Haten op twitterquote:
Ik heb geen twitter maar ben geinteresseerd in pics.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Dus ik zo twitter aanmaken, niemand die me volgt.Ik zoek volgers. Willen jullie me volgen? Elke dag een geile pic dit dat?
Hater.quote:
Achtergesteld gebied.quote:
kom maar met mij twitteren sgtjequote:
goed met jou?quote:
Stakkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achtergesteld gebied.
Hoofdstad van Brabant is Maaskantje.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter maar ben geinteresseerd in pics.
Ja, en?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stakker
Eindhoven 1 van 7 slimste regios in wereld
waar de neuk is randstad
komen dan
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, en?
Aan jouw taalgebruik te zien is daar sowieso niets van te merken.
denk het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.
Laat me niet lachen, domme provinciaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.
quote:Love me till you can't anymore..
Je hebt je VWO nog niet eens afgemaakt man, met je zelfverzonnen eigendunkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, domme provinciaal.
Hij weet weer veel over varkensstallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het niet. Jij weet heul niet zoveel over feijenoord
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef MajorTom. het volgende:
http://twitter.com/#!/nattewaterlelie
Kun je nagaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je hebt je VWO nog niet eens afgemaakt man, met je zelfverzonnen eigendunk
Mijn vader is Feyenoordfan en derhalve heb ik mijn halve opvoeding genoten onder een Feyenoordregime.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het niet. Jij weet heul niet zoveel over feijenoord
Nog 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |