ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?
Als je het maar naar je zin hebt, maar een wat hogere (voor)opleiding geeft wel wat meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om na de MBO HBO te gaan doen, maar ik weet het niet zeker.
Ik denk dat een vervolgopleiding meer iets voor mij is, stage lopen, etc...
Dat bepaal ik godverdomme zelf wel.quote:
Kalmeer jezelf, je maakt de kinderen bangquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat bepaal ik godverdomme zelf wel.
Welke kinderen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer jezelf, je maakt de kinderen bang
Dat is ook een van de redenen waarom ik er over nadenk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je het maar naar je zin hebt, maar een wat hogere (voor)opleiding geeft wel wat meer mogelijkheden.
Ik suzan coffey. Of Olivia wilde.quote:
Laat je hete body zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef MajorTom. het volgende:
Ze durft nogsteeds niet hey? wat moet ik doen?
Gridlok en Murp.quote:
suzan coffey wil ik niet met jou delen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik suzan coffey. Of Olivia wilde.
Ze deelt ook niet, ze geeft mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
suzan coffey wil ik niet met jou delen.
Oh die ja boeiend.quote:
al gedaan, we hebben een nacht lang hete passie gedaan. tietjes tegen elkaar drukken terwijl we elkaar diep in de ogen kijken, mijn tong over haar vetrolletjes laten glijden, mijn billen laten spreiden door haar sterke vingers, alles.quote:
Doe dan 2011 lul.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik 2000 posts heb ga ik slapen
Yep..quote:
Even voor de zekerheid, je weet dat Coban een man is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, je weet dat Coban een man is?
Dan weet ik t ook niet meer man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
al gedaan, we hebben een nacht lang hete passie gedaan. tietjes tegen elkaar drukken terwijl we elkaar diep in de ogen kijken, mijn tong over haar vetrolletjes laten glijden, mijn billen laten spreiden door haar sterke vingers, alles.
pabo ofzoiets?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
Wat voor opleiding moet ik doen om kleuterjuf te worden. Ik voel me echt dom dat ik dit moet vragen.
PaBo lijkt mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
Wat voor opleiding moet ik doen om kleuterjuf te worden. Ik voel me echt dom dat ik dit moet vragen.
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
PaBo lijkt me
En anders SPW?
Pabo? kweenie, mijn neef doet datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik kluizenaar en het is nog gelukt ook.quote:
Je kan later nog altijd krimpen hèquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef Dalando het volgende:
Ik wou later midget worden. Helaas ben ik wat langer geworden
Erg amusant, jawel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe bevallen die sterren je, o baas?
Dat is een mooie beroepskeuze, en laat niemand je iets anders aan praten!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik kluizenaar en het is nog gelukt ook.
pabo dus, nou misschien dan maar eens met een opleiding beginnen volgend jaar, of eht jaar daarna, of daarna.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sociaal Pedagogisch Werk,
maar, ik denk dat je hier naar opzoek bent
Pabo is echt een kutopleiding.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
pabo dus, nou misschien dan maar eens met een opleiding beginnen volgend jaar, of eht jaar daarna, of daarna.
Maagzweer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef MajorTom. het volgende:
allemaal icethee in mijn hete body, ik voel het klotsen maar ben ik koel niet af.
Jij bent erg goed geïnformeerd+voorbereid om aan je toekomst te beginnen, kan ik wel zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
pabo dus, nou misschien dan maar eens met een opleiding beginnen volgend jaar, of eht jaar daarna, of daarna.
Zowatdan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt nog één ding niet gevonden trouwens, zie ik.
zo dacht ik net ook, daarom toedels.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
Godver, kak, afspraak vergeten, morgen 10 uur opstaan kak.
Mailtje sturen dat het niet gaat lukken, want je moest kotsen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
Godver, kak, afspraak vergeten, morgen 10 uur opstaan kak.
quote:Jesus_M_ChristJesus Christ
Back in my day 'getting stoned' had a totally different (and less awesome) meaning.
hah, ik heb nog een weekje zonder verplichtingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
Hah, ik heb pas om 14u een afspraak.
Oh, who gives a rat's ass.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij bent erg goed geïnformeerd+voorbereid om aan je toekomst te beginnen, kan ik wel zien
Hhmmm poker, poker is leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:08 schreef Gridlok het volgende:
Lekker pokeren terwijl je kinderen examens laat maken.
Het is wel handig om iets te doen te hebben, dat motiveert om uit bed te gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hah, ik heb nog een weekje zonder verplichtingen
Waarom uit bed gaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is wel handig om iets te doen te hebben, dat motiveert om uit bed te gaan
Oja, lang verhaal, ik ben zo'n beetje de persoon die het een beetje netjes en schoon moet houden op het 40+ forum, ik voelde me er gelijk helemaal thuis. Ze vonden me ook totaal het persoon ervoor, dus ik voel me zeer vereerdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He? TheFamousMan en BBQSausage, sinds wanneer zijn jullie nou moderator?
slaap zachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen 2000 posts maar toch ga ik slapen
okidoki toi toi toi
gr gr
gr grquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen 2000 posts maar toch ga ik slapen
okidoki toi toi toi
gr gr
Zorgen dat ik niet uithonger of dik word.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is wel handig om iets te doen te hebben, dat motiveert om uit bed te gaan
hoe bedoel jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Als je iets anders erbij wilt moet je het zeggenquote:
Ik vind hem wel mooi zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je iets anders erbij wilt moet je het zeggen
Trusten.quote:
Ahh, liiiieeeefquote:
Je vleit me.quote:
Er horen er nog meer bij trouwens, maar die zijn nu niet online en ik heb geen zin om hun userid op te zoekenquote:
It might bequote:
He, dat boek ben ik aan het lezen.quote:
That's a very fine chardonnay you're drinking. I want you to clean your vaginaquote:
Bazenboekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He, dat boek ben ik aan het lezen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He? TheFamousMan en BBQSausage, sinds wanneer zijn jullie nou moderator?
I had all the characteristics of a human being—flesh, blood, skin, hair—but my depersonalization was so intense, had gone so deep, that my normal ability to feel compassion had been eradicated, the victim of a slow, purposeful erasure. I was simply imitating reality, a rough resemblance of a human being, with only a dim corner of my mind functioningquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He, dat boek ben ik aan het lezen.
Boe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:25 schreef Dalando het volgende:
GODVERDOMME FEAR 3 IS EEN FUCKING ENGE GAME
Net toen dat meisje verscheen ging er een advertentie voor staan, dus ik miste het effectquote:
Wat een scene is dat ookquote:
Don't wanna be your monkey wrenchhhquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
I had all the characteristics of a human being—flesh, blood, skin, hair—but my depersonalization was so intense, had gone so deep, that my normal ability to feel compassion had been eradicated, the victim of a slow, purposeful erasure. I was simply imitating reality, a rough resemblance of a human being, with only a dim corner of my mind functioning
quote:I'm coming back from Central Park where, near the children's zoo, close to the spot I murdered the McCaffrey boy, I fed portions of Ursula's brain to passing dogs.
Attention prostitutequote:
Ik geef je nu toch aandacht, dudequote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
gast ik ben 7, ik mag wel wat aandacht
haha lolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik geef je nu toch aandacht, dude
Oh, trusten!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:43 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga slapen gangsters, het was me een waar genoegen.
Helaasheid der dingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:43 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga slapen gangsters, het was me een waar genoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazig boek is bazig.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
quote:I bought this book to see what all the hype was about. I should have saved my money. This was the most disgusting, vile book I have ever read. People often wonder where children get there ideas to blow up schools and murder their peers. Material like this that falls into the wrong hands can do damage. I am a firm beliver in free speech, but when something like this is out to the general public I can't help but wonder who is reading this book and who will want to be just like the subject of the book. People don't like to blame the media, in reality media has alot to do with the acceptance of violence. Read this with caution, and parents be aware what your children view and read.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:47 schreef MajorTom. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazig boek is bazig.![]()
Ż_(ツ)_/Ż
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:47 schreef MajorTom. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazig boek is bazig.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor. het is geen boete, het zijn gewoon kosten voor het leveren van een dienst. Er is ook gewoon jurisprudentie over. Komt op hetzelfde neer als spammen. Google maar even naar 'gay.nl algemene voorwaarden spam gewonnen' oid. Die voorwaarden zijn gewoon rechtsgeldig en ik kan gewoon factureren en dan moet je gewoon betalen. Het is een algemene misvatting om te denken dat algemene voorwaarden niet rechtsgeldig zijn. Dat zijn ze alleen niet op punten waar ze tegen de wet ingaan. Als wij echter voor het posten onder een kloon tijdens je ban een tarief van 50 euro per account rekenen zul je, indien we factureren, gewoon moeten betalen.
quote:
Betalen voor fokquote:
Komt een beetje over als blufpoker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 05:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik hoop alleen dat dat ook eens actief gaat gebeuren, een shitload aan klonen die opeens een factuur krijgen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 05:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]Klinkt als een goed boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ż_(ツ)_/Ż
Is het ook.quote:
Dat is anders vrij simpel aan te tonen hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 05:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt een beetje over als blufpoker.
Laat FOK! maar voor een rechter proberen aan te tonen dat jij gekloond hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:43 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, officieus niet![]()
Zometeen lekker pitten, maar eerst effe wachten tot mijn liefjen wakker is; geen zin om d'r te wekken voortijds
Hehe, lijkt me geen goed plan, lig je straks nog een aantal uur wakker op bed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:52 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, ik ben net thuis, nacht gewerkt.. zometeen effe meissie kroeluh, beetje bijkletsen en dan via de wasstraat naar mijn mandje![]()
Zit te twijfelen om eente zetten..
Hehe, tsja, als je het zo snel "verwerkt", kan er inderdaad nog wel een bakje bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:58 schreef Sounddragon het volgende:
Welnee, heb al 2 liter op vannacht denk ik, plus nog een blikkie of 3 energyshit (tussen 4 en 5), en ik ben nu ook moe; daar gaat niks meer tegen helpen ben ik bang
Trustuhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hehe, tsja, als je het zo snel "verwerkt", kan er inderdaad nog wel een bakje bij.Ik ga er nu in ieder geval wel vandoor, want m'n ogen/lenzen werken niet meer mee
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |