De TT.quote:
Ik ga vanavond weer na anderhalve week niet te zijn geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:58 schreef Erasmo het volgende:
Voor het eerst sinds verlof weer naar de fitness geweest
Heel veel nieuwe informatiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef EllaN het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist afgelopen week?
11 AfdRa, 1Div.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Clan het volgende:
@Cobra,
bij welke artillerieeenheid zat jij met dienstplicht en onder welke divisie vielen die?
Nederlandse leger in de Koude Oorlog
Doe eens posten, ik heb verlof.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Deimos000 het volgende:
Lees anders de nieuwe column van Hansje maar ff op intranet. Deze editie is wel vermakelijk...
Hij zal vast wel een keer verschijnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Deimos000 het volgende:
De lap tekst is wat te groot. In een nutshell; positief praten over defensie. Daarnaast gaat hij in op een krantenartikel.
Gerucht?quote:Heb nog niets gezien over het vastgoedplan of bestemmingsplannen. Wel gehoord dat Doorn dicht gaat.
Op de plek waar het SDDC zou komen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
Waar willen ze de mariniersbataljons dan laten? In de niet bestaande faciliteiten in Den Helder?
Kunnen ze sowieso eerst een wijk bijbouwen voor de walplaatsers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
Waar willen ze de mariniersbataljons dan laten? In de niet bestaande faciliteiten in Den Helder?
De infra in Doorn is verouderd en moet voor vele miljoenen worden aangepast. Dit geld kan je ook gebruiken om op een andere lokatie uit te breiden, gecombineerd met reeds bestaande eenheden (en dat gaat dus ook gebeuren als de infra plannen doorgaan)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
Doorn dicht..
uh?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Ik snap iets niet. Ik zou "in de crew kunnen" en zie knopjes welke mij volgens mij niet toebedeeld horen te zijn.
Rechtsonder een berichtje "Systeemnotificatie" met als tekst "je kunt in de crew".quote:
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rechtsonder een berichtje "Systeemnotificatie" met als tekst "je kunt in de crew".
verder kan ik "noten" en posts verwijderen. Vreemd!!!
Lotusss? Ik kan me wel een beter doelwit bedenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe oe oe note lotusss van fok af (Y)
Jij dusquote:
Altijd, mijn waarde, altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |