De TT.quote:
Ik ga vanavond weer na anderhalve week niet te zijn geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:58 schreef Erasmo het volgende:
Voor het eerst sinds verlof weer naar de fitness geweest
Heel veel nieuwe informatiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef EllaN het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist afgelopen week?
11 AfdRa, 1Div.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Clan het volgende:
@Cobra,
bij welke artillerieeenheid zat jij met dienstplicht en onder welke divisie vielen die?
Nederlandse leger in de Koude Oorlog
Doe eens posten, ik heb verlof.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Deimos000 het volgende:
Lees anders de nieuwe column van Hansje maar ff op intranet. Deze editie is wel vermakelijk...
Hij zal vast wel een keer verschijnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Deimos000 het volgende:
De lap tekst is wat te groot. In een nutshell; positief praten over defensie. Daarnaast gaat hij in op een krantenartikel.
Gerucht?quote:Heb nog niets gezien over het vastgoedplan of bestemmingsplannen. Wel gehoord dat Doorn dicht gaat.
Op de plek waar het SDDC zou komen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
Waar willen ze de mariniersbataljons dan laten? In de niet bestaande faciliteiten in Den Helder?
Kunnen ze sowieso eerst een wijk bijbouwen voor de walplaatsers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
Waar willen ze de mariniersbataljons dan laten? In de niet bestaande faciliteiten in Den Helder?
De infra in Doorn is verouderd en moet voor vele miljoenen worden aangepast. Dit geld kan je ook gebruiken om op een andere lokatie uit te breiden, gecombineerd met reeds bestaande eenheden (en dat gaat dus ook gebeuren als de infra plannen doorgaan)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
uh?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Ik snap iets niet. Ik zou "in de crew kunnen" en zie knopjes welke mij volgens mij niet toebedeeld horen te zijn.
Rechtsonder een berichtje "Systeemnotificatie" met als tekst "je kunt in de crew".quote:
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rechtsonder een berichtje "Systeemnotificatie" met als tekst "je kunt in de crew".
verder kan ik "noten" en posts verwijderen. Vreemd!!!
Lotusss? Ik kan me wel een beter doelwit bedenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)
Jij dusquote:
Altijd, mijn waarde, altijd.quote:
Moest jij niet weg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Esses het volgende:
Je kunt weer gaan hoor puma... er en cobra hebben mod rechten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Esses het volgende:
ben weg van 't werk... luchthaven verlaten. Vakantie.
Ga je nog iets speciaals doen? Of een paar weken kin tikken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Esses het volgende:
ben weg van 't werk... luchthaven verlaten. Vakantie.
kintikken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je nog iets speciaals doen? Of een paar weken kin tikken?
pumatje en mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Lotusss het volgende:
Ter info : ErwinRommel is bevorderd tot modje in Cultuur & Historie;
Cobra4 komt Pumatje en ik versterken op DEF.
Beiden zijn nog even niet blauw zodat ze zich even kunnen inlezen etc.
Trutquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Lotusss het volgende:
Ter info : ErwinRommel is bevorderd tot modje in Cultuur & Historie;
Cobra4 komt Pumatje en ik versterken op DEF.
Beiden zijn nog even niet blauw zodat ze zich even kunnen inlezen etc.
Schelden?!?!? NOTE!!!quote:
Krijg toch de rampetamperietus...quote:
Platzak? Dat wel?quote:
Platzak zijn Henk en Ingrid bijna altijd aan het einde van de maand ja.quote:
Verrassing met dubbel "r".quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:25 schreef Esses het volgende:
[..]
pumatje en mij.
Overigens had je idd de verassing moeten laten.
*Note*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verrassing met dubbel "r".
Als we toch de spellingsnazi uit gaan hangen.
TNX.quote:
Ga dat maar mooi in C&H doen. Hier niet!quote:
Dacht het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, ik heb onder bepaalde voorwaarden, jurisdictie om in DEF te modden
Dus!!!!!
Voorwaarden? Niet, niet en nog eens niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, ik heb onder bepaalde voorwaarden, jurisdictie om in DEF te modden
Dus!!!!!
Zie bovenstaande post van mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga dat maar mooi in C&H doen. Hier niet!
Wel wel wel, als nodig is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Voorwaarden? Niet, niet en nog eens niet?
En je mag pas modden als je het blauwe kleurtje hebt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post van mij
Duh!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En je mag pas modden als je het blauwe kleurtje hebt!
Het is nooit nodig. 3 mods, 8 uurs diensten... 24 uurs vulling.quote:
quote:
Dan ken ik er maar 1 inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef forpro het volgende:
op EHV 3 majoors Martin H?? (bedoel geen SM)
Ik ben druk bezig om te controleren of P&O mijn dossier wel op orde heeft. (gezien de laatste berichten)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef forpro het volgende:
dacht ik al......en kapitein Jules C.?
ps nog wat gedaan met de CBRN functies op Vught??
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef forpro het volgende:
dacht ik al......en kapitein Jules C.?
ps nog wat gedaan met de CBRN functies op Vught??
Heel verstandig! Ik heb gehoord dat het moeizaam gaat worden om daar goede SM's voor te vinden, en weinig die belangstelling hebben, dus kansen....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig om te controleren of P&O mijn dossier wel op orde heeft. (gezien de laatste berichten)
Weinig belangstelling? Je maakt een grapje zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef forpro het volgende:
[..]
Heel verstandig! Ik heb gehoord dat het moeizaam gaat worden om daar goede SM's voor te vinden, en weinig die belangstelling hebben, dus kansen....
haha, ik ga mijn collegae natuurlijk niet volledig op het net zetten, dat doe ik alleen met Kmar-medewerkers...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
lolje pikt de criminelen er wel weer uit.
Nope, er zijn er tot nu toe weinig die richting de A&A teams willen gaan..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weinig belangstelling? Je maakt een grapje zeker?
Was ik t maar gewordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Royyy het volgende:
Proficiat ER en Cobra
Wat zal dit trouwens een teleurstelling voor rubje zijn, hij wilde zo graag een frisse wind qua moderatoren, wordt Cobra mod![]()
Is dat even pech voor Rubje danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Royyy het volgende:
Proficiat ER en Cobra
Wat zal dit trouwens een teleurstelling voor rubje zijn, hij wilde zo graag een frisse wind qua moderatoren, wordt Cobra mod![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |