Woon jij in Brabant?quote:
eindhoven gekste alles.quote:
siquote:
Rood staat je goed.quote:
Hoe is het met jou dan?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Dus ik zo twitter aanmaken, niemand die me volgt.Ik zoek volgers. Willen jullie me volgen? Elke dag een geile pic dit dat?
Iets irritantsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:04 schreef MajorTom. het volgende:
Doe ik mezelf al dagen lang als vrouw voor en maak ik een afspraak om mijn kont vol te laten blaffen hey? Adress van de overburen gegeven, alles, gewoon niet op komen dagen he wat is dit?
Haten op twitterquote:
Ik heb geen twitter maar ben geinteresseerd in pics.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Dus ik zo twitter aanmaken, niemand die me volgt.Ik zoek volgers. Willen jullie me volgen? Elke dag een geile pic dit dat?
Hater.quote:
Achtergesteld gebied.quote:
kom maar met mij twitteren sgtjequote:
goed met jou?quote:
Stakkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achtergesteld gebied.
Hoofdstad van Brabant is Maaskantje.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter maar ben geinteresseerd in pics.
Ja, en?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stakker
Eindhoven 1 van 7 slimste regios in wereld
waar de neuk is randstad
komen dan
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, en?
Aan jouw taalgebruik te zien is daar sowieso niets van te merken.
denk het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.
Laat me niet lachen, domme provinciaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.
quote:Love me till you can't anymore..
Je hebt je VWO nog niet eens afgemaakt man, met je zelfverzonnen eigendunkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, domme provinciaal.
Hij weet weer veel over varkensstallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het niet. Jij weet heul niet zoveel over feijenoord
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef MajorTom. het volgende:
http://twitter.com/#!/nattewaterlelie
Kun je nagaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je hebt je VWO nog niet eens afgemaakt man, met je zelfverzonnen eigendunk
Mijn vader is Feyenoordfan en derhalve heb ik mijn halve opvoeding genoten onder een Feyenoordregime.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het niet. Jij weet heul niet zoveel over feijenoord
Nog 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |