Dankuquote:
Ik kwam drie keer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn sig.
Mooi lettertype.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
5 keer gekomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Nou enquote:
complot zeg ik je bob.quote:
quote:
Welke?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:31 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
NEE ibenny wat doe je hou die ene ui die is echt baas
Ja. Volgens de dokter morbide obesitas met levensgevaar en dichtslibbing van aderen maar het is wel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, hey maar heb jij echt zo'n goed lichaam?
Ben ik eigenlijk wel met je eens maar tegenwoordig werkt het niet meer zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
Vroeger had je nog lapo maakt nieuw topic. Waar zijn die mooie tijden gebleven?
Niets meer dan een opmerking van algemeen belangquote:
Geen idee waar je het over had, maar ik kreeg er zowaar wel een stijve piemel van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Volgens de dokter morbide obesitas met levensgevaar en dichtslibbing van aderen maar het is wel goed.
Was er vandaag nog. Niet te verstaan die Limbo's. Ook zo'n ouwe knakker die me wat vragen stelde maar zijn combo van Duits, Frans(?) en Nederlands(?) kwam niet echt over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Limburg, wat doe je.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niets meer dan een opmerking van algemeen belang
En ik had nog wel zo'n mooie TTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk wel met je eens maar tegenwoordig werkt het niet meer zo.
Sommige dingen hoef je niet te vertellen hoor. Of ben jij zo'n type die op twitter: ik ging naar de wc' typt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over had, maar ik kreeg er zowaar wel een stijve piemel van.
nu alkmear nog weg halen.quote:
Je kunt gewoon met de auto door niemands land heen rijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Moet saisai nu met een bootje komen?
Urk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Urk weghalen is trouwens wel een redelijke faal
Nee hoorquote:
Houdoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |