering komt met meer macht en geld kan de PVV dat echt niet verkopen aan de achterban. Het piept en het kraakt nu al.
Hij had mijn LaPo ingepiktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef JoaC het volgende:
Mensen, de laatste poster opent nieuw deel.
Is in heel FOK! zo.
Het is toch inmiddels wel duidelijk hoe dom die achterban is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Dat de SP ook bij machte is om de houding van de statisticus aan te nemen en met verliescijfers (laatste verkiezing) toch een positief beeld te scheppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist, krijsende buurkinderen. wat zei hij?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat de SP ook bij machte is om de houding van de statisticus aan te nemen en met verliescijfers (laatste verkiezing) toch een positief beeld te scheppen.
Roemer kon het erg waarderen
was even te laat, sorry..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef JoaC het volgende:
Hij is gereekst, dus "open nieuw deel" is voor laatste poster
Ik vind haar betoog eigenlijk best helder & (itt de regering & PVV) duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Dutchnative het volgende:
Jezus, wat is die Van Gent een ongelooflijke zeur
wat ik hier zie is een coalitie die torens hoger wil bouwen en daarbij de stenen uit het fundament wil halen..quote:
Heb niet alles gehoord, maar die toon van d'r, tsjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind haar betoog eigenlijk best helder & (itt de regering & PVV) duidelijk.
Ze is ook niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind haar betoog eigenlijk best helder & (itt de regering & PVV) duidelijk.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef JoaC het volgende:
Haar stem zeurt, maar haar woorden raken
Hm, vond haar juist wel leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje het Halsema probleem, zullen we dan maar zeggen
Jij misschien wel... Vele mensen op FOK! niet. Ik vond Halsema ook niet erg om naar te luisteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, vond haar juist wel leuk om naar te luisteren
Vind het maar een verschrikkelijk wijf. De toon, het verongelijkte en de valse argumenten of verwijten. Bah.quote:
Tsja, dat hou je altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij misschien wel... Vele mensen op FOK! niet. Ik vond Halsema ook niet erg om naar te luisteren.
Maar, zou je haar doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Vind het maar een verschrikkelijk wijf. De toon, het verongelijkte en de valse argumenten of verwijten. Bah.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb niet alles gehoord, maar die toon van d'r, tsja
Een erg helder verhaal wat ik heb gehoord tot nu toe van Van Gent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Blistering het volgende:
Vind het allemaal nog best goed klinken van Van Gent, veel waar ik het wel mee eens ben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef Mestras het volgende:
Ineke van Gent gaf een ''box'' aan die Jesse Klaver...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef Mestras het volgende:
Ineke van Gent gaf een ''box'' aan die Jesse Klaver...
Oh dat is niet typisch iets voor de ambtenarij hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
Typisch voorbeeld van de ambtenarij... Te laat op hun eigen vergadering
waar in een kwartiertje meer wordt geconsumeerd dan een jaar bij een hele volkswijk vol henks en ingrids..quote:
ergste is nog, pas over een jaar of 10 wordt duidelijk of het geld terugkomt of niet. Maw: compleet nutteloze uitspraak van de PVV, maar de stemmers zullen het wel een "meesterzet" vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die PVV toch. Het kabinet heeft een probleem als Nederland het gaat dat het in Griekenland heeft gestoken niet terugkrijgt. Volgens Van Dijck is de kans echter klein dat we onze centen terugkrijgen. Maar het kabinet heeft geen probleem, ofzo, want zolang er geen meerderheid tegen het Griekse noodpakket is, kan de PVV niets doen. Uuhm, wat, tsja, rara politiepetje.
Als je nu pas instapt, een half debat met veel vuurwerk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Belangrijke dingen gemist trouwens?
Kans lijkt mij ook klein.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ergste is nog, pas over een jaar of 10 wordt duidelijk of het geld terugkomt of niet. Maw: compleet nutteloze uitspraak van de PVV, maar de stemmers zullen het wel een "meesterzet" vinden.
Het is gewoon een partij voor mensen met een achterlijk klein brein. Het kabinet slaat een weg in die de PVV tot op het bot moet haten, maar uit angst voor een links kabinet, laat zij het kabinet met rust.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ergste is nog, pas over een jaar of 10 wordt duidelijk of het geld terugkomt of niet. Maw: compleet nutteloze uitspraak van de PVV, maar de stemmers zullen het wel een "meesterzet" vinden.
Heb ik wel, maar wil er het liefste ook tegelijkertijd bij Fok!kenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt, wordt ook uitgezonden op NL1 (tot 18:00 wss, maar goed)
Mark Rutte is eindelijk uit de kast gekomen en kondigde aan dat hij best wel in een musical wil spelen maar dan wél met een mailliot aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Belangrijke dingen gemist trouwens?
maw: het land besturen op basis van de peilingen... Was dat niet wat de PVV andere partijen van beschuldigde?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een partij voor mensen met een achterlijk klein brein. Het kabinet slaat een weg in die de PVV tot op het bot moet haten, maar uit angst voor een links kabinet, laat zij het kabinet met rust.
Geen laptop?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar wil er het liefste ook tegelijkertijd bij Fok!ken
Tja, ze zei dat het swaffelen van jouw oren met haat clit weinig resultaat boekte... Ze moet ietsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Rita Verdonk verklaarde haar oneindige liefde aan Rvdlaak en heeft will hem swaffelen met d'r linkertepel.
Jawel, maar ben de accu kwijtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen laptop?
[..]
Tja, ze zei dat het swaffelen van jouw oren met haat clit weinig resultaat boekte... Ze moet iets
Geen vrij stopcontact in de buurt van de tv?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jawel, maar ben de accu kwijt
Moet ik weer afsluitenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen vrij stopcontact in de buurt van de tv?
Tsja, je kunt van de achterban niet verwacht dat zij het gedrag van hun partij afkeurt. Laatst mn oom gesproken, die is helemaal idolaat van Wilders, en volgens hem is Cohen een vieze gore klootzak. Niet dat Cohen nou mijn favoriete politicus is, maar vind het wel opmerkelijk dat je een persoon die zich altijd zeer vriendelijk en netjes gedraagt, een enorme klootzak kunt vinden. Typeert voor mij de debiele denkwijze van de gemiddelde PVV-stemmer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maw: het land besturen op basis van de peilingen... Was dat niet wat de PVV andere partijen van beschuldigde?
Wat ze ook niet ontkennen overigens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een partij voor mensen met een achterlijk klein brein. Het kabinet slaat een weg in die de PVV tot op het bot moet haten, maar uit angst voor een links kabinet, laat zij het kabinet met rust.
Is maar ff & het beeld op NL1 is een stuk helderderquote:
Het is mij ook al meerdere keren opgevallen dat het niet uitmaakt wat bepaalde politici ook zeggen, de PVV'er zal altijd van mening zijn dat het niet klopt & precies het tegenovergestelde zeggen. Cohen is hier een voorbeeld van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je kunt van de achterban niet verwacht dat zij het gedrag van hun partij afkeurt. Laatst mn oom gesproken, die is helemaal idolaat van Wilders, en volgens hem is Cohen een vieze gore klootzak. Niet dat Cohen nou mijn favoriete politicus is, maar vind het wel opmerkelijk dat je een persoon die zich altijd zeer vriendelijk en netjes gedraagt, een enorme klootzak kunt vinden. Typeert voor mij de debiele denkwijze van de gemiddelde PVV-stemmer.
een soort van anarchisme die vroeg of laat wel eens heel fout kan uitpakken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je kunt van de achterban niet verwacht dat zij het gedrag van hun partij afkeurt. Laatst mn oom gesproken, die is helemaal idolaat van Wilders, en volgens hem is Cohen een vieze gore klootzak. Niet dat Cohen nou mijn favoriete politicus is, maar vind het wel opmerkelijk dat je een persoon die zich altijd zeer vriendelijk en netjes gedraagt, een enorme klootzak kunt vinden. Typeert voor mij de debiele denkwijze van de gemiddelde PVV-stemmer.
Idd. Ben benieuwd hoe de PVV stemmer zou reageren als Cohen in ene verkondigt dat alle moslims het land uit moeten...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:42 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
een soort van anarchisme die vroeg of laat wel eens heel fout kan uitpakken.
Tsja, als de PVV enkel blaft maar niet bijt, dan blijft het kabinet wel zitten.quote:De gedoogconstructie is robuuster dan menigeen ter linkerzijde dacht
eerder door onkundige pluchefetisjistenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat ze ook niet ontkennen overigens.
Lekker dit, het land wordt geregeerd door angst.
Mede-oorzaak hiervan zal ook wel zijn dat men zich als links of rechts profileert.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:41 schreef RvLaak het volgende:
Het is mij ook al meerdere keren opgevallen dat het niet uitmaakt wat bepaalde politici ook zeggen, de PVV'er zal altijd van mening zijn dat het niet klopt & precies het tegenovergestelde zeggen. Cohen is hier een voorbeeld van.
Zou wel een toffe troll-actie zijn van Cohen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd hoe de PVV stemmer zou reageren als Cohen in ene verkondigt dat alle moslims het land uit moeten...
Loyaliteit heeft ie wel die Wilders, ik denk dat weinigen daar aan kunnen tippen. Daar is wel gelijk alles mee gezegdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
Een tweetje van Boekestijn:
[..]
Tsja, als de PVV enkel blaft maar niet bijt, dan blijft het kabinet wel zitten.
Het valt me op dat slechts sprake is van het hele links-rechts gezeur wanneer bepaalde partijen met one-liners op tv wil komen. Case in point: VVD, PVV, PvdA & GL.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mede-oorzaak hiervan zal ook wel zijn dat men zich als links of rechts profileert.
Wilders ziet zichzelf als rechts, en Sap, Cohen en Pechthold zijn de grootste linkse vijanden. En met vijanden ben je het nooit eens natuurlijk, zelfs niet als ze gelijk hebben. Al is het alleen maar om ze een hak te zetten.
Dat links-rechts-gedoe maakt de boel alleen maar chaotischer.
[/quote]"ja nu praat hij de PVV na!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd hoe de PVV stemmer zou reageren als Cohen in ene verkondigt dat alle moslims het land uit moeten...
Zelden gaat hij daadwerkelijk in op de standpunten van anderen. Meestal lult hij er heel nonchalant omheen. Mensen als Roemer & Pechtold prikken daar doorgaans goed doorheen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Rutte is goed, hoor.
Niet qua standpunt en handelswijze en inhoud, maar qua stijl.
Je ziet duidelijk waarom Tokkie Nederland in hem een winner ziet: smooth, snel, adrem, en weet standpunten van anderen succesvol te bagatelliseren of te verdraaien alvorens hij er nonchalant op in gaat.
En het meeste nog van de SP ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
"ja nu praat hij de PVV na!![]()
doen ze zelf natuurlijk nooit.
De PVV hangt van jatwerk aan elkaar.
mag je van een blinde darm wel verwachtenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Loyaliteit heeft ie wel die Wilders, ik denk dat weinigen daar aan kunnen tippen. Daar is wel gelijk alles mee gezegd
Tja, die zit nou eenmaal vast aan het wel werkende deel van het schijt-producerende orgaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:48 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
mag je van een blinde darm wel verwachten
nog even hard persen dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, die zit nou eenmaal vast aan het wel werkende deel van het schijt-producerende orgaan.
Als ik Pechtold zo goed begrijp, zal Nederland automatisch in aanmerking komt voor de sancties van het stabiliteitspact... En Rutte maar mooi weer blijven spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Pechtold kent zijn cijfers tenminste wel. Rutte die zich vergiste met ¤50 miljard. Dat is wel wat anders dan de prijs van een brood in de supermarkt.
Het CDA moet je van het pluche afknuppelen. Ze zullen de boel nooit laten klappen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
nog even hard persen dus.
ow wacht: het CDA zit ook in de regering, en die zijn befaamd voor het ophouden van stugge drollen..
Da's de pest met Pechtold. Vaak gelijk in debatten, maar o zo irritant als partijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:53 schreef Holograph het volgende:
Ik vind Pechtold altijd zwaar irritant, maar op dit moment heeft hij wel gelijk.
Volgens mij snapt Rutte dit echt niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik Pechtold zo goed begrijp, zal Nederland automatisch in aanmerking komt voor de sancties van het stabiliteitspact... En Rutte maar mooi weer blijven spelen
quote:'Als je als land laat zien dat je voldoende maatregelen neemt om niet in de gevarenzone te komen, dan wordt er niet ingegrepen. Dat betekent dus voor Nederland geen verlies aan soevereiniteit', aldus Rutte.
Hij is zo irritant omdat zijn bullshitdetector vrijwel feilloos is, zoals eerder gepost.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:53 schreef Holograph het volgende:
Ik vind Pechtold altijd zwaar irritant, maar op dit moment heeft hij wel gelijk.
Mooi monoloog kan ie houden he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:56 schreef eriksd het volgende:
Nou dit was toch echt een zwabberig verhaal van Rutte.
Ik heb ff gezocht, maar kon zo geen lijst vinden van gevallen kabinetten & welke partij verantwoordelijk was. Maar volgens mij had het CDA de stekker uit minimaal 1 van de kabinetten Balkenende getrokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het CDA moet je van het pluche afknuppelen. Ze zullen de boel nooit laten klappen.
Hij doet niet anders dan zwabberig lullen de laatste tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:56 schreef eriksd het volgende:
Nou dit was toch echt een zwabberig verhaal van Rutte.
Waar deed hij dat nog meer mee dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan zwabberig lullen de laatste tijd.
ze struikelden zeker over het koordje..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb ff gezocht, maar kon zo geen lijst vinden van gevallen kabinetten & welke partij verantwoordelijk was. Maar volgens mij had het CDA de stekker uit minimaal 1 van de kabinetten Balkenende getrokken.
en hij heeft nog wel zo zijn best gedaan om het te verguldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En terecht. Doen de meeste mensen wanneer ze betrapt worden op het verkopen van stierenpoep.
Beetje lastig wanneer het diarree betreftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:59 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
en hij heeft nog wel zo zijn best gedaan om het te vergulden
Met velletjes papier frummelen. Interessant bijhangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:04 schreef betyar het volgende:
Wat doet de Jager daar eigenlijk behalve Rutte in zijn reet kruipen?
Heel veel bedragen spuien, samen met heel veel afkortingen, zodat niemand het meer snapt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:04 schreef betyar het volgende:
Wat doet de Jager daar eigenlijk behalve Rutte in zijn reet kruipen?
hij kan ook rondjes gaan lopen cq, snelwandelen en koffie schenken is nog gezond voor hem.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met velletjes papier frummelen. Interessant bijhangen.
Zeer nodig.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En terecht. Doen de meeste mensen wanneer ze betrapt worden op het verkopen van stierenpoep.
Dat kan ook idd. Origami maken van de rapporten kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef betyar het volgende:
[..]
hij kan ook rondjes gaan lopen cq, snelwandelen en koffie schenken is nog gezond voor hem.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef Hukkie het volgende:
Tot nu toe zit ie voornamelijk verveeld te doen, straks moet ie aan de bak.
Ja, van die oud-staatssecretaris. Ank Huppelepupquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef Hukkie het volgende:
Staat er nou een rollator achter Roemer?
Zal hij zijn zwaan dadelijk laten zien? Of zal het servet vouw beunen zijn voor de chinees?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat kan ook idd. Origami maken van de rapporten kan ik ook wel waarderen.
Logisch, hij probeert de kamer voor te liegen. Roemer pakt hem daar op, maar hij wil dit niet toegeven.quote:
Goeie naamquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, van die oud-staatssecretaris. Ank Huppelepup
workout.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
Nu zit Roemer te overdrijven. Dit begint op een kermis/wedstrijdje te lijken wie Rutte het vaakst achter elkaar op de knieën kan krijgen om excuses te maken.
Die SP-dwaas moet terug naar z'n volksbuurt gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef Friek_ het volgende:
Hahaha, Rutte wordt echt boos. Roemer zit wel te stoken zeg.
Niet helemaal. Roemer wil duidelijkheid over de fout die Rutte heeft gemaakt. Als Rutte gewoon toegeeft fout geweest te zijn & uitlegt waarom, is de kous af. Dat wil Rutte niet, logisch dat Roemer dan doorgaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
Nu zit Roemer te overdrijven. Dit begint op een kermis/wedstrijdje te lijken wie Rutte het vaakst achter elkaar op de knieën kan krijgen om excuses te maken.
Zou je ook zo reageren als het gaat om 500.000 of 1.000.000 nieuwe verblijfsvergunningen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Die SP-dwaas moet terug naar z'n volksbuurt gaan.
Mierenneuker.
Roemer wilt per se de waarheid horen die hij hoopt dat er achter zit. Maar als dat niet zo is, kan Rutte moeilijk iets anders toegeven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet helemaal. Roemer wil duidelijkheid over de fout die Rutte heeft gemaakt. Als Rutte gewoon toegeeft fout geweest te zijn & uitlegt waarom, is de kous af. Dat wil Rutte niet, logisch dat Roemer dan doorgaat.
Zou ik in een andere situatie hetzelfde reageren? Waarschijnlijk niet. Andere situatie, immers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als het gaat om 500.000 of 1.000.000 nieuwe verblijfsvergunningen?
Alleen is het slaafje van Jabba wat leuker:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef Hukkie het volgende:
Als je de Jager zo ziet zitten, dan krijg ik steeds meer associaties met Jabba de Hut.
Had ie al gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet helemaal. Roemer wil duidelijkheid over de fout die Rutte heeft gemaakt. Als Rutte gewoon toegeeft fout geweest te zijn & uitlegt waarom, is de kous af. Dat wil Rutte niet, logisch dat Roemer dan doorgaat.
van wie? de oppositie of van zijn kabinetsleden?quote:
Van Roemerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
van wie? de oppositie of van zijn kabinetsleden?
quote:
Ben ik het niet mee eens. Iig niet van de kant van Roemer. Ik ken hem als een zuivere politicus die waarde hecht aan duidelijk- en eerlijkheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Had ie al gedaan.
Wat je nu merkt is dat het smerige links vs. rechts nu ook in de Tweede Kamer aanwezig is. De fout zelf doet er niet meer zo toe. Het gaat om beschadigen en zodoende stemmen weg te trekken.
dat is hij verplicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
De Jager doet aan wedstrijd stilzitten.
Als het om vuilspuiten gaat kunnen ze het allemaal even hard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Iig niet van de kant van Roemer. Ik ken hem als een zuivere politicus die waarde hecht aan duidelijk- en eerlijkheid.
Dat Rutte dit niet leuk vindt, is tekenend voor zijn mentaliteit richting de Kamer en het Nederlandse volk.
Enkel omdat jij je wellicht kan vinden in de politieke mening van Roemer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Iig niet van de kant van Roemer. Ik ken hem als een zuivere politicus die waarde hecht aan duidelijk- en eerlijkheid.
Dat Rutte dit niet leuk vindt, is tekenend voor zijn mentaliteit richting de Kamer en het Nederlandse volk.
die heeft ie van wikiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef Friek_ het volgende:
Merkozy.Wel een originele verhaspeling.
ehh. dat is allang duidelijk IMHOquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Haha.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef betyar het volgende:
mooie stem van de Jager, hij mist wat testosteron.
Dat klopt & dat doen ze idd allemaal. Roemer (en een aantal andere) doet dit echter zelden of nooit in de TK.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het om vuilspuiten gaat kunnen ze het allemaal even hard.
Mooi kortzichtig en domme houding.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel omdat jij je wellicht kan vinden in de politieke mening van Roemer.
Ik totaal niet. Derhalve vind ik Roemer een brutale blaaskaak die te min is voor de volksvertegenwoordiging.
En onze Geert is dat niet natuurlijk..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Derhalve vind ik Roemer een brutale blaaskaak die te min is voor de volksvertegenwoordiging.
Tja, uitzondering.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef RvLaak het volgende:
Mooi kortzichtig en domme houding.
Hoewel ik het totaal oneens ben met bijv. de SGP, vind ik vd/ Staaij en v/d Vlies fantastische politici. Perfecte vertegenwoordigers van hun achterban. Gelijk aan bijv. Graus (met strafblad & gewelddadige nijgingen).
Maw: het oneens zijn met de ideeën van een bepaalde partij != het veroordelen van de vertegenwoordigers van die partij. Dat doen enkel domme en kortzichtige mensen.
Geert is erger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:20 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
En onze Geert is dat niet natuurlijk..
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:24 schreef waht het volgende:
[..]
Geert is erger.
Zo, heb ik even een gat geslagen in je vooroordelen.
Dus jij vind het bij voorbaat veroordelen van een persoon op basis van zijn/haar politieke partij/huidskleur/seksuele geaardheid niet dom en kortzichtig? Interessant.quote:
Jij kwalificeert, volgens jouw woorden, Roemer als zodanig op basis van zijn politieke ideeën. Op mij komt het dan over alsof je niet eens luistert naar wat hij te zeggen heeft en al helemaal niet of hij gelijk kan hebben.quote:Overigens ben ik niet blij met de miljardensteun voor Mediterrane landen. Dat is echter het onderwerp niet van interacties tussen regering en laag-bij-de-grondse types als Roemer. Het is moddergooien, zieltjes winnen, huilen en roeptoeteren. Net zoals alle oppositiepartijen doen in zekere mate maar de populisten blijven onverslaanbaar op dat gebied natuurlijk.
Wat doet politieke partij in dit rijtje? Een politieke partij staat voor een verzameling standpunten die men aanhangt. Die kunnen wel degelijk dom en kortzichtig zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus jij vind het bij voorbaat veroordelen van een persoon op basis van zijn/haar politieke partij/huidskleur/seksuele geaardheid niet dom en kortzichtig? Interessant.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat doet politieke partij in dit rijtje? Een politieke partij staat voor een verzameling standpunten die men aanhangt. Die kunnen wel degelijk dom en kortzichtig zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef waht het volgende:
[..]
PvdD is vrij fanatiek tegen de EU, weerhoudt de meeste mensen van zich goed te informeren over het onderwerp. Doe maar eens een inhoudelijke discussie proberen te voeren met welke fanatiekeling dan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Thieme mag wel haar huiswerk iets beter doen met betrekking tot de EU.
ze hebben er indertijd zelf aan meegewerkt om dit mogelijk te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef RvLaak het volgende:
WTF.... Dus (bijvoorbeeld) Als de raad het wil, kan Nederland een boete krijgen (om welke reden dan ook) als 65% of minder van de EU leden daar tegen zijn...
En dat pretendeert een democratisch instituut te zijn?
Sja, de partij die je aanhangt heb je nooit een onvertogen woord over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat klopt & dat doen ze idd allemaal. Roemer (en een aantal andere) doet dit echter zelden of nooit in de TK.
Jawel, maar het wordt niet enkel door domme, kortzichtige personen gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus jij vind het bij voorbaat veroordelen van een persoon op basis van zijn/haar politieke partij/huidskleur/seksuele geaardheid niet dom en kortzichtig? Interessant.
Ik luister naar dergelijke lieden totdat weer duidelijk is welke kant het op gaat. Niet lang dus.quote:[..]
Jij kwalificeert, volgens jouw woorden, Roemer als zodanig op basis van zijn politieke ideeën. Op mij komt het dan over alsof je niet eens luistert naar wat hij te zeggen heeft en al helemaal niet of hij gelijk kan hebben.
Daar heb je inderdaad een goed punt, maar van haar vind ik het tegenvallen aangezien zij Rechten heeft gestudeerd aan de Erasmus Universiteit. Dan verwacht je toch dat ze haar juridische kennis op peil houdt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef RvLaak het volgende:
PvdD is vrij fanatiek tegen de EU, weerhoudt de meeste mensen van zich goed te informeren over het onderwerp. Doe maar eens een inhoudelijke discussie proberen te voeren met welke fanatiekeling dan ook.
hij IS ook een groot stuk in de ruimte, en nog een lul bovendien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:34 schreef Hukkie het volgende:
De Jager lult toch ook wel een groot stuk in de ruimte.
ze had het even te druk met haar dierentuinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een goed punt, maar van haar vind ik het tegenvallen aangezien zij Rechten heeft gestudeerd aan de Erasmus Universiteit. Dan verwacht je toch dat ze haar juridische kennis op peil houdt.
Ik snap echt niet dat die mongolen daar mee akkoord zijn gegaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
ze hebben er indertijd zelf aan meegewerkt om dit mogelijk te maken
Ik heb veel kritiek op de standpunten van de SP. Vooral op gebied van privacy (zie mijn avatar). Dus ik ben het zeker niet altijd met die partij eens. Sterker nog, laatste EU verkiezingen heb ik niet eens SP gestemd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, de partij die je aanhangt heb je nooit een onvertogen woord over.
Beetje oogkleppen zeg maar.
Daar verschillen wij van meningquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt niet enkel door domme, kortzichtige personen gedaan.
Ook hier verschillen wij van mening. Politieke mening en ideologie weerhoudt mij niet om een objectief oordeel te vormen over de merites van het punt dat diegene probeert te maken (naar mijn kennis, natuurlijk)quote:[..]
Ik luister naar dergelijke lieden totdat weer duidelijk is welke kant het op gaat. Niet lang dus.
En nogmaals, gelijk hebben doet er hier niet toe. Roemer wil z'n misplaatste verontwaardiging etaleren over het handelen van de regering, zoals altijd en zoals in lijn met z'n voorganger. Marijnissen was nog wel naar te luisteren maar sinds hem is het ellende geworden.
Denk het niet hoor. Ben jij altijd de nuance zelve?quote:
Ja ok, maar na zoveel tijd ben je bekent met al die verschillende punten die gemaakt kunnen worden. Dan weet je de fundamentele mening van de partij of persoon in kwestie. Dan hoef je dat niet telkens weer van vooraf aan te analyseren.quote:Ook hier verschillen wij van mening. Politieke mening en ideologie weerhoudt mij niet om een objectief oordeel te vormen over de merites van het punt dat diegene probeert te maken (naar mijn kennis, natuurlijk)
Ik zet in op rekenwonder Rutte.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef RvLaak het volgende:
OK, De Jager zegt: Nieuwe maatregelen
Rutte zei: Geen nieuwe maatregelen
Eén van 2 heeft gelogen...
Het schijnt dat ik nogal extreem kan relativeren... Genuanceerd ben ik zeldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef waht het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Ben jij altijd de nuance zelve?
Lol, om Balkende te quoten: Met de wijsheid van nu....quote:[..]
Ja ok, maar na zoveel tijd ben je bekent met al die verschillende punten die gemaakt kunnen worden. Dan weet je de fundamentele mening van de partij of persoon in kwestie. Dan hoef je dat niet telkens weer van vooraf aan te analyseren.
Ik heb zijn punt ff gemist...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ligt het nu aan mij of heeft Cohen hier gewoon gelijk?
Fundamentele meningen veranderen zelden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik nogal extreem kan relativeren... Genuanceerd ben ik zelden
[..]
Lol, om Balkende te quoten: Met de wijsheid van nu....
Maw: standpunten wijzigen nogal eens.
Nou, nee, gewoon dat men heeft gedaan alsof er niks nieuws of ingrijpends gebeurt terwijl dat wel degelijk het geval is.quote:
beetje het 65 blijft 65 verhaal van de PVV. & dat veranderde zelfs binnen een paar uur. Wat dat betreft ben ik altijd benieuwd naar wat men zegt, per situatie. Ook al verwacht ik idd dat het betoog een bepaalde richting op zal gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Fundamentele meningen veranderen zelden.
De Jager gaf dat net toe, Rutte ontkende. Hopelijk pikken de partijen dit op in tweede termijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:43 schreef Hukkie het volgende:
Cohen heeft gelijk, en die nieuwe maatregelen komen in de vorm van een nieuwe financiële autoriteit. Alleen de Jager en Rutte willen dat nog niet toegeven.
Dank, dat had ik wel meegekregenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:43 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nou, nee, gewoon dat men heeft gedaan alsof er niks nieuws of ingrijpends gebeurt terwijl dat wel degelijk het geval is.
Beetje het thema van de avond, dus.
Mijn God, is dit nog maar de eerste termijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
beetje het 65 blijft 65 verhaal van de PVV. & dat veranderde zelfs binnen een paar uur. Wat dat betreft ben ik altijd benieuwd naar wat men zegt, per situatie. Ook al verwacht ik idd dat het betoog een bepaalde richting op zal gaan.
[..]
De Jager gaf dat net toe, Rutte ontkende. Hopelijk pikken de partijen dit op in tweede termijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Mijn God, is dit nog maar de eerste termijn?
Alles om te voorkomen dat 'links' aan de macht komt volgens de PVV. Dus loyaliteit aan Rutte, wat hij ook zegt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Naïviteit bij de Jager. Alsof de PVV meer vertrouwen gaat krijgen als het IMF mee gaat doen.
Wanneer gebeurt dat bij de tweede termijn? Aan het begin? Aan het eind? Midden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:50 schreef RvLaak het volgende:
wow, 20 minuten schorsing... SP gaat dus de motie van afkeuring/wantrouwen indienen
Als de SP spreekt, ik weet de volgorde & tijden niet. Sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:50 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dat bij de tweede termijn? Aan het begin? Aan het eind? Midden?
Schaam je.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de SP spreekt, ik weet de volgorde & tijden niet. Sorry
quote:
nee, simpele haat. de PVV is dan ook een haatpartijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Alles om te voorkomen dat 'links' aan de macht komt volgens de PVV. Dus loyaliteit aan Rutte, wat hij ook zegt.
Hehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Het schijnt dat er vandaag Fèta wordt geserveerd
Niet als het een motie van wantrouwen is die door de meerderheid van de Kamer gesteund wordt. Zeker niet als het richting de Premier is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Maar goed, je kunt dat toch ook naast je neerleggen? Zoals Verdonk?
vast wel, die laten deze kans niet voorbij gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Jager gaf dat net toe, Rutte ontkende. Hopelijk pikken de partijen dit op in tweede termijn.
Het kan dus welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet als het een motie van wantrouwen is die door de meerderheid van de Kamer gesteund wordt. Zeker niet als het richting de Premier is.
Misschien kan het juridisch wel, maar niemand zal Rutte nog serieus kunnen nemen als hij dit doet.
Onbeperkt Gyros scheppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Het schijnt dat er vandaag Fèta wordt geserveerd
'Stopt het graaien'quote:
Ho, ik zei "misschien". Ik weet niet of het juridisch kan. Uit mijn hoofd kreeg Verdonk een motie van afkeuring. Da's volgens mij iets anders dan een motie van wantrouwen.quote:
niet met iemand als de jager in het gangpad, dan wordt het toch nog een karig maal..quote:
Er is toch geen formele verplichting na een motie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet als het een motie van wantrouwen is die door de meerderheid van de Kamer gesteund wordt. Zeker niet als het richting de Premier is.
Misschien kan het juridisch wel, maar niemand zal Rutte nog serieus kunnen nemen als hij dit doet.
Lijkt me wel stoer eigenlijk, met de kleinst mogelijke 'meerderheid' een motie van wantrouwen naast je neerleggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na een "normale" motie niet, hoewel het getuigd van grote minachting van de regering om deze niet uit te voeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Er is toch geen formele verplichting na een motie?
Was afkeuring:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hmm, nu begin ik ook te twijfelen over Verdonk. Ik dacht dat het een motie van wantrouwen was.
Ja die is geweldig!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Pechtold: Waarom bleef u zelf dan als minister zitten toen u ook zo'n motie aan uw broek kreeg?
Verdonk: ... uhh..... uhhh.... fuck.
!quote:Tijdens haar studententijd was Verdonk kortstondig lid van de Pacifistisch Socialistische Partij (PSP) en naar eigen zeggen eerder lid van de Politieke Partij Radicalen (PPR)[6]. Verdonk ontkende dit aanvankelijk, maar toen ze geconfronteerd werd met de door haar zelf geschreven aanmeldingsbrief alsmede aanwezigheidslijsten van PSP-vrouwengespreksgroepen, zei ze dat ze zich „daarin vergist had”.[6][7][8] Ook was Verdonk actief in de Bond van Wetsovertreders (BWO), een organisatie die opkwam voor de rechten van gevangenen. Ook werkte ze in het politiek-culturele centrum O'42. In februari 1981 raakte ze als demonstrant verzeild in de Piersonrellen, een ontruiming van een aantal kraakpanden in de Nijmeegse Piersonstraat.[9]
De jager zal wel als eerste hebben opgeschept, en dan heb je een tekort.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
Wat een verrassing... Ze zijn weer eens te laat
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
De jager zal wel als eerste hebben opgeschept, en dan heb je een tekort.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hij kwam uit de kast omdat hij er niet meer in paste.
Bij je TrouwMa dus...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef betyar het volgende:
Kut, ik moet gaan eten bij schoonmoeder.
Ik ben aan het kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef betyar het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Dat gebash van hemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wilders ereburger van Athene volgens Pechtold.
Goede vraag...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef Dutchnative het volgende:
Hoeveel ondersteuning moet er komen om de motie voldoende gesteund te laten zijn?
De helft plus 1.quote:
Jupquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef RvLaak het volgende:
Roemer... Ben benieuwd of hij de motie indient
Aanname.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor de indiening of aanname?Roemer
![]()
Motie van Afkeuring
Mijn vraag is, hoeveel steun moet een motie hebben om ingediend te kunnen worden?quote:
Geheel in lijn met wat Roemer heeft gezegd & het feit dat Rutte blijft liegen/niet de waarheid blijft vertellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef Friek_ het volgende:
Motie van afkeuring is wel lekker overdreven, maar ja. SP.
Dat heb ik dus al gezegd, ik weet niet hoeveel kamerleden de presentielijst getekend hebben ivm vakanties.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vraag is, hoeveel steun moet een motie hebben om ingediend te kunnen worden?
Er zijn er 148 toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gezegd, ik weet niet hoeveel kamerleden de presentielijst getekend hebben ivm vakanties.
Kan je wel vertellen dat alle kamerleden van CDA, VVD en PVV inpandig zijn.
Edit: ik moet leren lezen. Even opzoeken, moment.
Wat tegengesproken is door De Jagerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Sloggi het volgende:
Toch mooi hoe Rutte doet alsof de voorstellen van Merkel en Sarkozy niet op Nederland van toepassing zijn en we geen soevereiniteit inleveren.
Wie?quote:
quote:1. Een lid dat het woord voert kan daarbij moties over het in behandeling zijnde onderwerp
indienen. Zulk een motie moet kort en duidelijk geformuleerd, op schrift gebracht en door de
voorsteller ondertekend zijn; zij kan alleen in behandeling komen indien zij door ten minste
vier andere leden wordt mede ondertekend of ondersteund.
Onze MP en die vetklep Jager zijn gewoon hondjes van de banken-wereld. Niks toeval meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel veel bedragen spuien, samen met heel veel afkortingen, zodat niemand het meer snapt.
Dankquote:
Wat een stoere taal zeg. Tsjonge.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij moet wat doen voor zijn salaris.. Onze MP en die vetklep Jager zijn gewoon hondjes van de banken-wereld.
Dank, duidelijk.quote:
Kheb wel wat beters te doen met mijn tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef eriksd het volgende:
http://www.tweedekamer.nl(...)_2011_118-220034.pdf
Hier het hele Reglement van Orde.
Digitale televisie - politiek24quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of mijn stream loopt achter op die van jou, of NL1 zendt ook nog uit... Welke is het?
damn, was die optie vergetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Digitale televisie - politiek24
Ik heb het debat voor het overgrote deel niet kunnen volgen, De Jager heeft dus gezegd dat er wel degelijk soevereiniteit wordt ingeleverd als het Duits-Franse plan wordt uitgevoerd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat tegengesproken is door De Jager
Niet zo letterlijk, maar wel dat er nieuwe maatregelen getroffen moeten worden (iets wat Rutte ontkende).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het debat voor het overgrote deel niet kunnen volgen, De Jager heeft dus gezegd dat er wel degelijk soevereiniteit wordt ingeleverd als het Duits-Franse plan wordt uitgevoerd?
Rutte liegt wederom.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk, maar wel dat er nieuwe maatregelen getroffen moeten worden (iets wat Rutte ontkende).
Die bukken gewillig voorover.quote:In het verlengde van die overdracht... Dat is tegen het gedoogakkoord... Ben benieuwd hoe de PVV daar op zal reageren
Oh wat is het toch vreselijk allemaal. De arme man van de straat maar betalen en de graaiers van de regering willen niet dansen naar de pijpen van de socialistische partij.quote:Emile Roemer, fractievoorzitter van de SP, zei het 'onacceptabel' te vinden dat Rutte nog altijd niet erkent dat de cijfers van het Griekse steunpakket die hij heeft gepresenteerd onjuist zijn.
quote:
Als de oppositie dit goed speelt, kost ze dat heel veel stemmenquote:[..]
Die bukken gewillig voorover.
Hoeveel waren het er ook alweer?quote:
148, maar tenzij er hoofdelijk gestemd wordt, telt de fractiestem. Qua aanwezige mensen. 3 moties.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er ook alweer?
Niet zo tof doen he!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Onze MP en die vetklep Jager zijn gewoon hondjes van de banken-wereld. Niks toeval meer.
je kan die hele circus volgen links en rechts en alles helemaal dood-analyseren met mekaar . Maar darabij ga je voorbij aan waar het eigenlijk om draait. die hele politiek hier is niks waard. alleen poppenkast. en burgers die het ook niet eens kunnen worden. echt bizar. veel plezier!quote:
Het gros van de 'volksvertegenwoordigers' daar keuren de handelswijze van Rutte dus niet af.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
148, maar tenzij er hoofdelijk gestemd wordt, telt de fractiestem. Qua aanwezige mensen. 3 moties.
Motie Roemer verworpen, enkel SP & PvdD voor. Wel te verwachten, maar ook jammer.
Gelukkig ben jij zo'n lichtend voorbeeld van een gebalanceerd en succesvol (een daadkrachtig) persoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je kan die hele circus volgen links en rechts en alles helemaal dood-analyseren met mekaar . Maar darabij ga je voorbij aan waar het eigenlijk om draait. die hele politiek hier is niks waard. alleen poppenkast. en burgers die het ook niet eens kunnen worden. echt bizar. veel plezier!
lutsers.
Ik geloof niet in de poppenkast links en rechts. nu jij nog. als "gebalanceerd en succesvol (daadkrachtig) persoon".quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo'n lichtend voorbeeld van een gebalanceerd en succesvol (een daadkrachtig) persoon.
Geweldig betoog. Ga vooral zo door.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je kan die hele circus volgen links en rechts en alles helemaal dood-analyseren met mekaar . Maar darabij ga je voorbij aan waar het eigenlijk om draait. die hele politiek hier is niks waard. alleen poppenkast. en burgers die het ook niet eens kunnen worden. echt bizar. veel plezier!
lutsers.
Ik ontken nergens dat ik tot het klootjesvolk behoor. Jij schrijft een of ander ronkend tekstje over hoe dom iedereen wel niet is en weet ik wat. Kennelijk beschouw jij jezelf als verheven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de poppenkast links en rechts. nu jij nog. als "gebalanceerd en succesvol (daadkrachtig) persoon".
heb je die macht gebruik je em niet.. lutser.
Vind jij wat de politici jou voorkotsen dan beter?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geweldig betoog. Ga vooral zo door.
Ik zou gelukkiger zijn als jij dat schijt in je ogen zou wegspoelen. zie je een stuk helderder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat ik tot het klootjesvolk behoor. Jij schrijft een of ander ronkend tekstje over hoe dom iedereen wel niet is en weet ik wat. Kennelijk beschouw jij jezelf als verheven.
Ben je er ook gelukkiger door?
Nouja zeg, wat een stoere taal weer. Lucht het op?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vind jij wat de politici jou voorkotsen dan beter?
[..]
Ik zou gelukkiger zijn als jij dat schijt in je ogen zou wegspoelen. zie je een stuk helderder.
Voorkotsen nog wel. Nja, het is in ieder geval beter dan de poep die jij hier poneert. Een beetje minder haatdragend mag ook wel he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vind jij wat de politici jou voorkotsen dan beter?
[..]
Ik zou gelukkiger zijn als jij dat schijt in je ogen zou wegspoelen. zie je een stuk helderder.
Nee, je begrijpt me verkeerd. help jezelf, dat bedoel ik. ik irriteer me aan jouw verstandsverbijstering (en aan dat van velen met jou)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat een stoere taal weer. Lucht het op?
Lijkt me wel vervelend met zoveel frustraties door het leven te moeten gaan, ben blij dat ik je kan helpen.
mja je kiest het één of het ander. als je liever naar de politici luistert dan is dat duidelijk, kan ik niks meer aan doen. ik heb het geprobeerd. mazzel!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Voorkotsen nog wel. Nja, het is in ieder geval beter dan de poep die jij hier poneert. Een beetje minder haatdragend mag ook wel he.
Ciao!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mja je kiest het één of het ander. als je liever naar de politici luistert dan is dat duidelijk, kan ik niks meer aan doen. ik heb het geprobeerd. mazzel!
En jij beweegt je geheel autonoom voort wil je zeggen? Onafhankelijk van anderen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. help jezelf, dat bedoel ik. ik irriteer me aan jouw verstandsverbijstering (en aan dat van velen met jou)
Onafhankelijke denkers is de BNW term voor mensen die als makke lammetjes achter samenzweringsgeneuzel aanlopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jij beweegt je geheel autonoom voort wil je zeggen? Onafhankelijk van anderen?
En dan vrijwillig hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |