Nee man kinderen zijn vet leuk. Ze zijn aardig tegen je, ze zijn nieuwsgierig naar alles, ze luisteren naar je zonder steeds naar je borst-zone te kijken, als ik alleen boodschappen moet doen vind ik het vet saai en kut, maar met haar is het leuk. Eergisteren liet ik haar een water meloen zien.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Tsja, niemand durfde er op te reageren, wetende dat er in het keldertje tig van die topics staan.
When the going get's weird, the weird turn pro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gekke jongen ben je dit dat ja toch.
Die heb ik niet, maar ik kan me zoiets herinnerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, linkje naar foto?
Mijn neefje van 2 maanden kijkt anders heel vaak naar de borst-zone van mijn moederquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man kinderen zijn vet leuk. Ze zijn aardig tegen je, ze zijn nieuwsgierig naar alles, ze luisteren naar je zonder steeds naar je borst-zone te kijken, als ik alleen boodschappen moet doen vind ik het vet saai en kut, maar met haar is het leuk. Eergisteren liet ik haar een water meloen zien.
Zo van "Kijk, een watermeloen" En zij zo van grote ogen opzetten "wow vet groot" en toen aten we watermeloen.
Als ik alter een echte baan moet zoeken doe ik iets met kinderen.
Ja, 1 kind is misschien nog leuk, maar als het er 2 worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man kinderen zijn vet leuk. Ze zijn aardig tegen je, ze zijn nieuwsgierig naar alles, ze luisteren naar je zonder steeds naar je borst-zone te kijken, als ik alleen boodschappen moet doen vind ik het vet saai en kut, maar met haar is het leuk. Eergisteren liet ik haar een water meloen zien.
Zo van "Kijk, een watermeloen" En zij zo van grote ogen opzetten "wow vet groot" en toen aten we watermeloen.
Als ik later een echte baan moet zoeken doe ik iets met kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn in ieder geval genoeg foto's van ons.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar ik kan me zoiets herinneren
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ah, hebbesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval genoeg foto's van ons.![]()
![]()
Annetquote:
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
Dit dus helemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik later een echte baan moet zoeken doe ik iets met kinderen.
Na dit jaar ga ik SPW op RoC Midden-Nederland doen, en ik heb er echt heel veel zin in
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Jammer, maar misschien kun je hierna nog Havo doen? Of zie je dat niet zitten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, viel dik tegen. Volgende week m'n examenjaar in, 4 Mavo.
Teleurgesteld in mezelf, had heel graag de Havo afgemaakt, maar het zit er gewoon niet in met mijn hersencapaciteit.
Dus, ik maak er nu maar het beste van![]()
![]()
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik twijfel nog om na de MBO HBO te gaan doen, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jammer, maar misschien kun je hierna nog Havo doen? Of zie je dat niet zitten?
Ik denk dat een vervolgopleiding meer iets voor mij is, stage lopen, etc...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Ja natuurlijk, volg me, volg me overal naartoe, huil met me, lach met me.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Klinkt aanlokkelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, volg me, volg me overal naartoe, huil met me, lach met me.![]()
JA TWITTER DETECTED VOLG VOLG!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |