Hiermee nog wel. Met een sterker Europa en meer macht gaat het mis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Over het opblazen van het kabinet gesproken... Hoewel ik verwacht dat de gemiddelde PVV-kiezer alles slikt wat Wilders beweerd, hoe kunnen ze dit verkopen aan hun achterban? Gewoon (wederom) vingertje wijzen?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hiermee nog wel. Met een sterker Europa en meer macht gaat het mis.
vergeet niet dat Wilders uit de partij komt die dit tot een kunstvorm heeft verheven: de VVD.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Over het opblazen van het kabinet gesproken... Hoewel ik verwacht dat de gemiddelde PVV-kiezer alles slikt wat Wilders beweerd, hoe kunnen ze dit verkopen aan hun achterban? Gewoon (wederom) vingertje wijzen?
CDA was erger de afgelopen paar jaar (zie bijv. "u draait & u liegt", terwijl het CDA veel vaker draait & draaide)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
vergeet niet dat Wilders uit de partij komt die dit tot een kunstvorm heeft verheven: de VVD.
Wanneer er daadwerkelijk een centrale regering komt met meer macht en geld kan de PVV dat echt niet verkopen aan de achterban. Het piept en het kraakt nu al.quote:
Ligt er een beetje aan hoe ze gaan stemmen, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer er daadwerkelijk een centrale regering komt met meer macht en geld kan de PVV dat echt niet verkopen aan de achterban. Het piept en het kraakt nu al.
Hij had mijn LaPo ingepiktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef JoaC het volgende:
Mensen, de laatste poster opent nieuw deel.
Is in heel FOK! zo.
Het is toch inmiddels wel duidelijk hoe dom die achterban is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Dat de SP ook bij machte is om de houding van de statisticus aan te nemen en met verliescijfers (laatste verkiezing) toch een positief beeld te scheppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist, krijsende buurkinderen. wat zei hij?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat de SP ook bij machte is om de houding van de statisticus aan te nemen en met verliescijfers (laatste verkiezing) toch een positief beeld te scheppen.
Roemer kon het erg waarderen
was even te laat, sorry..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef JoaC het volgende:
Hij is gereekst, dus "open nieuw deel" is voor laatste poster
Ik vind haar betoog eigenlijk best helder & (itt de regering & PVV) duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Dutchnative het volgende:
Jezus, wat is die Van Gent een ongelooflijke zeur
wat ik hier zie is een coalitie die torens hoger wil bouwen en daarbij de stenen uit het fundament wil halen..quote:
Heb niet alles gehoord, maar die toon van d'r, tsjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind haar betoog eigenlijk best helder & (itt de regering & PVV) duidelijk.
Ze is ook niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind haar betoog eigenlijk best helder & (itt de regering & PVV) duidelijk.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef JoaC het volgende:
Haar stem zeurt, maar haar woorden raken
Hm, vond haar juist wel leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje het Halsema probleem, zullen we dan maar zeggen
Jij misschien wel... Vele mensen op FOK! niet. Ik vond Halsema ook niet erg om naar te luisteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, vond haar juist wel leuk om naar te luisteren
Vind het maar een verschrikkelijk wijf. De toon, het verongelijkte en de valse argumenten of verwijten. Bah.quote:
Tsja, dat hou je altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij misschien wel... Vele mensen op FOK! niet. Ik vond Halsema ook niet erg om naar te luisteren.
Maar, zou je haar doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Vind het maar een verschrikkelijk wijf. De toon, het verongelijkte en de valse argumenten of verwijten. Bah.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb niet alles gehoord, maar die toon van d'r, tsja
Een erg helder verhaal wat ik heb gehoord tot nu toe van Van Gent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Blistering het volgende:
Vind het allemaal nog best goed klinken van Van Gent, veel waar ik het wel mee eens ben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef Mestras het volgende:
Ineke van Gent gaf een ''box'' aan die Jesse Klaver...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef Mestras het volgende:
Ineke van Gent gaf een ''box'' aan die Jesse Klaver...
Oh dat is niet typisch iets voor de ambtenarij hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
Typisch voorbeeld van de ambtenarij... Te laat op hun eigen vergadering
waar in een kwartiertje meer wordt geconsumeerd dan een jaar bij een hele volkswijk vol henks en ingrids..quote:
ergste is nog, pas over een jaar of 10 wordt duidelijk of het geld terugkomt of niet. Maw: compleet nutteloze uitspraak van de PVV, maar de stemmers zullen het wel een "meesterzet" vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die PVV toch. Het kabinet heeft een probleem als Nederland het gaat dat het in Griekenland heeft gestoken niet terugkrijgt. Volgens Van Dijck is de kans echter klein dat we onze centen terugkrijgen. Maar het kabinet heeft geen probleem, ofzo, want zolang er geen meerderheid tegen het Griekse noodpakket is, kan de PVV niets doen. Uuhm, wat, tsja, rara politiepetje.
Als je nu pas instapt, een half debat met veel vuurwerk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Belangrijke dingen gemist trouwens?
Kans lijkt mij ook klein.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ergste is nog, pas over een jaar of 10 wordt duidelijk of het geld terugkomt of niet. Maw: compleet nutteloze uitspraak van de PVV, maar de stemmers zullen het wel een "meesterzet" vinden.
Het is gewoon een partij voor mensen met een achterlijk klein brein. Het kabinet slaat een weg in die de PVV tot op het bot moet haten, maar uit angst voor een links kabinet, laat zij het kabinet met rust.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ergste is nog, pas over een jaar of 10 wordt duidelijk of het geld terugkomt of niet. Maw: compleet nutteloze uitspraak van de PVV, maar de stemmers zullen het wel een "meesterzet" vinden.
Heb ik wel, maar wil er het liefste ook tegelijkertijd bij Fok!kenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt, wordt ook uitgezonden op NL1 (tot 18:00 wss, maar goed)
Mark Rutte is eindelijk uit de kast gekomen en kondigde aan dat hij best wel in een musical wil spelen maar dan wél met een mailliot aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Belangrijke dingen gemist trouwens?
maw: het land besturen op basis van de peilingen... Was dat niet wat de PVV andere partijen van beschuldigde?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een partij voor mensen met een achterlijk klein brein. Het kabinet slaat een weg in die de PVV tot op het bot moet haten, maar uit angst voor een links kabinet, laat zij het kabinet met rust.
Geen laptop?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar wil er het liefste ook tegelijkertijd bij Fok!ken
Tja, ze zei dat het swaffelen van jouw oren met haat clit weinig resultaat boekte... Ze moet ietsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Rita Verdonk verklaarde haar oneindige liefde aan Rvdlaak en heeft will hem swaffelen met d'r linkertepel.
Jawel, maar ben de accu kwijtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen laptop?
[..]
Tja, ze zei dat het swaffelen van jouw oren met haat clit weinig resultaat boekte... Ze moet iets
Geen vrij stopcontact in de buurt van de tv?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jawel, maar ben de accu kwijt
Moet ik weer afsluitenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen vrij stopcontact in de buurt van de tv?
Tsja, je kunt van de achterban niet verwacht dat zij het gedrag van hun partij afkeurt. Laatst mn oom gesproken, die is helemaal idolaat van Wilders, en volgens hem is Cohen een vieze gore klootzak. Niet dat Cohen nou mijn favoriete politicus is, maar vind het wel opmerkelijk dat je een persoon die zich altijd zeer vriendelijk en netjes gedraagt, een enorme klootzak kunt vinden. Typeert voor mij de debiele denkwijze van de gemiddelde PVV-stemmer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maw: het land besturen op basis van de peilingen... Was dat niet wat de PVV andere partijen van beschuldigde?
Wat ze ook niet ontkennen overigens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een partij voor mensen met een achterlijk klein brein. Het kabinet slaat een weg in die de PVV tot op het bot moet haten, maar uit angst voor een links kabinet, laat zij het kabinet met rust.
Is maar ff & het beeld op NL1 is een stuk helderderquote:
Het is mij ook al meerdere keren opgevallen dat het niet uitmaakt wat bepaalde politici ook zeggen, de PVV'er zal altijd van mening zijn dat het niet klopt & precies het tegenovergestelde zeggen. Cohen is hier een voorbeeld van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je kunt van de achterban niet verwacht dat zij het gedrag van hun partij afkeurt. Laatst mn oom gesproken, die is helemaal idolaat van Wilders, en volgens hem is Cohen een vieze gore klootzak. Niet dat Cohen nou mijn favoriete politicus is, maar vind het wel opmerkelijk dat je een persoon die zich altijd zeer vriendelijk en netjes gedraagt, een enorme klootzak kunt vinden. Typeert voor mij de debiele denkwijze van de gemiddelde PVV-stemmer.
een soort van anarchisme die vroeg of laat wel eens heel fout kan uitpakken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je kunt van de achterban niet verwacht dat zij het gedrag van hun partij afkeurt. Laatst mn oom gesproken, die is helemaal idolaat van Wilders, en volgens hem is Cohen een vieze gore klootzak. Niet dat Cohen nou mijn favoriete politicus is, maar vind het wel opmerkelijk dat je een persoon die zich altijd zeer vriendelijk en netjes gedraagt, een enorme klootzak kunt vinden. Typeert voor mij de debiele denkwijze van de gemiddelde PVV-stemmer.
Idd. Ben benieuwd hoe de PVV stemmer zou reageren als Cohen in ene verkondigt dat alle moslims het land uit moeten...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:42 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
een soort van anarchisme die vroeg of laat wel eens heel fout kan uitpakken.
Tsja, als de PVV enkel blaft maar niet bijt, dan blijft het kabinet wel zitten.quote:De gedoogconstructie is robuuster dan menigeen ter linkerzijde dacht
eerder door onkundige pluchefetisjistenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat ze ook niet ontkennen overigens.
Lekker dit, het land wordt geregeerd door angst.
Mede-oorzaak hiervan zal ook wel zijn dat men zich als links of rechts profileert.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:41 schreef RvLaak het volgende:
Het is mij ook al meerdere keren opgevallen dat het niet uitmaakt wat bepaalde politici ook zeggen, de PVV'er zal altijd van mening zijn dat het niet klopt & precies het tegenovergestelde zeggen. Cohen is hier een voorbeeld van.
Zou wel een toffe troll-actie zijn van Cohen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd hoe de PVV stemmer zou reageren als Cohen in ene verkondigt dat alle moslims het land uit moeten...
Loyaliteit heeft ie wel die Wilders, ik denk dat weinigen daar aan kunnen tippen. Daar is wel gelijk alles mee gezegdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
Een tweetje van Boekestijn:
[..]
Tsja, als de PVV enkel blaft maar niet bijt, dan blijft het kabinet wel zitten.
Het valt me op dat slechts sprake is van het hele links-rechts gezeur wanneer bepaalde partijen met one-liners op tv wil komen. Case in point: VVD, PVV, PvdA & GL.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mede-oorzaak hiervan zal ook wel zijn dat men zich als links of rechts profileert.
Wilders ziet zichzelf als rechts, en Sap, Cohen en Pechthold zijn de grootste linkse vijanden. En met vijanden ben je het nooit eens natuurlijk, zelfs niet als ze gelijk hebben. Al is het alleen maar om ze een hak te zetten.
Dat links-rechts-gedoe maakt de boel alleen maar chaotischer.
[/quote]"ja nu praat hij de PVV na!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd hoe de PVV stemmer zou reageren als Cohen in ene verkondigt dat alle moslims het land uit moeten...
Zelden gaat hij daadwerkelijk in op de standpunten van anderen. Meestal lult hij er heel nonchalant omheen. Mensen als Roemer & Pechtold prikken daar doorgaans goed doorheen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Rutte is goed, hoor.
Niet qua standpunt en handelswijze en inhoud, maar qua stijl.
Je ziet duidelijk waarom Tokkie Nederland in hem een winner ziet: smooth, snel, adrem, en weet standpunten van anderen succesvol te bagatelliseren of te verdraaien alvorens hij er nonchalant op in gaat.
En het meeste nog van de SP ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
"ja nu praat hij de PVV na!![]()
doen ze zelf natuurlijk nooit.
De PVV hangt van jatwerk aan elkaar.
mag je van een blinde darm wel verwachtenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Loyaliteit heeft ie wel die Wilders, ik denk dat weinigen daar aan kunnen tippen. Daar is wel gelijk alles mee gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |