De TT.quote:
Ik ga vanavond weer na anderhalve week niet te zijn geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:58 schreef Erasmo het volgende:
Voor het eerst sinds verlof weer naar de fitness geweest
Heel veel nieuwe informatiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef EllaN het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist afgelopen week?
11 AfdRa, 1Div.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Clan het volgende:
@Cobra,
bij welke artillerieeenheid zat jij met dienstplicht en onder welke divisie vielen die?
Nederlandse leger in de Koude Oorlog
Doe eens posten, ik heb verlof.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Deimos000 het volgende:
Lees anders de nieuwe column van Hansje maar ff op intranet. Deze editie is wel vermakelijk...
Hij zal vast wel een keer verschijnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Deimos000 het volgende:
De lap tekst is wat te groot. In een nutshell; positief praten over defensie. Daarnaast gaat hij in op een krantenartikel.
Gerucht?quote:Heb nog niets gezien over het vastgoedplan of bestemmingsplannen. Wel gehoord dat Doorn dicht gaat.
Op de plek waar het SDDC zou komen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
Waar willen ze de mariniersbataljons dan laten? In de niet bestaande faciliteiten in Den Helder?
Kunnen ze sowieso eerst een wijk bijbouwen voor de walplaatsers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
Waar willen ze de mariniersbataljons dan laten? In de niet bestaande faciliteiten in Den Helder?
De infra in Doorn is verouderd en moet voor vele miljoenen worden aangepast. Dit geld kan je ook gebruiken om op een andere lokatie uit te breiden, gecombineerd met reeds bestaande eenheden (en dat gaat dus ook gebeuren als de infra plannen doorgaan)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
uh?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Ik snap iets niet. Ik zou "in de crew kunnen" en zie knopjes welke mij volgens mij niet toebedeeld horen te zijn.
Rechtsonder een berichtje "Systeemnotificatie" met als tekst "je kunt in de crew".quote:
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rechtsonder een berichtje "Systeemnotificatie" met als tekst "je kunt in de crew".
verder kan ik "noten" en posts verwijderen. Vreemd!!!
Lotusss? Ik kan me wel een beter doelwit bedenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)
Jij dusquote:
Altijd, mijn waarde, altijd.quote:
Moest jij niet weg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Esses het volgende:
Je kunt weer gaan hoor puma... er en cobra hebben mod rechten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Esses het volgende:
ben weg van 't werk... luchthaven verlaten. Vakantie.
Ga je nog iets speciaals doen? Of een paar weken kin tikken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Esses het volgende:
ben weg van 't werk... luchthaven verlaten. Vakantie.
kintikken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je nog iets speciaals doen? Of een paar weken kin tikken?
pumatje en mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Lotusss het volgende:
Ter info : ErwinRommel is bevorderd tot modje in Cultuur & Historie;
Cobra4 komt Pumatje en ik versterken op DEF.
Beiden zijn nog even niet blauw zodat ze zich even kunnen inlezen etc.
Trutquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Lotusss het volgende:
Ter info : ErwinRommel is bevorderd tot modje in Cultuur & Historie;
Cobra4 komt Pumatje en ik versterken op DEF.
Beiden zijn nog even niet blauw zodat ze zich even kunnen inlezen etc.
Schelden?!?!? NOTE!!!quote:
Krijg toch de rampetamperietus...quote:
Platzak? Dat wel?quote:
Platzak zijn Henk en Ingrid bijna altijd aan het einde van de maand ja.quote:
Verrassing met dubbel "r".quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:25 schreef Esses het volgende:
[..]
pumatje en mij.
Overigens had je idd de verassing moeten laten.
*Note*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verrassing met dubbel "r".
Als we toch de spellingsnazi uit gaan hangen.
TNX.quote:
Ga dat maar mooi in C&H doen. Hier niet!quote:
Dacht het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, ik heb onder bepaalde voorwaarden, jurisdictie om in DEF te modden
Dus!!!!!
Voorwaarden? Niet, niet en nog eens niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, ik heb onder bepaalde voorwaarden, jurisdictie om in DEF te modden
Dus!!!!!
Zie bovenstaande post van mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga dat maar mooi in C&H doen. Hier niet!
Wel wel wel, als nodig is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Voorwaarden? Niet, niet en nog eens niet?
En je mag pas modden als je het blauwe kleurtje hebt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post van mij
Duh!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En je mag pas modden als je het blauwe kleurtje hebt!
Het is nooit nodig. 3 mods, 8 uurs diensten... 24 uurs vulling.quote:
quote:
Dan ken ik er maar 1 inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef forpro het volgende:
op EHV 3 majoors Martin H?? (bedoel geen SM)
Ik ben druk bezig om te controleren of P&O mijn dossier wel op orde heeft. (gezien de laatste berichten)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef forpro het volgende:
dacht ik al......en kapitein Jules C.?
ps nog wat gedaan met de CBRN functies op Vught??
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef forpro het volgende:
dacht ik al......en kapitein Jules C.?
ps nog wat gedaan met de CBRN functies op Vught??
Heel verstandig! Ik heb gehoord dat het moeizaam gaat worden om daar goede SM's voor te vinden, en weinig die belangstelling hebben, dus kansen....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig om te controleren of P&O mijn dossier wel op orde heeft. (gezien de laatste berichten)
Weinig belangstelling? Je maakt een grapje zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef forpro het volgende:
[..]
Heel verstandig! Ik heb gehoord dat het moeizaam gaat worden om daar goede SM's voor te vinden, en weinig die belangstelling hebben, dus kansen....
haha, ik ga mijn collegae natuurlijk niet volledig op het net zetten, dat doe ik alleen met Kmar-medewerkers...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
lolje pikt de criminelen er wel weer uit.
Nope, er zijn er tot nu toe weinig die richting de A&A teams willen gaan..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weinig belangstelling? Je maakt een grapje zeker?
Was ik t maar gewordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Royyy het volgende:
Proficiat ER en Cobra
Wat zal dit trouwens een teleurstelling voor rubje zijn, hij wilde zo graag een frisse wind qua moderatoren, wordt Cobra mod![]()
Is dat even pech voor Rubje danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Royyy het volgende:
Proficiat ER en Cobra
Wat zal dit trouwens een teleurstelling voor rubje zijn, hij wilde zo graag een frisse wind qua moderatoren, wordt Cobra mod![]()
Je hoeft me niets te vertellen over Doorn, ik ben niet voor niets walplaatser..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef forpro het volgende:
[..]
De infra in Doorn is verouderd en moet voor vele miljoenen worden aangepast. Dit geld kan je ook gebruiken om op een andere lokatie uit te breiden, gecombineerd met reeds bestaande eenheden (en dat gaat dus ook gebeuren als de infra plannen doorgaan)
Denk dat ik je groot gelijk geef, als ik de verhalen over Doorn hoor en lees . Ik quotte daarom ook alleen maar wat in de Infra-plannen staat. En ik hoop dat je "walplaatsing" zuidelijk is want zoals het nu staat gaan de KMarns niet naar Noord-Nederland....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je hoeft me niets te vertellen over Doorn, ik ben niet voor niets walplaatser..
Ben er een paar keer geweest maar het is niet de beste kazerne neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je hoeft me niets te vertellen over Doorn, ik ben niet voor niets walplaatser..
Zijn de infraplannen al te bewonderen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef forpro het volgende:
[..]
Denk dat ik je groot gelijk geef, als ik de verhalen over Doorn hoor en lees . Ik quotte daarom ook alleen maar wat in de Infra-plannen staat. En ik hoop dat je "walplaatsing" zuidelijk is want zoals het nu staat gaan de KMarns niet naar Noord-Nederland....
Officieel is het nog niet te zien, en daarom ga ik ook niet veel zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn de infraplannen al te bewonderen dan?
Waar?quote:
Roger. Ik zie het vanzelf wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef forpro het volgende:
maar veel van de tam-verhalen kloppen wel
quote:
Moeten betalen om een kut film te zien? Nee, bedankt.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten betalen om een kut film te zien? Nee, bedankt.
Tip, laten we net doen alsof jij dit nooit gepost hebt?quote:
Ja echt kutquote:
quote:
Ja, me heledag naar de klote. C4 Dit kost je een biertje!quote:
4 zou ook prima zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Nibb-it het volgende:
Maar dit forum is toch niet zo druk dat er drie modjes nodig zijn?
X 100quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja, me heledag naar de klote. C4 Dit kost je een biertje!
En ER ook een rondje graag!
Buiten dat Feli heren
Truste! Morgen vrijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten heren. Morgen weer vroeg op!!!
Wat is dat nou voor lulkoek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Tip, laten we net doen alsof jij dit nooit gepost hebt?
Ja, wat denk je zelf?quote:
Hij noemt anders een aantal zeer specifieke gevallen welke hij staaft op inzicht in stukken. Gok gok.quote:
Vind ik wel meevallen. En anders horen we het toch binnenkort wel "officieel". Weinig aan de hand imo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij noemt anders een aantal zeer specifieke gevallen welke hij staaft op inzicht in stukken. Gok gok.
Tjah, staatsgeheimen kan je ook op straat gooien. Als ze uit het nationaal archief komen lees je ze ook wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. En anders horen we het toch binnenkort wel "officieel". Weinig aan de hand imo.
Tussen zwart en wit zit ook nog ruimte.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, staatsgeheimen kan je ook op straat gooien. Als ze uit het nationaal archief komen lees je ze ook wel.
Ik denk dat defensie tegenwoordig wel wat beters te doen heeft dan zich druk maken om een aantal uitspraken van iemand op een forum.quote:Het gaat er niet om wanneer je het hoort. Het gaat mij erom dat hij met dit soort uitspraken grote problemen kan krijgen.
Alle vormen van rubricering zijn indirect een staatsgeheim.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussen zwart en wit zit ook nog ruimte.
Tja.quote:[..]
Ik denk dat defensie tegenwoordig wel wat beters te doen heeft dan zich druk maken om een aantal uitspraken van iemand op een forum.
Zit er rubricering op dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Esses het volgende:
Alle vormen van rubricering zijn indirect een staatsgeheim.
Als ik de stukken had had ik eht kunnen zeggenquote:
Jij kan ook echt geen sarcasme detecteren he?quote:
Ik ben heer en meester van sarcasme, ik hoor het altijd aan de stem... ow wacht ffquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij kan ook echt geen sarcasme detecteren he?
Lijkt me sterk, aangezien het (binnenkort) gewoon publieke info is. Misschien wil defensie eerst de vakbonden/ media inlichten voordat het bekend gemaakt wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ik de stukken had had ik eht kunnen zeggenMaar kan me niet voorstellen dat het er niet op zit. Immers dan zouden ze er niet zo geheim over doen.
Nja, binnenkort is een ruim begrip. Publieke info... nog niet, immers dan was het al publiek geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien het (binnenkort) gewoon publieke info is. Misschien wil defensie eerst de vakbonden/ media inlichten voordat het bekend gemaakt wordt.
Whahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef Braamyo het volgende:
Vandaag een luit op apel... *wil iedereen die binnenkort de dienst uitgaat zich na apel melden bij mij. Overigens is binnenkort alles tot en met 31 maart 2012*
wat bedoel ik daarmee te zeggen... Defensie en binnenkort
Zijn er mensen vervolgd voor het vroegtijdig uitlekken van de troonrede?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, binnenkort is een ruim begrip. Publieke info... nog niet, immers dan was het al publiek geweest
Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn er mensen vervolgd voor het vroegtijdig uitlekken van de troonrede?
maand ontzegging spreekrecht, is een tuchtstraf (Y)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Paul Tang was de laatste lekker volgens mij
Trusten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef Braamyo het volgende:
anyways ik ben op mijn rek aan het liggen
truste !
Kan ie mee leven denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Esses het volgende:
[..]
maand ontzegging spreekrecht, is een tuchtstraf (Y)
Mocht je willen jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vond het anders helemaal niet erg dat Mei Li Vos met mij zat te tweeten.
En nu ga ik maffen.
Thaboelquote:
Gerco met vliegerquote:
ooeeeequote:
quote:
Gerco met een typoquote:
Thaboel die nuchter isquote:
Damn, die zag ik niet aankomenquote:
Ik hoorde zelfs noord-Limburg..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef forpro het volgende:
[..]
Denk dat ik je groot gelijk geef, als ik de verhalen over Doorn hoor en lees . Ik quotte daarom ook alleen maar wat in de Infra-plannen staat. En ik hoop dat je "walplaatsing" zuidelijk is want zoals het nu staat gaan de KMarns niet naar Noord-Nederland....
Wij gaan in de toekomst nog wel eens een biertje drinken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs noord-Limburg..
/kombuisinlichtingendienst
Ook toevallig het grote legeringsgebouw Algiers in geweest?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben er een paar keer geweest maar het is niet de beste kazerne nee
De helikoptergroep gaat weg uit Doorn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij gaan in de toekomst nog wel eens een biertje drinken.
/Verwarmingsbuizencircuit.
Nee alleen in de ziekenboeg, moest een paar prikken halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ook toevallig het grote legeringsgebouw Algiers in geweest?
Helaas dat kan ik pas na 7septemberquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, we hebben dus alleen iemand in de buurt van Haarlem nodig die de gegevens kan leveren.
Wij hebben verbindelaren in het gebouw die af en toe serieus in morse op de buizen lopen te tikkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij gaan in de toekomst nog wel eens een biertje drinken.
/Verwarmingsbuizencircuit.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De helikoptergroep gaat weg uit Doorn.
/Achjainlichtingendienst
Dat is samen met de roestbak bij de ingang dan ook de enige twee gebouwen die er nog enigszins representatief uit zien..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee alleen in de ziekenboeg, moest een paar prikken halen.
Heb een rondje gelopen toen ik er was maar de kazerne geeft niet echt zo'n repro indruk...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is samen met de roestbak bij de ingang dan ook de enige twee gebouwen die er nog enigszins representatief uit zien..
Komt omdat ie met ducttape bij elkaar gehouden wordt..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb een rondje gelopen toen ik er was maar de kazerne geeft niet echt zo'n repro indruk...
Dat geldt wel voor meer bij Defensiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komt omdat ie met ducttape bij elkaar gehouden wordt..
+1 we blijven hopenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:07 schreef Thaboel het volgende:
Paresto gaat eruit
/hoopvolleinlichtingen
Maar ik daag je uit een grotere verzameling afgekeurde gebouwen, prefab-kantoren op zo'n klein oppervlakte te vinden..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer bij Defensie
de KMSquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar ik daag je uit een grotere verzameling afgekeurde gebouwen, prefab-kantoren op zo'n klein oppervlakte te vinden..
OCKMar (KW3+FvB)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar ik daag je uit een grotere verzameling afgekeurde gebouwen, prefab-kantoren op zo'n klein oppervlakte te vinden..
Het is dat de meeste kazernes groot zijn...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, gewoon met het bonnetjessysteem en marinepersoneel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is dat de meeste kazernes groot zijn...Doorn werkt trouwens toch niet met Paresto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dus ook caf-prijzen!![]()
Nice. Eten zal ook wel redelijk te doen zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, gewoon met het bonnetjessysteem en marinepersoneel.
Komt omdat ze het terrein van de LETS nu ook hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
De Oranje kazerne is groot geworden. Dat viel me op toen ik daar vorige maand was.
En de as-hokken staan er nog
Pics!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:53 schreef Thaboel het volgende:
Een heel eind gekomen met me bureau.
Oude deur die de perfecte afmeting wasNu ff eten. Daarna ff verder aan het tv 'platform' en hopelijk vanavond de eerste laag verf erover.
De DKDB doet de beveiliging voor de PVV en juist hun willen die gegevens hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef Esses het volgende:
PVV mag gegevens journalisten opvragen
Bizar dat justitie er geen bezwaar in ziet. Ik zie er genoeg bezwaren in. Dat moet de PVV immers niet doen maar de beveiliging zelf. Er gaat IETS fout... Alleen overheidsorganen mogen ernaar vragen, ook banken niet. Uitzonderlijk geval in deze? Geen. De beveiliging kan het ook doen.
Wie de beveiliging doet weet ik. Maar waarom vraagt die het dan niet? Die kunnen er wat mee en gaan er wat mee, waarom dan een extra schakel aanbrengen welke ervoor zorgt dat de PVV over gegevens beschikt welke perfect zouden zijn voor een "oranjenacht" om het zo maar te noemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De DKDB doet de beveiliging voor de PVV en juist hun willen die gegevens hebben.
Dat moet je aan de DKDB vragen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Wie de beveiliging doet weet ik. Maar waarom vraagt die het dan niet? Die kunnen er wat mee en gaan er wat mee, waarom dan een extra schakel aanbrengen welke ervoor zorgt dat de PVV over gegevens beschikt welke perfect zouden zijn voor een "oranjenacht" om het zo maar te noemen.
De PVV heeft niets aan die gegevens op DIT moment.... Laat het lekker doen door de organisatie die ervoor is.
Nee, aan Justitie. Waarom staan ze deze handelswijze in vredesnaam toe????quote:
Nog even wat zagen + lijmen dan komen er picsquote:
Marine jasje of gewoon een jasje in de kleur navy blue ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef m.k het volgende:
Zag vandaag een oudje van rond de 70 met een gloednieuw Marine jasje lopen
Parka of doorwerk?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef m.k het volgende:
Zag vandaag een oudje van rond de 70 met een gloednieuw Marine jasje lopen
Het leek er iig aardig op een echterd, alleen kan ik nergens een regenjas vinden op google die "Konkinklijke Marine" er op heeft staan met daaronder een vlag. Mischien toch nep, dan wel een goeie neppert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Marine jasje of gewoon een jasje in de kleur navy blue ?
Die zijn er voor zover ik weet ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Het leek er iig aardig op een echterd, alleen kan ik nergens een regenjas vinden op google die "Konkinklijke Marine" er op heeft staan met daaronder een vlag. Mischien toch nep, dan wel een goeie neppert.
Goeie neppert dan denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die zijn er voor zover ik weet ook niet.
Vanavond ook maar eens kijkenquote:
HéHéquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo ff lekkere chille week in Leiden gehad. 3 dagen achter elkaar bbq gedaan en 4 dagen aan een stuk door gebierd. Lekker leven toch als student.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Braamyo het volgende:
EUY !!!! BEZOPEN.... EUY EUY EUY EUY, EUYYYY !!!!!!
Komende week lekker ontgroeningquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef hcwp het volgende:
[..]
HéHéBeter neem je het er maximaal van!
Dat is toch een zuip tocht over het water?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Komende week lekker ontgroeningBeter dan de KMA co-tijd kan het toch niet worden.
Neu zuipen op een boot heb ik deze week al gedaan. Komende 2 weken zullen wel weer ff lekker kut zijn maargoed iedereen doet het en veel erger dan de KMA ontgroening kan het toch niet zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is toch een zuip tocht over het water?
Ahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neu zuipen op een boot heb ik deze week al gedaan. Komende 2 weken zullen wel weer ff lekker kut zijn maargoed iedereen doet het en veel erger dan de KMA ontgroening kan het toch niet zijn.
Goed dat je een plekkie heb kunnen vinden. Heb je BTW nog een scheef glazen gebouwtje op het galgenwater zien liggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Trouwens toch lid geworden van Minerva. Gezellige club daarzo.
Tienertoerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:24 schreef Pumatje het volgende:
Ik ben weer onderweg naar female.8).getting drunk... en ik ga met de trein.. as we speak! heb al.jaaaaren niet meer getreind. School memories
Klinkt als een man die de weg kwijt is maar het vertikt om anderen te vragen om aanwijzingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, ga jij Lotusss ff om de oren slaan!
Ze is stront eigenwijs mbt zoeken en instaleren van dat red Alert multi gedoe
Zoiets jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt als een man die de weg kwijt is maar het vertikt om anderen te vragen om aanwijzingen.
Ben daar wel langsgevaren. Is een cafe/terras toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Goed dat je een plekkie heb kunnen vinden. Heb je BTW nog een scheef glazen gebouwtje op het galgenwater zien liggen?
Nog steeds last van dat virus? Hoest met de ribben trouwens?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, morgen naar de longarts btw.
Iets met een pot en een ketelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Staat vast dat ik long-emfyseem heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nog steeds last van dat virus?
Ik gok een halve A4 aan teer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat vast dat ik long-emfyseem heb.
Maar er zijn nog wat andere zaakjes die te zien zijn op de röntgen. Long-arts moet daar maar naar gaan kijken.
Ben je zwanger? of dobbert er nog wat overtollig bier rond?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja, en een echo van m'n bovenbuik moet ik laten maken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben je zwanger? of dobbert er nog wat overtollig bier rond?
Ik was aan het gamen.... Maar zag dat lotusss tunngle al uitgevonden had.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Daar zou ik mijn geld niet persé op inzetten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neu zuipen op een boot heb ik deze week al gedaan. Komende 2 weken zullen wel weer ff lekker kut zijn maargoed iedereen doet het en veel erger dan de KMA ontgroening kan het toch niet zijn.
Ja maar dat T**** progje krijg ik niet werkend. Dus maar bij Xwis. Die doet het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was aan het gamen.... Maar zag dat lotusss tunngle al uitgevonden had.
Nee dat is de glazen pizza punt op de beestenmarktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben daar wel langsgevaren. Is een cafe/terras toch?
Héhé... Ik neem aan dat dit ook betekent dat je niet bij de oefenavond en zaterdag bent?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:39 schreef hoogvlieger het volgende:
oa mee te nemen voor komende week:
-Kazoo
-Blauwe baksteen
-Rode deurknop
-Roze badmuts
-Roze haarspray
-50 Papieren boterhamzakjes
-1 Doosje Norrit
-Uilenbal
-Klokkenspel
-1 Griekse Euro
-Snoephorloge
etc etc.
Weet ik dus nog niet. Heb het wel aangegeven dat het een speciale trainingsmoment in teamverband bij defensie is en dat ik daar dus wel heel erg graag bij zou zijn. Ik krijg hopelijk as week te horen of het doorgaat of niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef hcwp het volgende:
[..]
Héhé... Ik neem aan dat dit ook betekent dat je niet bij de oefenavond en zaterdag bent?
Check.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
![]()
half jaartje beroeps, nu alweer halfjaartje natres.
Als ik jou was had ik die tijd gebruikt voor een stukje snurkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weet ik dus nog niet. Heb het wel aangegeven dat het een speciale trainingsmoment in teamverband bij defensie is en dat ik daar dus wel heel erg graag bij zou zijn. Ik krijg hopelijk as week te horen of het doorgaat of niet.
btw, tot vanavond?
Naja het zouden zoiso de laatste dagen van de ontgroening zijn, dus misschien dat ze er iets soepeler mee zijn. En waarschijnlijk ben ik idd best wel brak dan maar wil er toch erg graag bij zijn. En vanaaf weer BBQ heb ik zeker wel zin in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:28 schreef hcwp het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik die tijd gebruikt voor een stukje snurk
Vanavond niet bij het samenhorigheidsmoment, moet helaas wat andere dingen doen... Wel verdomd veel mazzel met het weer en de BBQ
U heeft nu lamme vingers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef Thaboel het volgende:
Verveling in de pauze: met 4 man ieder 50 krasloten kopen. Maar 4eu verlies moet kunnen toch?
Nopequote:
Orka!quote:
quote:
Werkzequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Esses het volgende:
OMG Kim eruit en GET READY erin? WTF WTF WTF :|
Hollands got talentquote:
OMFG!!!!quote:
Nee, moet nog werken.quote:
Als jij morgen zit te werken drink ik er eentje op jouw gezondheid in Zandvoortquote:
quote:
Deal. Maar dan wel een Guinness toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als jij morgen zit te werken drink ik er eentje op jouw gezondheid in Zandvoort![]()
Dan weet ik dat er mensen zijn die over ons waken
Als ze het hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal. Maar dan wel een Guinness toch?
Die heb je tegoed, incl. Duits Bier uit Apoldaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal. Maar dan wel een Guinness toch?
Vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen idee. Maar dat was een echte veteraan. Nederland kent geen veteraan meer sinds Indië/Korea of je moet voedselpakketten uitdelen ook tot de krijgskunst gaan rekenen.
Komt voor mekaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gaan jullie is snel die linksche hippies bangmaken in dat topic!
Want je kan het zelf niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gaan jullie is snel die linksche hippies bangmaken in dat topic!
Correct.quote:
?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
pffff, ik zweet nu alweer peentjes!!!!!!
Terug van de bbqquote:
Lolwhut? Ik ga je niet verkrachten hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
pffff, ik zweet nu alweer peentjes!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |